Sada je Pet kol 23, 2019 7:43 pm




Odgovori  [ 12 post(ov)a ] 
W211 upit prije kupnje i pomoć znalaca 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 09, 2014 6:09 pm
Postovi: 7
Ime: Juraj
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes w124 200D 88`
Pozdrav svima i molim Vas za pomoć. Planiram kupiti w211 e280/2005 sa 230 000 km na satu. Pitanja su par ovdije

1) Mijenjać ide od P u R u N i u D posve normalno ali sa laganim trzajem, koji je toliko slab da ga je ostila moja zena a ne ja ali je prisutan jedva jedvice
no tu dolazi sad do pitanja. Pri ubacivanju iz N u R kao da mu neda nesto ubaciti nego se mora lagano popustit kocnica, ubaciti u R i dalje sve normalno, iz
R u N posve normalno i opet sve skupa isto. Prodavatelj kaže da je kod njega 3 godine i da je to malo malo pa dobro pa malo malo pa tako ali ne predstavlja
nikakva otezanja pri voznji.... Sta bi to moglo biti?????

2) Malo je mastan ispod pumbe SBC ali nije iz pumpe od kuda bi moglo curiti...

3) SBC pumpa ima oznaku 588 i pronasao sam da je to August/2005 jel to lose ili dobro s obzirom na teme koje sam proućio tu na forumu vezano uz sbc teme

Uglavnom kupujem vjerojatno auto u subotu pa bih vas molio pomoć do tada, svaka je dobro dolšla

Unaprijed hvala i LP svima


Uto sij 15, 2019 9:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 13, 2018 7:22 pm
Postovi: 22
Ime: Ivan
Godište: 2000
Pogledati obavezno ABS sistem...


Sri sij 16, 2019 3:41 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 18, 2015 10:12 pm
Postovi: 184
Lokacija: Split
Ime: marinko
Godište: 1994
Moj auto: W201 200d 1986 god
W203 200 cdi 2006god
nije to samo mjenjač i sbc
Ima tu sto stvari koje te mogu oženit za nekoliko stotina eura
Najbolje povedi nekog ko se razumi da ga pogleda i spoji na dijagnostiku
I ne moraš odustat ako i bude neka sitnica jer su to već stara auta i svaki ima sitnica
Ako i nema onda mu je cijena ko 2 druga w211 na oglasnicima


Sri sij 16, 2019 4:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 678
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Svakako bih preporučio da auto probaš kakav je ujutro na prvo paljenje i kako se tada ponaša mjenjač, a ne da ga vlasnik prvo ugrije prije nego ti dođeš.

SBC iz 2005 je graničan. Ali svejedno mislim da ne bi trebao biti problem resetirati ga u slučaju isteka.


Sri sij 16, 2019 8:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5985
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
VanWilder napisao:
Pogledati obavezno ABS sistem...



Sta ima da gleda u ABS sistemu ?Dok god lampica od ABS-a negori, ABS funkcionira.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet sij 17, 2019 7:23 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 17, 2011 9:08 pm
Postovi: 119
Ime: Max
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 220 CDI 2006
Najbolje provest nekog ko ima znanje ili odvest auto nekom ko ima znanje, neka ga pregleda! Popravci na tim autima mogu uzet dosta novaca a posebno automatske getribe!!


Čet sij 17, 2019 11:53 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto pro 18, 2018 11:01 pm
Postovi: 25
Ime: Duje
Godište: 1978
Moj auto: W210 E280
Pisat cu ono sta znam a to je o mjenjacu..
Kada ga u mistu saltas/provjeravas onda stisni kocnicu jako do kraja skoro, jer on moze i trznit/propet jer nedris ga "blokiranog".. Onda saltaj, svakako kako vec netko napisao na hladno pa na toplo ispitaj saltabje na mistu s jako stisnutom kocnocom, ako i dalje trza malo, otviri haubu, neka ti supruga salta a ti gledaj dali se motor/mjebjac pomjeri ili poskoci, onda si dobro prosao jer su u pitanju nosaci istih a ako motor stoji prilicno mirno a osjwtis trzaje, zeza mjenjac i ko zna kad i sta ce se razviti dalje..
Ispitaj na uzbrdici dali drzi u brzini kada stanes pa ubacis u brzinu ili trzuca na mistu..


Čet sij 17, 2019 12:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5985
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Takva metoda nevodi nicemu.Ili on cvrsto nagazio na pedalu kocnice ili ne,sa time nemoze nista niti postici,niti znati iz kojeg razloga getriba trza prilikom saltanja.Isto tako treba obratiti paznju dali gertriba u potpuno hladnom stanju trza isto kao i u toplom stanju.On mora samo kao prvo da promjeni ulje sa filterom.Ukoliko se nije nista promjenilo,treba pogledati getribe lezaj odnosno nosac,u kakvom je stanju,ili getriba ide napolje i takozvavi Benderi A ili B se moraju pritegnuti odnosno zamjeniti ukoliko su stvarno propali.Oni znaju da popuste bez obzira koliko je auto napravio kilometara.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet sij 17, 2019 1:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto pro 18, 2018 11:01 pm
Postovi: 25
Ime: Duje
Godište: 1978
Moj auto: W210 E280
Necu ti na tvoju kolicinu postova nista protivo napisat ali ova metoda je provjerena ne samo na Mercedesu nego i ostalim automaticima. Nije je Duje izmislia nego covik koji mi servisira AT mjenjace i svako njegovo sugeriranje i ono sta mi je reka za automatika bilo kojeg sam kupiva i ima je je vridilo i zlata..
A sad od volje svakome..


Čet sij 17, 2019 11:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5985
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Da mi je znati koja je to osoba provjeravala.Takva metoda nestoji nigdje napisana za testiranje getribe.Takvu metodu kod nas neupotrebljaje ni jedan servis.To kad bi majstoru predlozio smatrao bi te laikom.
Sto se tice problema, gertriba je mozda ispravna,ukoliko kardan ima lufta,ili je problem u diferencijalu. jer punno njih prilikom naglog startanja opterecuju dif,kao i karadan jer nastoje pokazati kako je njegov auto startan.
Cula, rekla ili kazala ne pridonisi nista.Najbolje otici kod pravog mehanicara koji manje prica i koji ce prekontrolisati DIF.kao i kardan pa tek onda se koncentrirati na getribu.
Na semi pod brojem115 nalazi se jedan steker koji je mozda mastan od ulja i nedozvoljaje da getriba korektno salta.Obratiti paznju i na polugu pod brojem 25-27-30.Nazalost neznam koji je model odnosno broj getribe tako da vise nemogu da pomognem.
Napomena.
Dijagnoza nemoze gresku da izbrise.Gresku moze samo poseban tester da izbrise.Kazem samo iz mojeg iskustva jer automatika vozim skoro 50 god i preko 3 miliona predjenih kilometara.Problem sa getribom imao sam samo jednom.

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet sij 18, 2019 7:34 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto pro 18, 2018 11:01 pm
Postovi: 25
Ime: Duje
Godište: 1978
Moj auto: W210 E280
Viruj da bi upa na guzicu jer sve nerjesivo ide tom coviku da rjese, vezano za AT.mjenjace.. Slucujno sam covika upozna jer sam i sam ima problem. Vozim i ja 25g.automatike od famoznog France Al4 automata kojeg svi pljuji, ja u Laguni i Meganu nikad bisam ima problem. Sve ide i krece i pokrece kako si vec prije napisa od ulja i filtera, najveci uzrocbik svega sta se pocne desavat i ludovat s mjenjacem. Od Jeepa, Merca da ne nabrajam koji su kao ulje u mjenjacu i lanac u motoru stavljali u service manual da je "time life" nije za zamjenu dok auto upotrebljiv, e zato se to i desava.. Ulje u svakom AT.sam minja cca 30-40tkm i nikad problema ima, pa i ljudi koji sam proda auto posli. Lanac i ako se necuje, minja sam na 200tkm.na starijim mercedesima taj isti covik samo skidanjem dekla je zna ga prominit.
Necu ubijat vise temu, kako si reka da to LAIK kaza, to i je savjet za laika ako kuzis, kako da provjeri.. Oce nekome tko nezna vise od rezervne gume prominit govorit i filozofirat da ga sludi nego sidi i jedboatavnim provjerama zakljuci dali je sve u redu.
A isto tako moj E280 kada ladan, na "coku" ako ga samo pod rucnom saltam brzo na mistu, zna se trgnut/propet mislis mjebjac, nesto nije ok. Stisnem kocnicu i saltam nit cut nit mrdnut milimetra.. Ako razmijes ako ne razumijes, opet dobro.. :)


Pet sij 18, 2019 11:38 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ožu 19, 2008 1:47 am
Postovi: 119
Lokacija: Metković
Ime: Jure
Godište: 1989
Moj auto: Mercedes-Benz W211 E220CDI Avantgarde
Sto se tice tog zapinjanja rucice mjenjaca kad ides iz N u R i treba popustit kocnicu malo, slicno je imao moj kolega nesto mu je rucka gore zapinjala, uglavnom nije mjenjac, ali ako nemas iskustva sa automaticima tesko da ce ti preko foruma netko objasniti kako ispravno salta ili ne salta, najbolje da povedes nekoga ko je dosad vozao automatike ili mehanicara, npr. dosta ljudi nedovoljno drzi kocnicu, pa auto mozda malo trzne, al to najbolje da ti majstor ili netko ko zna pogleda.

Sto se tice SBC pumpe kocnica, tzv. "resetiranje" SBC sustava ZABORAVI! uprotivnom ti se moze dogoditi da ti kocnice otkazu skroz u voznji. Naime, Mercedes je predvidio da se nakon odredjenog broja stiskanja kocnice promjene ili reparira SBC sustav kocnica, svaki put kad stisnes kocnicu u SBC sustavu se aktivira motoric koji nabija pritisak za kocenje. Prve serije automobila su imale motoric sa 2 cetkice u SBC-u i bilo je dosta probema s njima, Mercedes ih je priznao kao gresku i ljudima su ih mjenjali gratis(ukoliko nisu vraćani kilometri na autu). SBC sustavi koji su naknadno ugrađivani, imali su elektromotorić sa 4 četkice s kojim kasnije nije bilo problema i manje se grijao, s obzirom na godine tog automobila, prvi ugrađeni SBC(ako je to onaj s greškom), već je promjenjen, a u Mercedes servisu preko EPC programa i sifre tog SBC-a ti mogu reci da li je u tebe stari ili novi.


Pet sij 18, 2019 3:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 12 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr