Sada je Sri kol 12, 2020 6:14 am




Odgovori  [ 9 post(ov)a ] 
Mercedes w210 problem sa EPC lampicom ,ventilatorom,3000 obr 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 01, 2020 12:38 am
Postovi: 6
Ime: Edis
Godište: 1999
Moj auto: Mercedes w210 270 CDI
Mercedes w210 problem

Pozdrav svimaa
Novi sam na forumu
Imam mercedesa w210 270 cdi 2000 god manuelni mjenjac 6 brzina
Imam sljedece probleme
Kada vozim auto u nizim obrtajima ide normalno ali kada stisnem gas do kraja i auto krene da ubrzava samo se ugasi i upali mi lampicu EPC i sve tako u krug
Mijenjao sam gumice na diznama selne vadio sve dizne ocistio pregledao da nema negdje pukotina ili slicno mijenjao sam senzor pritiska na rampi goriva ali opet mi se isto desava mijenjao sam pumpu visokog pritiska i opet isto
U trenutku kada sam vracao svoju staru pumpu upalim auto pojavi mi se greska ventilatora primjetim da ventilator hladnjaka radi na najvecoj brzini i cim dam kontakt on se upali i nikako se ne gasi probam auto nece da vuce preko 3000 obrtaja i sada kada stisnem papucicu do kraja nece da ide i ne gasi se vise
Ne znam sta da radim ,ako vi imate neki savjet dobro bi mi dosao hvalaa
I da zaboravio sam
Osjetio sam miris paljevine u procesoru/ kompjuteru auta


Sub kol 01, 2020 11:49 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6141
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Tvoj text
kada stisnem gas do kraja i auto krene da ubrzava samo se ugas

Sta znaci kod tebe KAD STISNEM GAS DO KRAJA? Kakva je to voznja sa autom ?To je normalno da pri takvom silovanju motor se ugasi jer dobije vise goriva nego sto je potrebno.Kratko receno motor si presaugovao odnosno ugusio.Sve sto si mjenjao do sada samo si bacio novac.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub kol 01, 2020 12:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 01, 2020 12:38 am
Postovi: 6
Ime: Edis
Godište: 1999
Moj auto: Mercedes w210 270 CDI
Nisam ga pregusavao nego probao
Jer mi se znalo to desiti i pri visokim obrtajima npr kada vozim prvom brzinom do 4000 obrtaja i drugom brzinom i 3 mi onda tako ugasi auto na 3500 obrtaja isto ugasi i upali epc
Ali to mi se vise ne desava od kako mi je upalio gresku ventilatora auto nece preko 3000 obrtaja
Sta raditi


Sub kol 01, 2020 1:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6141
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Prvom brzinom da dosegnes ca.4000 obrtaja to ti je da motor eksplodira.4000 okretaja tu mora auto da ima brzinu od ca.120 km.na sat.
Najbolje ti je potrazi mercedesov servis i putem dijagnostlke moze se ustanoviti koji problem ima motor ukoliko problem stvarno postojiIli si mozda ti problem jer se neznas ponasati prema motoru.(Bez uvrede ovo je samo sala sa moje strane)

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub kol 01, 2020 4:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 01, 2020 12:38 am
Postovi: 6
Ime: Edis
Godište: 1999
Moj auto: Mercedes w210 270 CDI
Pa vidim ja da ti mene zajebavas haha
Ja sam to auto kupio bas zbog motora 120 kw i treba da ide ko lud a ne ovako da ne ide
Nista kontaktirao sam elektricara koji se bavi sa mercedesima pa cu mu odvuci auto u ponedjeljak


Sub kol 01, 2020 5:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3882
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Moguće je da ti je ili riknuo senzor temperature ili nije spojen pa ECU misli da je auto prevruć i automatski pali ventilatore i “safe mode” kako bi se motor čim prije ohladio... :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Pon kol 03, 2020 9:47 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 01, 2020 12:38 am
Postovi: 6
Ime: Edis
Godište: 1999
Moj auto: Mercedes w210 270 CDI
Danas sam mijenjao taj senzor i opet isto
Pali se propeler auto nece preko 3000 obrtaja
Upalio mi je i lampicu abs i onda je ugasio


Pon kol 03, 2020 1:57 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 01, 2020 12:38 am
Postovi: 6
Ime: Edis
Godište: 1999
Moj auto: Mercedes w210 270 CDI
Problem je rijesen ,mozda ce nekom biti ovo iskustvo od pomoci pa da podijelim
Imao sam spoj u struji i zbog toga mi je stradao procesor
Lociran spoj sanitan i zamjenjen procesor je rijesio ventilator hladnjaka i obrtaje ,auto je htjelo preko 3000 obrtaja ali se opet gasio i palila se lampica EPC
Jedna dizna je zezala na povratu goriva vracala je vise goriva nego sto treba ,zamjenjena je i sada je sve uredu ....


Čet kol 06, 2020 12:05 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3882
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Na što točno misliš pod procesor? Motorni kompjuter tj. ECU? Ili možda onaj modul koji kontrolira radom ventilatora?
Gdje je točno bio kratak spoj i koji je bio njegov uzrok?

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet kol 06, 2020 12:29 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 9 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr