Sada je Čet svi 28, 2020 4:03 am




Odgovori  [ 19 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2
zamjena ulja u automatic w203/204 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1756
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Zvonimir napisao:
Jednostavna metoda.Filter napolje staro ulje ispustiti, sacekati da staro ulje iscuri.Ako nesto i ostane u getribi neskodi nicemu.Filter gore,sipaj frisko ulje u getribu upali motor i sacekaj da temperatura getribe dostegne ca 70 stepeni.Ugasi motor i izmjeri kolicinu ulja u getribi.Ako imas stap za mjerenje ulja izmjeri dali imas dovoljno ulja u getribi.Ako je ulje ca 1-2 cm iznad maksimuma to znaci da imas dovoljno ulja u getribi,jer cim upalis motor,wandler povuce ulje iz getribe tako da u samoj getribi bude kolicina ulja na maksimumu.To je moje iskustvo i ja se toga drzim i dan danas kao pijan plota.Getriba me je samo jednom iznevjerila jer sam izgubio rikverc.


Ja radim na ovaj način, jer je najjeftiniji i najjednostavniji. 5 litara ulja, el prekidac, filter i dihtung. Sve zajedno sa rukama majstora ispod 100 eura. Imam i sipku sa e bay 5 eura. :beer:

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Sub sij 11, 2020 6:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 13, 2011 5:26 pm
Postovi: 381
Lokacija: Bitola Makedonija
Ime: zoran
Prezime: soklevski
Godište: 1966
Moj auto: w204 avantgarde automatic
w203 elegance automatic
Zvonimir napisao:
Cjena je za akceptiranje.Sad si bar miran slijedecih 60-70.000 km.

... ja malo citao po netu, znaci jedna metoda je ova koja daje kompletno "ispiranje" mjenjaca a druga je tz "drenaza" koju vi kazete da je bolje tako...dana sam telefonom kontaktirao majstora koji 40god. radi u ovlastenog servisa kod nas u Skoplju i on se slaze sa vama, da je metoda "drenaza" sigurnija i da uvjek kad je isao na neku obuku u Njemackoj su savjetovali njih da se drze "drenazu" jer "ispiranje" moze da napravi problem .... hvala vam


Sub sij 11, 2020 7:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 30, 2016 11:04 am
Postovi: 100
Ime: Darko
Godište: 1980
Moj auto: Mercedes C class w203 C200 kompressor
EEE ovako...Nisam neki srtucnjak niti neki majstor, ali iz svog licnog primera sto se tice tog trzaja kod getribe niste bas toliko u pravu da je do zamene ulja nacinom sa masinom koja pod pritiskom izvlaci i ubacuje ulje u menjac....Kada sam kupio moj w203 a ima ga 8 godina i dalje ga vozim za svako dnevne potrebe...Prvi put sam zamenio ulje na staromodan nacin da tako kazem...ispustio 5,5 litra a vratio 5,7 litra...i nakon nekog vremena od godinu dana pocelo da mi se desava da ima trzaj iz prve u drugu ili kada vraca iz trece u drugu brzinu...i mislio sam da nema dovoljno ulja...Posto nisam imao merac ulja za aut. menjac tada...ja opet ispustim sipam drugo ulje i to SWAG MB 236.10 koje je preporuceno za taj menjac od strane mercedesa...i posle mesec dana opet ista prica...I tako sam ga vozio jedno 2 godine...kako kad se desi taj kao neki tup udarac ali sve to na niskim obrtajima...od prvog puta kada je pocelo...na prilike na 1600 obrtaja na vecim od toga tog trzaja nema...Odem kod majstora i on mi masinom izvuce svo ulje i ubaci novo opere hidro blok...i opet ista prica...I tako krenem da citam sve i svasta ljudi pisu...ja vec razmisljam o kupovini drugog polovnog menjaca...Nije proslo ni godina dana odem kod jednog majstroa koji skoro svoj citav radni vek radio u mercedesu u nemackoj kao majstor...stariji covek i on mi ocisti hidro blok i kada je cistio el.plocu vidi naprsnuce jednog malog magneta na ploci...Zameni mi plocu,opre me hidro blok...i isto masinom pod pritiskom mi zameni ulje negde oko 9 litra mi sipao secam se kao juce da je bilo FEBI 236.14 i evo dan danas jos vozim sa tim uljem imam jos nekih 10k do zamene...menjac salta menja brzine kao u sir...bez ikakvih problema...Tako da se ne slazem sa pojedincima da ako menjas ulje sa masinom pod pritiskom da unisti getribu....


Ned sij 12, 2020 4:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 06, 2010 8:25 pm
Postovi: 258
Ime: deni
Godište: 0
Moj auto: E350
ja sam mjenjao ulje u 7G-tronicu metodom "tim eckart" , ima negdje moj post u vezi toga. nakon nekog vremena mi pocela getriba zacukivati pa sam bio kod nekoliko majstora ali nisu uspijeli naci kvar, da li je zbog tog mjenjanja ulja tom metodom ili do neceg drugog ne znam ni do dan danas ali vise sigurno nebih mjenjao na taj nacin i to iz jednostavnog razloga. mercedes je ne preporuca i misljenja sam da mercedes ipak najbolje poznaje svoj proizvod a taj proizvod je jako skup da bih riskirao.


Sri sij 22, 2020 9:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 19 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr