Mercedes Forum Hrvatska
http://www.mercedesklub.net/forum/

w204 počeo dimiti
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=26&t=27271
Strana 1 od 1

Autor:  HrvojeTK [ Uto kol 06, 2019 7:26 am ]
Naslov:  w204 počeo dimiti

Pozdrav svima!

Imam w204 c200cdi avangarde redizajn.
DPF off i remapiran.

Unatrag tjedan dana počeo je abnormalno dimiti. Baca oblake crnog dima, pogotovo ako se nabije gas u 1./2. brzini.
Upali se lampica motora, dijagnostika kaže P2279 - nedostatak zraka u ulaznom krugu. Zamijenili filter zraka, provjerili šalne i crijeva, sve izgleda ok.
Kad se resetira greška, sve radi ok, auto je startan, ima snage, samo što dimi....

Ima li tko kakav savjet, prijedlog? Hvala!

Autor:  MB E220D [ Uto kol 06, 2019 8:38 am ]
Naslov:  Re: w204 počeo dimiti

Ništa čudno.
Remap +DPF off =crni dim.
Tko popravlja za mercedesom ono šta je Mercedes isporučio iz tvornice taj nikad više ne treba ni vozit Mercedesa.
Bez uvrede

Autor:  Zvonimir [ Uto kol 06, 2019 8:59 am ]
Naslov:  Re: w204 počeo dimiti

MB E220D napisao:
Ništa čudno.
Remap +DPF off =crni dim.
Tko popravlja za mercedesom ono šta je Mercedes isporučio iz tvornice taj nikad više ne treba ni vozit Mercedesa.
Bez uvrede



POTPISUJEM.

Autor:  HrvojeTK [ Uto kol 06, 2019 9:34 am ]
Naslov:  Re: w204 počeo dimiti

Eh samo što ovo nema veze s time.
Zanima me ima li tko iskustva s greškom koja se javlja?
Hvala!

Autor:  Zvonimir [ Uto kol 06, 2019 11:04 am ]
Naslov:  Re: w204 počeo dimiti

Kad se broj greske pojavi,onda se mora pojaviti i naziv greske.To stoji onda ovako-
P2279 - Ansaugluftsystem Undichtigkeit.
Mozda ti ovaj mali video snimak malo pomogne.
https://www.youtube.com/watch?v=dkLEXNRbbZU

Autor:  riba1992 [ Uto kol 06, 2019 9:05 pm ]
Naslov:  Re: w204 počeo dimiti

HrvojeTK napisao:
dijagnostika kaže P2279

Ko kak je i Zvonimir napisal, to je kod za propuštanje zraka u usisu.
Provjeri još jedanput crijeva i spojeve, možda ti se kaj potkralo. Osim toga, provjeri intercooler. Da ti njega nije nekaj probilo ili da se nije negdje nekaj razdvojilo.
Neznam kak ECU mjeri tlak turbine tj. dali ECU može točno determinirati je li pad tlaka u usisu posljedica "curenja" zraka ili je posljedica premalog tlaka odmah na izlazu turbine. Ako je do turbine, onda treba vidjeti kak je ona kontrolirana. Ako je djelomično kontrolirana preko vakuuma, u kaj sumnjam, ipak je to relativno nov auto, onda može biti da je i neko vakuum crijevo propusno.
Po tvojem opisu uz kod greške mi se čini ko da si išal na Delphi univerzalnu dijagnostiku. Otiđi na oriđiđi Star dijagnozu, ona je dosta preciznija, a i ima različite test programe di možeš provjeriti tlak turbine, funkcionalnost EGR-a i sve ostalo...

MB E220D napisao:
Remap +DPF off =crni dim.

Ne mora to uopće tako biti.
Kad se DPF vadi, u globalu se mapa ne dira, nego se ECU prekodira ili zavara da nebi svjetlila check engine lampica i da auto nebi bio u safe modu. Tako da mapa tj. smjesa ostaje takva kakva je, odnosno tvornička.
S druge strane, ako o remapu pričamo u smislu "chipiranja" tj. podizanja snage, onda auto može dimiti nakon remapa ako se pretjera i ako nova mapa nije usklađena kak bi trebala biti. To je sad sve stvar kvalitete mape i osobe koja mapira.
Da je stvar mape, kolegi bi auto dimio odmah nakon mapiranja, a njemu se dim javio naknadno. Isto tako, auto bi palio lampicu odmah nakon mapiranja...

Strana 1 od 1 Vrijeme na UTC + 01:00 sata [LJV]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/