Sada je Uto stu 20, 2018 3:13 pm




Odgovori  [ 10 post(ov)a ] 
S211 220 CDI EVO, 2008, Previsok pritisak goriva u railu. 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 21, 2018 12:24 am
Postovi: 8
Lokacija: hrvatska
Ime: Vlado
Godište: 1980
Moj auto: S211 220CDI EVO 2007, 190tkm
W210 220 CDI 1998, 700tkm
Pozdrav svima.

Obzirom da tema slicna postoji, postavio sam pitanje u temi "greska tlaka goriva" ali neznam koliko se vidi pa zato postavljam novu temu. Vezano za probleme sa tlakom goriva u railu na motorima 646.821 i 646.820, Citao sam po njemackim i engleskim forumima, ocito je da je 220cdi EVO (delphi) motor sklon zajednickim greskama sa pritiskom u railu.
Dakle kod mene se pojavila nedavno ta famozna lampica motora ali bez "notlaufa", vozio sam dalje bez problema i kasnije se i ugasila tokom iducih voznji. Nakon dan ili dva se pojavila ponovno ali tada i "notlauf", te se je takodjer ugasila iduci dan. To se sada pojavljuje povremeno u toku dana ali svaki dan kako se vozim vise puta. Inace izbjegavam natjeravanja i zestoke voznje. Otisao sam na Star-diagnose i izbacilo je gresku prevelikog pritiska u railu (22E7). 
Nakon skidanja plasticnog pokrova uocio sam oko svake brizgaljke-injektora manju ali podjednaku lokvu goriva i kada motor radi ne primjecuju se mjehurici u smislu da bi brizgaljka bila propusna na bakrenoj brtvi u sjedistu brizgaljke nego vise izgleda onako kao da pusta na tijelu same brizgaljke. Crijeva za povrat goriva i visokotlacni vodovi su suhi i hermeticni.
Jos jedna stvar, kad se krene na semaforu s mjesta dok je u prvoj brzini kad bi dodao gas zacuo bi nakratko (ne svaki puta-kako kad) kao da brizgaljke "zarostaju" - onaj ostri zvuk lupanja, grublji zvuk motora u podrucju okretaja od 1000-1500. Na leru se primjecuje vrlo neznatno kolebanje okretaja ali jedva primjetno. 
Inace auto je dobro odrzavan i ima originalnih 190 tkm.

Svaki konstruktivan savjet je dobrodosao i dobar sam poznavalac bosch i delphi sistema.

Hvala svima i lijep pozdrav!

Vlado


Ned lis 21, 2018 4:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 21, 2018 12:24 am
Postovi: 8
Lokacija: hrvatska
Ime: Vlado
Godište: 1980
Moj auto: S211 220CDI EVO 2007, 190tkm
W210 220 CDI 1998, 700tkm
Evo majstori moji, obzirom da nitko ne dade nikakav savjet, pa da vam obznanim da je enigma rijesena.

Sto se tice previsokog pritiska u railu, regulator visokog pritiska odnosno ventil je vrlo vjerojatno bio malo zaglavljen ili je zapinjao pri radu a pripisao sam to naslagama koje se stvaraju od goriva. Uglavnom, kako sam i sam posumnjao u regulator pritiska goriva i regulator kolicine goriva koji se nalazi na pumpi, skinuo sam ih, oprao u izopropilnom alkoholu u ultrazvucnoj kadi pa sam dok su se treskali u kadi istovremeno energizirato da odradjuju, simulirajuci signale sa motorskog kompjutera, tako da su se igle u tim solenoidima ocistile, ocistila su se i sjedista tih ventila i kad sam nakon detaljnog ciscenja i ispuhivanja to vratio na motor, vozim se svaki dan u svim rezimima i nema nikakve greske, nestao je i onaj grubi zvuk kod kretanja, motor radi ujednaceno, mirno i ugladjeno u cijelom dijapazonu okretaja.

Nadam se da ce kome pomoci, eto.

Pozdrav svima.


Uto lis 23, 2018 9:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 917
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
Lijep pozdrav , nisam mehaničar i nisam ti mogao pomoći ali ako si već našao rješenje mogao si ubaciti koju sliku ili video da se vidi šta si uradio sretno

_________________
nas dva mercedes i ja


Uto lis 23, 2018 10:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 21, 2018 12:24 am
Postovi: 8
Lokacija: hrvatska
Ime: Vlado
Godište: 1980
Moj auto: S211 220CDI EVO 2007, 190tkm
W210 220 CDI 1998, 700tkm
Bosna napisao:
Lijep pozdrav , nisam mehaničar i nisam ti mogao pomoći ali ako si već našao rješenje mogao si ubaciti koju sliku ili video da se vidi šta si uradio sretno


Nisam se sjetio slikati jer sam bio zaokupljen time da osposobim auto, ali u sustini je stvar jednostavna. Naslage od kojekakvih goriva se stvaraju po cijelom gorivnom sistemu gdje najvise stradavaju osjetljivi solenoidni ventili i injektori pa ih nije lose ocistiti katkad.
Ja sam za to koristio ultrazvucnu kadu sa izopropilom samo samo jos za vrijeme tog "kuhanja" u kadi ukljucivao te solenoide tako da se pomicu te igle u njima dok su uronjeni u izopropil tako da je efekat ciscenja maksimalno postignut.

Nevjerojatno koliko je poboljsalo rad motora, nestale su one oscilacije tlakova u railu koje su ga ocito mucile


Uto lis 23, 2018 11:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1427
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Hvala na feedback-u.
Predlažem malo doraditi temu i staviti u sticky.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Uto lis 23, 2018 11:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 07, 2012 5:15 pm
Postovi: 145
Lokacija: Kutina\Zagreb
Ime: Ivan
Godište: 1993
Moj auto: S204, 220 CDI
Volvo V40, 1.9D
Slažem se da bi trebalo staviti u sticky. Većina ljudi se odlučuje odmah na zamjenu IMV-a, a vrijedi probati ovakvo čišćenje s obzirom da navedeni dio košta cca 1000 kn.
Možeš li samo još napisati čime si davao pobudu, odnosno koje su vrijednosti napona i struje kojima si upravljao solenoidom?


Sri lis 24, 2018 3:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 21, 2018 12:24 am
Postovi: 8
Lokacija: hrvatska
Ime: Vlado
Godište: 1980
Moj auto: S211 220CDI EVO 2007, 190tkm
W210 220 CDI 1998, 700tkm
Nema frke, evo ovako,

Koristio sam Iskrin labaratorijski izvor DC napona 0-30V, sa naponskim i strujnim ogranicenjem.

Sto se tice IMV-a ili regulatora kolicine goriva, prvo sam izmjerio otpor zavojnice koji mora biti 5-5,6ohm a dalje vrlo jednostavna prica dakle on ima hod igle od oko 1,4mm i reguliran je naponom od 0-14V, struja je po papirima 1,3 A max ali u praksi je nesto veca, u mom slucaju 2,1A kod max zatvorenog polozaja. Kako potenciometrom pojacavam ili smanjujem napon, tako igla putuje. Pin 1 je +napon, pin 2 je minus.

Sto se rgulatora tlaka tice isto tako otpor zavojnice izmjeren i treba biti oko 2.3-2.6ohm i sa njim je prica malo drugacija, ide mu isto pobuda ali negativna (negative PWM) dakle na pin 1 se dovodi napon od -12V odnosno od nula do minus 12V, u praksi samo obratno spojim pinove. Struju sam ogranicio i krenuo od nule pa do nekih max 2,5A kod punog hoda igle.

Vazno je u oba slucaja da je ventil za vrijeme micanja igle uronjen u izopropil tako da to u kombinaciji sa ultrazvukom cisti sjedista ventila i kuglice kod pomicanja tih elemenata u ventilu. Ja sam odradio dosta, nekih 20-30 pomaka igle i svi problemi su mi nestali.

Vrlo su bitni ti ventili za rad motora jer i najmanje oscilacike tlakova dovode do smetnji i nemirnog, grubljeg rada motora, a naslage goriva se ipak skupe pa cak i kod najkvalitetnijih goriva. Moze se primjetiti zuckasta boja ventila a to su upravo te naslage od goriva, pogotovo se skupljaju unutar ventila sto se ne moze vidjeti.

Eto momci nadam se da ce pomoci.

Zivjeli


Sri lis 24, 2018 7:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1427
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Zanimljivo.
Da li si primjetio pad potrebne struje za krajnji položaj nakon završenog čišćenja?
Odnosno, da li su te naslage bile jednolike cijelim putem igle ili samo u krajnjim položajima?
Kombinacija laboratorijskog napajanja i uzv kadice vodi u smjeru elektrotehničkog servisa.
To će trebati nekog iznjušiti, ja neznam više nikoga tko popravlja elektroniku :(

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Čet lis 25, 2018 8:57 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 07, 2012 5:15 pm
Postovi: 145
Lokacija: Kutina\Zagreb
Ime: Ivan
Godište: 1993
Moj auto: S204, 220 CDI
Volvo V40, 1.9D
Hvala na pojašnjenju.
Samo još jedno pitanje: jel nije da se inače upravljanje IMV-om i PCV-om vrši samo promjenom struje pri konstantnom naponu?


Čet lis 25, 2018 11:11 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 21, 2018 12:24 am
Postovi: 8
Lokacija: hrvatska
Ime: Vlado
Godište: 1980
Moj auto: S211 220CDI EVO 2007, 190tkm
W210 220 CDI 1998, 700tkm
Koliko sam upoznat iz dokumentacije, upravlja se i naponima od strane CDI upravljacke jedinice


Ned lis 28, 2018 11:57 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 10 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 3 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr