Sada je Ned ruj 22, 2019 4:08 am




Odgovori  [ 11 post(ov)a ] 
Problem nakon zatvaranja EGR ventila 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 27, 2015 4:41 pm
Postovi: 13
Ime: Vlado
Godište: 1987
Moj auto: E 220cdi
Pozdrav, na w210 220cdi sam elektronski ugasio egr ventil i mehanički blokirao povrat plinova u egr i vakum cijev na ventilu egra. Nakon toga nikako ne mogu postići normalan rad motora. Naime, kad se auto upali radi odlično ali nakon nekog vremena vožnje, 10-20 kilometara, auto počinje sve slabije vuči, turbo otvara sve kasnije tako da ispod 2500 okretaja auto nema snage. A najgore od svega, nema greške na dijagnostici, auto ne ide u limp, vrti uredno do kraja i maksimalna brzina mu je normalna (naravno, nisam to probao nigdje). Ako netko ima kakvu ideju što pokušati, odakle krenuti, bio bih zahvalan.


Sub kol 17, 2019 11:52 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6020
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Tvoj text
Pozdrav, na w210 220cdi sam elektronski ugasio egr ventil i mehanički blokirao povrat plinova u egr i vakum cijev na ventilu egra.

Odgovor
Zasto si to uopce radio ?Opravdani razlog nisi sigurno imao ili si mislio da je mercedes napravio neku gresu u konstrukciji motora.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub kol 17, 2019 12:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 27, 2015 4:41 pm
Postovi: 13
Ime: Vlado
Godište: 1987
Moj auto: E 220cdi
Zato jer je bilo ili to ili novi, a i svidila mi se ideja da u motor ulazi samo čisti zrak, bez čađe.


Ned kol 18, 2019 3:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned kol 23, 2015 8:43 pm
Postovi: 93
Lokacija: Rijeka
Ime: Alen
Godište: 1962
Moj auto: Ponosni prvi vlasnik W123-240D 1982 (prodan u Irsku)
A 180 CDI Avantgarde 2009
Ako je sve mehanički odrađeno kako treba, vjerovatno neka greška kod remapiranja.
U tom slučaju ponoviti postupak.


Čet kol 22, 2019 8:59 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 27, 2015 4:41 pm
Postovi: 13
Ime: Vlado
Godište: 1987
Moj auto: E 220cdi
Upravo danas ću ponoviti remap pa ću vidjet


Čet kol 22, 2019 10:47 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 27, 2015 4:41 pm
Postovi: 13
Ime: Vlado
Godište: 1987
Moj auto: E 220cdi
Problem je bio ipak u mapi, sada radi normalno ali imam drugi problem. Kod većeg opterećenja, recimo blage uzbrdice kad zavrtim okretaje preko 2500 počme varirati, dobiva i gubi snagu, nije to puno izraženo ali se osjeti i vidi na okretajima, skaču i padaju za 50-100 okretaja, na slabom opterećenu nema tih problema.


Pet kol 30, 2019 11:47 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 03, 2016 7:41 pm
Postovi: 64
Ime: Dražen
Godište: 1971
Moj auto: C 220 CDI W 204 Avantgarde, 2012.
Mapu ti je očito odradio nedovoljno stručan majstor! Budi uporan i odi kod njega dok ti ne riješi stvar do kraja!


Pet kol 30, 2019 12:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6020
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Ja neznam sta kod vas znaci REMAP ali mogu da predpostavljam.Tvoj modul ili Steuergerät je prepozno da si EGR iskljucio i zato se i tako ponasa.Ugradi ponovo EGR i idi kod majstora na dijagnozu i trazi da pregleda modul odnosno podatke iz modula i neka te podatke usporedi sa momentalnim podacima iz dijagnoze.To sto si ti bio misljenja da motor uzima cist zrak tu si se prevario.On uzima i pored EGR-a cist zrak.Mercedesovi konstruktori nisu samo tako nestrucne osobe kao sto si ti vjerojatno mislio ili ti je netko dao krivi info pa si na to nasjeo.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet kol 30, 2019 3:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 27, 2015 4:41 pm
Postovi: 13
Ime: Vlado
Godište: 1987
Moj auto: E 220cdi
Ajmo zanemarit mapu, zanima me što može bit uzrok tog blagog variranja snage pri jačem opterećenju, snaga varira samo pri ubrzanju, kod vožnje istom brzinom nema problema. S tim da kad se ugrije motor se više trese, tako je bilo i prije gašenja egr-a, nije vezano za ovo.


Pet kol 30, 2019 5:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6020
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Moje misljenje --kod ubrzavanja motor nedobije dovoljno goriva ili dobije vecu kolicinu goria i to ga zagusuje.Podaci o ubrizgavanu goriva daje njegov glavni modul.Moj prijedlog-- ako tvoj majstor ima u Laptopu dijagnoze program,onda za vrijeme voznje moze da ocita sve podatke i probleme koje se tog momenta pojave na monitoru Sjedi sa njime u auto i za mozda 30 min.moze da vidi gdje lezi problem.Ja bi ipak prije tog testiranja ponovo vratio EGR na svoj mjesto.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet kol 30, 2019 6:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned ruj 27, 2015 4:41 pm
Postovi: 13
Ime: Vlado
Godište: 1987
Moj auto: E 220cdi
Hvala svima na trudu i pomoći. Problem riješen. Vakum ventil od turbine je bio problem, zamijenio ga sa onim sa egr-a i sada radi kao švicarska urica, nikad bolje.


Sub kol 31, 2019 4:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 11 post(ov)a ] 

Tko je online

Bing Search Engine pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr