Sada je Pet kol 23, 2019 8:04 pm




Odgovori  [ 5 post(ov)a ] 
Mercedes-Benz W211, E200/E220 CDI kupovina 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 01, 2017 6:56 pm
Postovi: 37
Lokacija: BiH
Ime: Dani
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes-Benz W124
Mercedes-Benz W210
Pozdrav svima!
Razmišljam o kupovini navedenog auta - Mercedes-Benz E-klasa, W211, modeli E200 CDI ili E220 CDI, limuzina, automatski mjenjač, godište od 2003-2005 jer je to u okviru mojih trenutnih finansijskim mogućnosti, 4.000-4.500 eura, kako vidim u oglasima. U obzir mi ne dolaze motori sa većim kubikažama, zbog previsoke cijene registracije.
Znam da su ovo auta stara 14-16 godina, ali na šta da obratim pažnju pri kupovini i možete li mi dati neke konkretne savjete? Kakvi su ovo motori, da li se kvare, da li je skupo održavanje, kakvi su automatski mjenjači, imaju li problema ovi Mercedesi sa korozijom? Prethodna serija E-klase - W210 je imala problema sa korozijom, da li je tako i sa ovom? U oglasima vidjam dosta modela, od kojih rijetko koji imaju preko 300.000 km u šta iskreno sumnjam. Kako na najsigurniji način da utvrdim stvarnu klilometražu, da li dijagnostikom? Planiram da sa sobom povedem i nekog iskusnijeg majstora. Kako sam čuo, ovaj Mercedes je dosta kvalitetno urađen, tako da je na prvu teško primjetiti neke znakove istrošenosti kod modela sa većim kilometražama. Ne bih da dodjem u situaciju da "na slijepo" kupim auto koje ima preko 500.000 km i uvalim se u velike probleme.
Hvala svima na savjetima!


Uto ožu 19, 2019 3:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 07, 2012 5:15 pm
Postovi: 165
Lokacija: Kutina\Zagreb
Ime: Ivan
Godište: 1993
Moj auto: S204, 220 CDI
Volvo V40, 1.9D
Kada sam ja tražio Mercedesa (gledao sam W204 i W211 redizajn), otprilike 80-90% ih je bilo s vraćenom kilometražom tako da maksimalan oprez oko toga.

Na W211 redizajnu se može vidjeti točna kilometraža u ECU-u i to čak i sa Delphi dijagnostikom.
Nažalost, na ovima prije redizajna, sa starijim tipom OM646 motora se to ne može vidjeti, barem ne s Delphijem. Ono što se može vidjeti je broj radnih sati u modulu od zračnih jastuka pa se i iz toga može izvući neki zaključak o tome je li kilometraža stvarna ili ne. Npr. jasno je da ako auto ima 250.000 km na satu, a npr 10.000 radnih sati, prosječna brzina ispadne 25 km/h što je uglavnom premalo u normalnom radnom vijeku auta.

Sami motor je jako dobar i mislim da bez problema prelaze preko 500.000 km uz redovito održavanje (vidio sam primjerke s preko 700 tkm koji su još vozili sasvim okej :D).

Automatski mjenjač je isto generalno dobar, al tu uvijek moraš računati na probleme i moguća ulaganja. Dobra stvar je što mislim da taj mjenjač majstori jako dobro poznaju pa ne bi trebalo biti problema oko popravka ako se što dogodi. A i uglavnom su popravci na tom mjenjaču povoljniji nego recimo na Aisin-ovim automatskim mjenjačima.
Najbolje da povedeš nekog prijatelja koji vozi već duže vrijeme automatike i on će ti vjerojatno znati odmah procijeniti je li mjenjač u redu ili nije. Ako nemaš takvih prijatelja, da se naći na internetu kako testirati automatski mjenjač.

Drugi problem je SBC, iako mislim da bi na svim E klasama tog godišta već trebao biti ili promijenjen ili riješen na neki drugi način. Uglavnom, imaš puno o tome po internetu pa si malo pročitaj. A i javiti će ti se netko tko zna više o SBCu i tko se već susretao s problemima oko njega.

Naravno, dobro pregledati limariju, mislim da su imali znatno manje problema od W210, ali nisu potpuno imuni na hrđu. Najbolje dići auto na dizalicu, skinuti plastike odozdo i pogledati kakvo je stanje.

A ostalo gledati kao i na svim autima. Probat svu elektroniku, klimu, u vožnji poslušat jel se čuje što oko ovjesa i tako.

Uglavnom, nisu skupi za održavanje koliko ja znam.

E sad, za 4000-4500 ne znam jel se može naći okej primjerak, mislim da jako teško. Općenito, u slučaju da i nađeš okej primjerak, moj savjet je da ne kupujes takav auto sa zadnjim novcima i da uvijek imaš spremno sastrane novaca za ulaganje. Odnosno to vrijedi za svaki polovni auto, imat spremno za uloziti barem jos 15-20% vrijednosti auta, ne mora biti da će trebati, ali nikad se ne zna. :D


Uto ožu 19, 2019 9:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 18, 2015 10:12 pm
Postovi: 184
Lokacija: Split
Ime: marinko
Godište: 1994
Moj auto: W201 200d 1986 god
W203 200 cdi 2006god
Jedini pravi savjet ti može bit da odustanes :D


Čet ožu 21, 2019 9:30 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet vel 10, 2012 8:02 pm
Postovi: 13
Ime: J
Godište: 0
Tu kupovina može ovisiti o jako puno stvari, može se dogoditi da kupiš nešto za 5.500 ( kao ja) i da nemaš nikakvih problema a možeš i kupit nešto za 7-8 i imati tonu problema. Ja nekako nisam preveliki fan tih 200 motora a ni automatskih mjenjača u tim modelima jer znam tonu ljudi kojima je tu otišla getriba, lanac motora ili nešto slično što košta puno love. Ja bih svakako gledao manual i to 220 cdi koji neće trošiti 6.5 litara kombinirane vožnje a dosta dobro vuče, čak i ako ima par točkica na limariji to te nebi smjelo odbiti od kupovine jer su to već stari auti i mora imati nešto, svakako pripazi kako se ponaša ovjes u vožnji, dobro isprobaj ručnu kočnicu( ako ju je teže stisnuti i ako auto ne ide pod njom onda je dobro) i je li ima naznaka hrđe kod stražnjeg mosta. Najbolje bi ti bilo se spojit sa usbom na auto da vidiš je li ima kakva greška motora jer nije nužno da li će se upaliti u vožnji i probaj auto vozit u brijeg pod malo većim okretajima da vidiš kako će se tu ponašati, i to bi bilo otprilike to.


Pet ožu 22, 2019 12:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned sij 01, 2017 6:56 pm
Postovi: 37
Lokacija: BiH
Ime: Dani
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes-Benz W124
Mercedes-Benz W210
Hvala svima na odgovorima. Obratiću pažnju na ove stvari koje ste mi napisali. Uglavnom, neću žuriti sa kupovinom auta, da ne bi nešto loše uzeo. Najveći strah mi je da ne naletim na auto sa dosta predjenih kilometara i još da nije redovno održavan, što nije tako rijedak sličaj kod nas. Ne bih na kraju da zbog niske cijene auta potrošim puno više novca na kvarove, nego što auto vrijedi na tržištu.
Razmišljam i da skupim još malo novca, da uzmem par godina noviju mečku.

Što se tiče mjenjača, nekako mi je draži automatik, veći je osjećaj ugodnosti, pogotovo po gradu gdje je stalno stani-kreni. Nije isključeno ni da uzmem sa manualnim mjenjačem, ako se nadje neki fin i očuvan primjerak. Pisaću ako na nešto dobro naletim. :)


Pet ožu 29, 2019 8:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 5 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr