Sada je Uto srp 14, 2020 5:56 pm




Odgovori  [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2
W124 500 E 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1762
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
camo33 napisao:
Da, to bi bio uvoz iz Japana.
Tema je tu
http://mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=49&t=26110

Osobno mislim da zbog opće recesije ta cijena ide preko 50% dolje.


Hvala za link. :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Ned tra 19, 2020 7:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet svi 10, 2019 12:16 pm
Postovi: 14
Lokacija: Zagreb
Ime: maybemerz
Godište: 1973
Moj auto: Mercedes e320 W211
Mali_Svaler napisao:
camo33 napisao:
Da, to bi bio uvoz iz Japana.
Tema je tu
http://mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=49&t=26110

Osobno mislim da zbog opće recesije ta cijena ide preko 50% dolje.


Hvala za link. :beer:


Ovaj iz Njuškala ima šiber


Ned tra 19, 2020 10:02 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 25, 2017 12:03 pm
Postovi: 247
Ime: Marko
Godište: 1987
Moj auto: W204 C220 CDI AMG Plus
3-4 tisuce eura? Jel se ovdje zna o kojem autu pricamo... tom autu ce cijena samo rasti... prije desetak godina su bili mozda 10-15k eura...


Ned tra 19, 2020 10:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6131
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Na zapadu danas nitko nekupuje tako star auto koji ima 5000 kubika i trosi preko ca 15 L.na 100 km.Po toj cjeni koju vlasnik trazi onda moj starac od 29 god danas vise vrijedi na trzistu nego 91 god kad je izasao iz tvornice.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon tra 20, 2020 7:10 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3858
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Pojedinci ovdje stvarno pišu totalne nebuloze. :roll:
Ovo nije običan W124 nego 500E, i cijena je takva jer je auto u stanju novo, a osim toga model je raritetan...
Uspoređivati 500E sa običnom W124, uzimati u obzir njegovu starost i uspoređivati ga sa automobilima koji se danas kupuju je notorna glupost.
Ovaj auto se ne kupuje za svakodnevnu vožnju, a cijena je generalno velika... Da se tu svotu može pametnije potrošiti, može, no to uopće nije bitno niti je tema rasprave ovdje na Forumu. :wink: Da će vrijednost ovog auta iz dana u dan rasti, hoće, ali pod uvjetom da stanje auta ne degradira značajno... Zato se na kupnju ovog auta definitivno može gledat kao na ulaganje, kao što je netko već i spomenuo...
Što se samog auta i oglasa tiče, ja ne vidim nikakvih problema ni dubioza... Auto je isporučen u Japan, iz Japana u Europu ga je uvezla firma koja se nalazi u Lučkom, a auto se fizički nalazi u skladištu koje ta firma ima u Poljskoj... Sve piše u oglasu, samo treba pročitati... Osim toga, ima i broj telefona, nazoveš, pitaš sve kaj te još muči i to je to... Nije valjda da si mislio uplatiti 45.000€ na blef nekome na račun pa onda šta bude bit će... :mrgreen:
Kaj se samog održavanja tiče, iako je 500E kao takav raritet, komponente od kojih je sklopljen nisu nikakva naučna fantastika... OK, naravno da je prednji far i prednji blatobran od 500E puno teže pronaći i mnogostruko je skuplji od prednjeg fara i prednjeg blatobrana od jednog 200D... No to su već ekstremi i pretpostavljam da pod održavanje ne smatraš popravljanje auta nakon totalke. Ako pričamo o mehanici i redovnom održavanju tj. servisima, mislim da cijene nisu uopće visoke i smatram da je svaki specijaliziran Mercedesov servis koji nije na lošem glasu adekvatan za održavanje jednog 500E. Konkretno, na svom području, a to je područje na relaciji Karlovac-Zagreb, ti mogu preporučiti servis Gluić iz Klinča Sela i servis Marović iz Rakovog Potoka...
Sretno s kupnjom i svakako nas obavještavaj :!: :wink: :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Pon tra 20, 2020 5:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6131
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
https://www.traum-klassiker.de/oldtimer ... -500e.html

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pon tra 20, 2020 6:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1188
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
Lijep pozdrav kolega riba 1992 neznam da li sam na spisku ovih koji pišu nebuloze ali eto zbog tvog posta sam se malo potrudio da pročitam više o ovom " rijetkom " modelu kojeg u Franc zovu Taxi upravo zbog filma što je i razumljivo jer ga obični ljudi ne RAZLIKUJU od normalnih w124 sve je to OK šasija Porše , motor V8 nijemci ga zovu vuk u jagnjećoj koži , potrošnja oko 20 l , troškovi registracije i održavanja , porezi , itd itd , a onda kvarovi koji su pratili seriju w124 koji nisu nimalo zanemarljivi. Eh sad objasni mi na osnovu čega će vrijednost ovakvih auta rasti iz dana u dan ?? ovi što pišem je dobro namjerno i kao što sam već pisao u prvom postu je da se o ukusima ne raspravlja i da svako ima pravo da za svoje pare kupi šta želi. Ja lično da imam ove pare u današnje vrijeme bih sebi kupio jednu Teslu model 3 , a da sam zainteresivan za Klasična lijepa auta kupio bih ovo https://m.mobile.de/auto-inserat/merced ... #desImages
Slika
Kolegi maybemerz želim da mu se želja ostvari

_________________
nas dva mercedes i ja


Pon tra 20, 2020 7:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3858
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Nije "rijedak" nego je rijedak... :wink: Nije toliko rijedak kao npr. W124 E60 ili C124 300E 6.0 (Hammer), ali da je rijedak, rijedak je, to je činjenica...
Osim toga što je rijedak, interesantan je jer je drugačiji u određenim aspektima od svih ostalih W124 modela i zato jer predstavlja vrh same ponude kad je originalna Mercedesova W124 paleta modela u pitanju... Osim toga, baš zato jer predstavlja vrh ponude, najčešće bude opremljeniji od bilokojeg drugog W124 modela što je također drugačije, privlačno i interesantno... 8)
Šasija nije Porsche i osobno mi se dlake na glavi dižu kad pročitam 500E i Porsche u istoj rečenici... Svi se love tog Porsche-a, a prava istina i veza sa Porsche-om je ta da je Mercedes iznajmio jednu halu/liniju u Porsche-ovoj tvornici u kojoj se radio samo 500E, a to su učinili zato jer "nisu imali vremena" bavit se 500tkama na svojim linijama na kojima su izbacivali ostale W124 i koje se nisu odviše razlikovale jedna od druge u smislu sklapanja. Dakle, 500E je zahtjevao "individualni" pristup prilikom sklapanja zbog određenih detalja koji su različiti na 500E u odnosu na sve preostale W124 modele. Budući da je bila velika potražnja za W124 generalno, nisu si mogli priuštiti prekide proizvodnje uobičajenih modela da bi sklopili pokoji 500E... Dakle Porsche nema veze sa dizajnom, konstrukcijom niti su korišteni Porsche-ovi dijelovi. Dijelovi su dopremani od strane Mercedesa, a jedino što neznam je jesu li 500tke sklapali zaposlenici tj. radnici Porsche-a ili Mercedesa. :wink:
Što se motora tiče, on je stvarno u W124 šasiji rijetkost, no pojavljuje se u još par drugih modela iz tog perioda i generalno gledano nije toliko rijedak niti ga možemo nazvati nepoznanicom. Kad se to uzme u obzir, ponovo dolazimo na to da dijelovi nisu toliko skupi ili nepristupačni kao npr. za motor iz 190E 2.3-16...
Potrošnja je totalno nebitna u ovom slučaju jer to nije auto koji se vozi svaki dan. Isto tako, vezano uz registraciju, održavanje, poreze i sve ostalo, njih treba plaćati za svaki automobil, nevezano za starost modela. Osim toga, iskreno vjerujem da netko tko želi i može skupiti tj. izdvojiti 45.000€ za automobil taj isti automobil vrlo vjerojatno može kasnije financijski "istrpiti" bilo da je riječ o gorivu, porezu, registraciji i održavanju... :nezna:
Što se pak kvarljivosti tiče, svaki auto se kvari pa tako i Mercedes... S druge strane, W124 je poznat po tome da je kvalitetan, trajan i apsolutno ga se ne može etiketirati kvarljivim. Ne kažem da se W124 uopće ne kvari, ali da je kvarljiv, apsolutno nije...
Naravno da će cijena 500E rasti iz dana u dan, zapravo ne vidim zašto nebi... Ono što 500E čini skupim je rijetkost i specifičnost. Specifičnost ostaje takva kakva je, no broj primjeraka 500E iz dana u dan neće rasti nego može samo padati što će ga činiti sve rjeđim i rjeđim te shodno tome sve skupljim i skupljim.
Ja bih, da imam 45.000€, uložio u nekretninu... Da, s druge strane, imam 100.000€, maksimalno 30.000€ bih potrošio na auto, a ostatak opet na nekretninu... No, to nije uopće tema ove rasprave tako da je totalno nebitno tko bi i na što bi potrošio 45.000€... :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Pon tra 20, 2020 8:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1762
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
riba1992 napisao:
Nije "rijedak" nego je rijedak... :wink: Nije toliko rijedak kao npr. W124 E60 ili C124 300E 6.0 (Hammer), ali da je rijedak, rijedak je, to je činjenica...
Osim toga što je rijedak, interesantan je jer je drugačiji u određenim aspektima od svih ostalih W124 modela i zato jer predstavlja vrh same ponude kad je originalna Mercedesova W124 paleta modela u pitanju... Osim toga, baš zato jer predstavlja vrh ponude, najčešće bude opremljeniji od bilokojeg drugog W124 modela što je također drugačije, privlačno i interesantno... 8)
Šasija nije Porsche i osobno mi se dlake na glavi dižu kad pročitam 500E i Porsche u istoj rečenici... Svi se love tog Porsche-a, a prava istina i veza sa Porsche-om je ta da je Mercedes iznajmio jednu halu/liniju u Porsche-ovoj tvornici u kojoj se radio samo 500E, a to su učinili zato jer "nisu imali vremena" bavit se 500tkama na svojim linijama na kojima su izbacivali ostale W124 i koje se nisu odviše razlikovale jedna od druge u smislu sklapanja. Dakle, 500E je zahtjevao "individualni" pristup prilikom sklapanja zbog određenih detalja koji su različiti na 500E u odnosu na sve preostale W124 modele. Budući da je bila velika potražnja za W124 generalno, nisu si mogli priuštiti prekide proizvodnje uobičajenih modela da bi sklopili pokoji 500E... Dakle Porsche nema veze sa dizajnom, konstrukcijom niti su korišteni Porsche-ovi dijelovi. Dijelovi su dopremani od strane Mercedesa, a jedino što neznam je jesu li 500tke sklapali zaposlenici tj. radnici Porsche-a ili Mercedesa. :wink:
Što se motora tiče, on je stvarno u W124 šasiji rijetkost, no pojavljuje se u još par drugih modela iz tog perioda i generalno gledano nije toliko rijedak niti ga možemo nazvati nepoznanicom. Kad se to uzme u obzir, ponovo dolazimo na to da dijelovi nisu toliko skupi ili nepristupačni kao npr. za motor iz 190E 2.3-16...
Potrošnja je totalno nebitna u ovom slučaju jer to nije auto koji se vozi svaki dan. Isto tako, vezano uz registraciju, održavanje, poreze i sve ostalo, njih treba plaćati za svaki automobil, nevezano za starost modela. Osim toga, iskreno vjerujem da netko tko želi i može skupiti tj. izdvojiti 45.000€ za automobil taj isti automobil vrlo vjerojatno može kasnije financijski "istrpiti" bilo da je riječ o gorivu, porezu, registraciji i održavanju... :nezna:
Što se pak kvarljivosti tiče, svaki auto se kvari pa tako i Mercedes... S druge strane, W124 je poznat po tome da je kvalitetan, trajan i apsolutno ga se ne može etiketirati kvarljivim. Ne kažem da se W124 uopće ne kvari, ali da je kvarljiv, apsolutno nije...
Naravno da će cijena 500E rasti iz dana u dan, zapravo ne vidim zašto nebi... Ono što 500E čini skupim je rijetkost i specifičnost. Specifičnost ostaje takva kakva je, no broj primjeraka 500E iz dana u dan neće rasti nego može samo padati što će ga činiti sve rjeđim i rjeđim te shodno tome sve skupljim i skupljim.
Ja bih, da imam 45.000€, uložio u nekretninu... Da, s druge strane, imam 100.000€, maksimalno 30.000€ bih potrošio na auto, a ostatak opet na nekretninu... No, to nije uopće tema ove rasprave tako da je totalno nebitno tko bi i na što bi potrošio 45.000€... :wink:


Svaka ti dala. :mrgreen: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pon tra 20, 2020 8:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1188
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
riba 1992 lijepo si svašta napisao ali ništa rekao nisi evo malo historije o w124 500E u Porše izradi https://www.google.com/amp/s/www.4legen ... -2758/amp/ izvini nisam imao vremena da prevedem sa franc

_________________
nas dva mercedes i ja


Pon tra 20, 2020 9:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet svi 10, 2019 12:16 pm
Postovi: 14
Lokacija: Zagreb
Ime: maybemerz
Godište: 1973
Moj auto: Mercedes e320 W211
riba1992 napisao:
Pojedinci ovdje stvarno pišu totalne nebuloze. :roll:
Ovo nije običan W124 nego 500E, i cijena je takva jer je auto u stanju novo, a osim toga model je raritetan...
Uspoređivati 500E sa običnom W124, uzimati u obzir njegovu starost i uspoređivati ga sa automobilima koji se danas kupuju je notorna glupost.
Ovaj auto se ne kupuje za svakodnevnu vožnju, a cijena je generalno velika... Da se tu svotu može pametnije potrošiti, može, no to uopće nije bitno niti je tema rasprave ovdje na Forumu. :wink: Da će vrijednost ovog auta iz dana u dan rasti, hoće, ali pod uvjetom da stanje auta ne degradira značajno... Zato se na kupnju ovog auta definitivno može gledat kao na ulaganje, kao što je netko već i spomenuo...
Što se samog auta i oglasa tiče, ja ne vidim nikakvih problema ni dubioza... Auto je isporučen u Japan, iz Japana u Europu ga je uvezla firma koja se nalazi u Lučkom, a auto se fizički nalazi u skladištu koje ta firma ima u Poljskoj... Sve piše u oglasu, samo treba pročitati... Osim toga, ima i broj telefona, nazoveš, pitaš sve kaj te još muči i to je to... Nije valjda da si mislio uplatiti 45.000€ na blef nekome na račun pa onda šta bude bit će... :mrgreen:
Kaj se samog održavanja tiče, iako je 500E kao takav raritet, komponente od kojih je sklopljen nisu nikakva naučna fantastika... OK, naravno da je prednji far i prednji blatobran od 500E puno teže pronaći i mnogostruko je skuplji od prednjeg fara i prednjeg blatobrana od jednog 200D... No to su već ekstremi i pretpostavljam da pod održavanje ne smatraš popravljanje auta nakon totalke. Ako pričamo o mehanici i redovnom održavanju tj. servisima, mislim da cijene nisu uopće visoke i smatram da je svaki specijaliziran Mercedesov servis koji nije na lošem glasu adekvatan za održavanje jednog 500E. Konkretno, na svom području, a to je područje na relaciji Karlovac-Zagreb, ti mogu preporučiti servis Gluić iz Klinča Sela i servis Marović iz Rakovog Potoka...
Sretno s kupnjom i svakako nas obavještavaj :!: :wink: :bye:


E ovaj odgovor je ono što sam tražio. Velika pomoć :beer:


Uto tra 21, 2020 3:22 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 19, 2016 10:36 pm
Postovi: 95
Ime: Kresimir
Godište: 1982
Moj auto: CL 500
'96 godište
Koliko sam ja svojedobno pročitao iz raznih izvora taj se model slagao u Porsche tvornici zbog širine proizvodne linije, trebalo bi valjda neke preinake raditi u Mercedesovoj tvornici, a za taj velikoserijski model za mali broj primjeraka te posebne izvedbe to nije bilo isplativo i/ili izvedivo. Porscheu nisu tada cvjetale ruže i to im je bio dobar posao. Auto je dva puta išao na relaciji Mercedes-Porsche, tko je što radio pa slao dalje pa ga opet dobio nazad ostalo mi u magli :smile:

Što se vrijednosti tiče moj stav je da je precijenjen, to je rijedak primjerak koji ima trenutno visoku cijenu i određenu dozu atraktivnosti, ali ne znam opravdava li tako visoku cijenu. U svakom slučaju ako netko želi taj model, ima novca i želi ga toliko platiti, ako utvrdi da je stanje tip top kako se prezentira zašto ne. Nekome torbica vrijedi 5000 Eur ja ne bih nikad za tako nešto iskrcao toliku lovu, ali svatko troši pare na ono što želi.

Mene zanima kod tog uvoznika na koji način oni omogućuju uvid u stanje vozila kad ono nije u RH. Ne kažem da primjerci nisu u odličnom stanju, ali kod kupnje se mora provjeriti, ako moraš u Poljsku zbog provjere ne znam je li taj model vrijedan toga, moraš i majstora povesti. Već je bilo tu na forumu nekih njihovih auta S klasa W140 mislim da je bila, iako vrlo očuvan primjerak vrlo paprena cijena, mislim da čak ni 8 cilindara nije bio nego šestak. Ti auti se nabave po nekoj primjerenoj cijeni vani ali davanja kod uvoza su ogromna.


Čet tra 23, 2020 7:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1188
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
Zanimljiv video zašto i zbog čega je w124 500 E uradio Porše https://youtu.be/FZ6GZp7LEWo

_________________
nas dva mercedes i ja


Čet tra 23, 2020 8:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr