Sada je Uto lip 02, 2020 1:32 pm




Odgovori  [ 30 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
razočarenje u mercedes w211 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 02, 2016 3:41 pm
Postovi: 39
Lokacija: između samobora i zagreba
Ime: elvis
Godište: 1973
Moj auto: e200 cdi
Za godinu dana koliko ga imam, mogu vam reći da sam razočaran do bola.
Kad vidim koliko ima problema na tom autu, ne samo ja, nego drugi, dođe mi da plačem za Astrom.
Pojavljuju se problemi, a onda sami nestanu ili standardne greške koje se javljaju kod svih.
Škrtarenje švaba na kablovima i opremi, da nisu u stanju povući kabel od antene do radia (napraviti predinstalaciju) i to na zadnjoj godini modela?!
Ispada da je stojadin za svoju cijenu opravdano imao problema, ali ovdje se radi o autu koji je najjači u klasi.
Sprinter mi ima 750 tkm i nemam nikakvih problema osim limarije, mogu mu samo skinuti kapu, ali s ovim modelom debelo nešto ne štima.
Prekrasno izgleda, udoban je i siguran, ali po meni ne vrijedi tih novaca i patnje po novčaniku kad se desi kvar.
Muka mi je više zvati majstore i pričati o problemima, jer ispadam naporan, dosadan i picajzla.
Žao mi je ako sam povrijedio štovatelje ovog modela, ali i ja sam bio dok ga nisam upoznao...
Ide u prodaju i nikad više na taj model...


Pet lip 02, 2017 11:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 05, 2016 8:53 pm
Postovi: 83
Ime: Marko
Godište: 1985
Moj auto: W211
Potpis na sve. Imam 320 cdi 2007 godinu. Malo malo mu nesto. Te bravica rezervoara. Ajd zamjenim. Te na autoputu nece da sprica vodu na sajbu. Sutra dan hoce i sve evo radi normalno do dan danas. Osvjetljenje tablice katastrofa. 2 dana radi 20 ne radi. Upada u limp mode svako malo. Trza izmedju 2500 i 3000obrtaja. Vozi u ovlasteni. Promjeni ovo pa ovo. Pa na kraju ne znaju ni oni sto trza. I prije 3 dana nece prtljaznik da se otvori. Pazi zica pukla. A auto imam 11 mjeseci tek

Nisam dugo na forumu. Ali najvise tema se otvori vezano za w211


Sub lip 03, 2017 12:23 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto tra 15, 2014 4:49 pm
Postovi: 124
Lokacija: BiH
Ime: /
Godište: 1930
Ja stvarno nemam problema,jedino sto je crklo za 4 godine je jedan injektor,servisiran sbc (zamijenjene cetkice motora i zamijenjeno ulje) kostalo 200kn,i to je to.Ostalo potrosni materijal.


Sub lip 03, 2017 2:39 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1482
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Ima peh auta. Takve treba odmah riješavati.
Mislim da su to u pravilu jako dobro složeni auti, ali kontrola kvalitete je vjerojatno već usklađena sa ekonomskim faktorima, odnosno manjkava.
Moj je OK. Radi normalno, kvare se sitnice koje se kvare i inače.
Jedini gremlin je bio kad mi se jednom prilikom upalilo upozorenje da nemam tekućine za ispiranje vjetrobrana.
Ostalo je još dan dva nakon što sam nadolijao, ali onda se ugasilo i to je to.
Desni far je žmirkao kad je žarulja bila na samrti.
Uglavnom, OK, ja zadovoljan.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sub lip 03, 2017 8:47 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 678
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Bez uvrede, ali kod autora ove teme vidim samo kukanje bez navođenja ikakvih konkretnih stvarnih problema. Također, nije niti navedeno o kojem modelu je riječ (classic, elegance ili avantgard) pa da bi se moglo pričati i o samoj opremi u autu.

Ako je auto kupljen polovan onda to sa sobom nosi određene rizike i vjerojatno je riječ o tome da prilikom kupnje nije dobro pregledan ili su neki dijelovi dotrajali, što ovisi i o kilometraži auta. I meni je tako ispušna grana bila dotrajala zbog čega je auto svako malo ulazio u limp mode, ali nakon izmjene sa autom nema nikakvih problema. Problemi poput osvjetljenja tablica, puknute žica u gepeku i sl. su dječije bolesti i to nema nikakve veze s konkretnim problemima w211 modela. To se događa na svakom autu. Isto vrijedi i za limp mode. Znači, treba pregledati turbinu, usisnu granu, intercooler cijevi da negdje ne propuštaju itd. Limp mode mi se uredno događao i na audiju zbog puknutog intercooler cijeva. A ako već govorimo o nečemu specifičnom za w211, onda je to tek SBC. Također, getriba tj. wandler koji kod w211 ode svakih 200-250tkm. Nikakvi drugi problemi mi nisu poznati da su specifični tj. boljka tog modela.

Ukratko, sva ta "jako loša" iskustva su najviše vezana za pojedine primjerke, dok generalno nigdje nisam vidio da su ljudi nezadovoljni w211 modelom. Nema te Astre niti stojadina u kojoj bi za uskrs prevalio 1800 km i nakon puta izašao odmoran, već bi mi leđa i vrat bili razvaljeni i jedino bih bio sposoban posjetiti kiropraktičara. I to pod uvjetom da tim autom sam mogao uopće prevaliti toliki put u komadu.

Ono čime bih ja na tvom mjestu jedino iskreno bio nezadovoljan to je modelom E200. To je, bar po meni, preslabo za mercedes.


Sub lip 03, 2017 9:51 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet pro 02, 2016 3:41 pm
Postovi: 39
Lokacija: između samobora i zagreba
Ime: elvis
Godište: 1973
Moj auto: e200 cdi
e200 cdi,
najmanje razočarenje imam u to da slabo vuče, mašinu i komoditet
zadnja je godina modela i problem su upravo sitnice
nisam spominjao da je stojadin bolji, nego da svaki drugi dan na njemu nešto zataji
da nisu mogli povuči fu... optički kabel 3 metra, zato što je klasik, oprosti, ali to ima čaki u dačiji
da u jednom istom danu, može izgoriti nova žarulja i da mi ne radi podizači stakala, pa onda drugi dan prorade tri prozora, a nakon četvrtog dana i posljednji?
da se svako malo ugasi display i pošemeri vrijeme
da su ugradili šrot cd player, koji ako hoćeš mijenjati, moraš platiti barem tisuću kn
upravo ta zadnja godina modela bi trebala biti savršena, jer govorimo o najačem autu u klasi, bez obzira na opremu
ovdje se radi o statusu u društvu i statusu među vozilima, koje predstavlja upravo taj model
imao sam 3 godine stariju astru, koja se ne može mjeriti po ničem, sklopljena u Poljskoj, ali je imala samo 3 standardna kvara i to je to uz servis
Ako je to sve stvar do opreme, onda opet hebo švabe...


Sub lip 03, 2017 10:14 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub sij 03, 2015 11:34 pm
Postovi: 678
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Zeljko
Godište: 1982
Moj auto: W211 (E270), Audi A4 (B5)
Dakle, problem je onda u classic modelu tj. samom modelu radio uređaja koji imaš. Ja sam u svom avantgardu (model 2003.g, godina prozvodnje 2005.g) imao optički kabel sa Audio 50 APS i navigacijom. Taj optički kabel mi je samo bio problem jer sam htio ugraditi 2DIN uređaj sa usb-om, boljim displayom i navigacijom. Na kraju sam platio tek 300 kn da mi naprave novo kabliranje (40 m kabla) te ugrade 2DIN sa stražnjom kamerom. Ništa strašno.

Istina je da je radio unutra jako loš. I ja sam time bio razočaran, no ponavljam, kupio sam 2DIN kojim sam i više nego zadovoljan. A ako te zanima samo cd changer možeš ga kupiti i za 400tinjak kn i uredno se može ugraditi u w211. No po meni klasični cd changer izgleda ružno u w211 i jedino 2DIN veličina uređaja uredno popuni prostor predviđen za radio.

Ako ti se gasi display i mijenja vrijeme onda provjeri akumulatore jer to djeluje kao da u potpunosti izgubi napon, nakon čega se vrijeme na tabli uvijek resetira. Zbog istih problema vjerojatno imaš negdje kratki spoj (ili više njih) pa ti se to manifestira i na prozorima.


Zadnja izmjena: Tracer; Sub lip 03, 2017 10:52 am; ukupno mijenjano 1 put/a.



Sub lip 03, 2017 10:40 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 15, 2012 9:13 am
Postovi: 94
Ime: Luka
Godište: 1992
Moj auto: Mercedes E220 cdi
Što se tiče održavanja w211 linije ja sam ugodno iznenađen imao sam i BMW-e i VW i hrpu drugih auti. I mogu reč da jedino sto sam platio malo vise je reparirana čeljust, sve ostalo u rangu caddy-a i golfa. Za razlika od BMW-a i to jedinice koja je stvarno užas i po održavanju i po tome da se bojiš igdje s njom krenut. Ovo je jedini auto kojeg sam imao i ima skoro 300.000 da bi sad krenuo s njim na kraj svijeta i garantiram da bi došla i tamo i Nazad. Problem velikih auti u RH je što se odražavaju polovično jer je sve "skupo" pa se fušari gdje god stigne, moja E klasa je stigla iz Italije 2014 od prvog vlasnika, na autu nijedan element nije farban i jedino šta nisam sam bio ja kriv je od kvarova bilo da sam mjenjao podloške dizni i kako su dizne vađene tako su dve nastradale. Reparatura te dve dizne je bile 500kn! Isto koliko sam pred godinu dana platio za Kiu Sorento tako da ja nemogu reći ništa. Kupio sam ju 1.mj i do sada napravio 17.000km znači da mi auto ne služi da se s njim ne vozim.


Sub lip 03, 2017 10:49 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1482
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
@nugi
E klasa ti ima integrirano sklopovjle u tzv. SAM module.
Predlažem da odeš kod nekog tipa Benc elektronik ili slično tko zna o čemu se radi.
Oni vole zezati, a upravo zbog kvalitete izrade teško odlaze do kraja pa da bi se odmah na njih posumnjalo.
Proguglaj malo.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Sub lip 03, 2017 11:11 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 06, 2010 8:25 pm
Postovi: 258
Ime: deni
Godište: 0
Moj auto: E350
w 210je bio katastrofa a i w211 je govno od auta. kupio sam auto sa 56 tusuca kilometara i servisiranog u mercedesu,svi pecati od mercedesa i bio je do nekih 150 tisuca km odlican ali onda poceli problemi i to problemi da bih ga najradje zapalio ispred ovlastenog servisa.radi se o E350 2005 godina avantgarde plus sport paket. mjenjao sam redovito (60k km) ulje u automatskoj getribi i sad imam problema sa njom ,ne vuce kako treba i zacukuje u nizim brzinama. otisao zupcanik na lancu koji je jednostavno pre mekan i odlazi na svim V6 i V8 masinama od 2004 do 2006 godine, na mercedesu su mi napravili ponudu kompletno ruke i materijal 8000€. ventilacija vise ne radi pravom snagom i cuju se neki cudni zvukovi,klima filter novi i ventilator se okrece normalno. nagib na prvoj osovini sjeban,trebaju drugi sarafi ili promjeniti fedre i amortizere a auto ima 170 tisuca km a treba i naci majstora koji zna to sa sarafima posto to nema normalni auto vec samo ovo govno. samo da dodam,auto pazen i mazen,garaziran i vozen vecinom na duze relacije.sam sam si kriv,kad sam ga kupovao dvojio sam izmedju w 211 i bmw 5 i vec je bio bmw na dvoristu i ipak sam se odlucio za mercedesa a kad sam se rijesio proslog W210 rekao sam nikad vise to govno na moje dvoriste. evo linkova gdje se visi da je to sa zupcanikom i 7g tronikom poznata stvar.
http://www.autobild.de/artikel/mercedes ... 68124.html
http://www.autobild.de/artikel/mercedes ... 53850.html


Sub lip 03, 2017 12:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3850
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Joj, kad ovak pročitam neke postove tj. teme na Forumu, tolko se zbediram da imam filing da nikad ne budem uzel nekaj novije... :roll:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub lip 03, 2017 1:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ruj 05, 2016 8:53 pm
Postovi: 83
Ime: Marko
Godište: 1985
Moj auto: W211
Tracer napisao:
Bez uvrede, ali kod autora ove teme vidim samo kukanje bez navođenja ikakvih konkretnih stvarnih problema. Također, nije niti navedeno o kojem modelu je riječ (classic, elegance ili avantgard) pa da bi se moglo pričati i o samoj opremi u autu.

Ako je auto kupljen polovan onda to sa sobom nosi određene rizike i vjerojatno je riječ o tome da prilikom kupnje nije dobro pregledan ili su neki dijelovi dotrajali, što ovisi i o kilometraži auta. I meni je tako ispušna grana bila dotrajala zbog čega je auto svako malo ulazio u limp mode, ali nakon izmjene sa autom nema nikakvih problema. Problemi poput osvjetljenja tablica, puknute žica u gepeku i sl. su dječije bolesti i to nema nikakve veze s konkretnim problemima w211 modela. To se događa na svakom autu. Isto vrijedi i za limp mode. Znači, treba pregledati turbinu, usisnu granu, intercooler cijevi da negdje ne propuštaju itd. Limp mode mi se uredno događao i na audiju zbog puknutog intercooler cijeva. A ako već govorimo o nečemu specifičnom za w211, onda je to tek SBC. Također, getriba tj. wandler koji kod w211 ode svakih 200-250tkm. Nikakvi drugi problemi mi nisu poznati da su specifični tj. boljka tog modela.

Ukratko, sva ta "jako loša" iskustva su najviše vezana za pojedine primjerke, dok generalno nigdje nisam vidio da su ljudi nezadovoljni w211 modelom. Nema te Astre niti stojadina u kojoj bi za uskrs prevalio 1800 km i nakon puta izašao odmoran, već bi mi leđa i vrat bili razvaljeni i jedino bih bio sposoban posjetiti kiropraktičara. I to pod uvjetom da tim autom sam mogao uopće prevaliti toliki put u komadu.

Ono čime bih ja na tvom mjestu jedino iskreno bio nezadovoljan to je modelom E200. To je, bar po meni, preslabo za mercedes.

Ok. Ti si ocito zadovoljan autom. I moj frend je bio s e 320 2005 godina. 420000 na satu imao kad ga je prodao.

Ja nisam. Auto redizajn i opet se desavaju neke budalastine. Evo limp mode necu ni racunati u kvar. Ali da ventilacija cvili u autu. I to ne samo kod mene. Nego kod vise w211 i ima i tema o tome. Da udjem u auto i retrovizor ostane sklopljen da bi evo vec pola godine od toga sve radi normalno. Pa ne sprica vodu pa evo najednom proradilo i uredno pere sajbu sada. Zica ne gepeku mi ni na jednom autu do sada nije pukla. Kao ni ovo gore sto sam pisao


Sub lip 03, 2017 1:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 15, 2012 9:13 am
Postovi: 94
Ime: Luka
Godište: 1992
Moj auto: Mercedes E220 cdi
A sve zavisi ja sa svojim nemam problema, nema ni kolega sa 320 cdi-om. Ja sam pak sa BMW-om uvijek imao muke, stalno neke sitnice do 100eur i to obavezno svaki tjedan. To valjda ovisi o autu...


Sub lip 03, 2017 1:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 11, 2010 11:26 am
Postovi: 1240
Ime: Valentin
Godište: 1994
Budite realni ljudi, to su auti stari 10+ godina sa 150+k km, a to su periodi kad se svašta počinje kvariti na autu. Ili zbog kilometara (upotrebljivosti) ili zbog godina (dotrajalosti). Svaki auto je dobar do tog perioda, nakon toga ih se treba riješiti. Samo što je problem platežna moć i razvoj ekonomije pa si ljudi ne mogu priuštiti noviji/bolji. Ali, idemo opet realno gledati, za 100k kn koliko košta prosječno dobra E klasa W211 FL kupite novu Škodu ili slično pa 100k km imaš mir, taj period će biti ok. Ali naš odabir je kupiti stariji, ali bolji auto. Sve su to osobne preference, i dječje bolesti s kojima se većina nas susreće moraju biti uračunate pri kupnji kao kalkulativni rizik. Netko ima više sreće, netko manje. Netko ima kvarljiviji auto, netko nema, itd. Varijabli je puno, a na većinu njih mi nemamo utjecaj.


Sub lip 03, 2017 2:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 03, 2008 3:35 pm
Postovi: 369
Lokacija: Zg
Ime: Tomislav
Godište: 1982
Moj auto: W212 Avantgarde
Sve to ovisi o stanju auta...moze bit da je dobrano zakamufliran a ima km ko zna koliko...a opet moze jednostavno biti peh, sto bi meni pojelo zivce i vjerojatno bi auto sterao u tri krasne m....!
Čudno mi je to sve s obzirom da se radi o redizajnu. Dvoje kolega ima 2007 i 08, cca 150-200 tkm i apsolutno nikakvih problema.
Onda opet, kad citam o w212 i raznim troskovima koji po meni nebi smjeli doc prije cca 300 tkm, sve je moguce. Evo, ja sam jucer morao promjenit termostat (naravno ne postoji zamjenski) i to na 90 tkm...po meni je to no comment!
Kako god, problemi sa elektronikom ili elektrikom su po meni stvoreni za popit živce i da čovjek zamrzi auto doslovno...!


Sub lip 03, 2017 4:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 30 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr