Sada je Ned kol 25, 2019 10:08 pm




Odgovori  [ 13 post(ov)a ] 
koji w204 ? 
Autor Poruka
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 13, 2011 5:26 pm
Postovi: 336
Lokacija: Bitola Makedonija
Ime: zoran
Prezime: soklevski
Godište: 1966
Moj auto: mercedes C270cdi-203w-elegance
mercedes C270cdi-203w-avantgarde
prodajem moj w203 i zelim uzeti w204, iskljucivo automatic, sedan, diesel....itd .... trazim pomoc oko toga dali redizajn ili ??? ...naravno da je redizajn ljepsi ali i skupli, jednostavno komentari oko toga sta je kod w204 dobra i losa strana, dali 4 matic je ok, amg platforma, elegance, avantgarede, odrzavanje, voznja itd?


Čet kol 01, 2019 9:23 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 25, 2017 12:03 pm
Postovi: 201
Ime: Marko
Godište: 1987
Moj auto: W204 C220 CDI AMG Plus
Ja sam prije 2god i 2 mjeseca iz njemacke uveo 220cdi avantgarde s amg paketom, automatik 7g... napravio sam oko 27000km i od kvarova mi je puklo crijevo od intercoolera koje je kostalo oko 100 eura.
Servise nisam radio u ovlastenom, vec kod covjeka koji uglavnom radi mercedese.
Dijelovi za veci servis (ulje, filter ulja, zraka, goriva, klime) me kostaju oko 1500kn, mali servis oko 700kn.
Mijenjao sam i ulje u getribi sa svim original dijelovima, mislim da me takoder ispalo oko 1500kn + ruke.

Dobar auto ali je mali :)


Čet kol 01, 2019 9:34 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 30, 2013 11:30 pm
Postovi: 467
Ime: Marko
Godište: 1990
Moj auto: Mercedes W204 220 CDI
220 cdi, nije slab ni 200 cdi
2007. 2008 i od 2012 pa mlađi
Ove između izbjegavaj
Vlasnik sam 220 cdi 2007.
Kupljen sa 167 000
Sad ima 220 000
U 2.5 godine promjenio termostat i ležaj na remenici alternatora
Inače pali vozi
Moj glas ide za om646 jer je malo jednostavniji od 651 i čini mi se kvalitetniji unatoč svemu

_________________
MB


Pet kol 02, 2019 9:23 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 25, 2017 12:03 pm
Postovi: 201
Ime: Marko
Godište: 1987
Moj auto: W204 C220 CDI AMG Plus
Zar nije om646 imao nekih problema s diznama?


Pet kol 02, 2019 10:09 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 30, 2013 11:30 pm
Postovi: 467
Ime: Marko
Godište: 1990
Moj auto: Mercedes W204 220 CDI
Za om 646 neznam
Ali znam da je na om 651 do kraja 2011 bilo raznih problema

_________________
MB


Pet kol 02, 2019 10:14 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 13, 2011 5:26 pm
Postovi: 336
Lokacija: Bitola Makedonija
Ime: zoran
Prezime: soklevski
Godište: 1966
Moj auto: mercedes C270cdi-203w-elegance
mercedes C270cdi-203w-avantgarde
MB E220D napisao:
220 cdi, nije slab ni 200 cdi
2007. 2008 i od 2012 pa mlađi
Ove između izbjegavaj
Vlasnik sam 220 cdi 2007.
Kupljen sa 167 000
Sad ima 220 000
U 2.5 godine promjenio termostat i ležaj na remenici alternatora
Inače pali vozi
Moj glas ide za om646 jer je malo jednostavniji od 651 i čini mi se kvalitetniji unatoč svemu

... i meni su rekli u ovlasteni Mercedes servis kod nas da je 646 "bolji" od 651, ali ne razumijem zasto 2009,2010, 2011 da izbegavam, jer to je isti motor i istaplatforma kao 2007??


Pon kol 05, 2019 7:33 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 30, 2013 11:30 pm
Postovi: 467
Ime: Marko
Godište: 1990
Moj auto: Mercedes W204 220 CDI
Ne, to je samo isti auto vizualno.
Od 2009. pa na dalje se ugrađuje om651 motor koji se preporuča tek od kraja 2011. Bilo je raznih problema sa injektorima, lancima, bregastima ...

_________________
MB


Pon kol 05, 2019 9:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 13, 2011 5:26 pm
Postovi: 336
Lokacija: Bitola Makedonija
Ime: zoran
Prezime: soklevski
Godište: 1966
Moj auto: mercedes C270cdi-203w-elegance
mercedes C270cdi-203w-avantgarde
MB E220D napisao:
Ne, to je samo isti auto vizualno.
Od 2009. pa na dalje se ugrađuje om651 motor koji se preporuča tek od kraja 2011. Bilo je raznih problema sa injektorima, lancima, bregastima ...

...646 su poceli stavljati na w203 redizajn 2004, 651 na w204-2009....redizajn 204 je u januar 2011, a 2012 ide sa led farovima....dali je 2012 redizajniran motor i ono sto kazes problemi sa diznama, lanac itd...dali je to otklonjeno?


Uto kol 06, 2019 11:16 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 30, 2013 11:30 pm
Postovi: 467
Ime: Marko
Godište: 1990
Moj auto: Mercedes W204 220 CDI
Znam da su od 2012. navodno riješeni neki problemi sa injektorima

_________________
MB


Uto kol 06, 2019 3:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Kaj se OM646 motora tiče, problem je "samo" sa 220 CDI varijantom i to onom sa 125kW koja se ugrađivala u W204 i redizajniranu W211... Taj motor ima problema sa diznama koje rikavaju preko noći, zaljevaju cilindar i skure klip. Zato čim vidite i malo crnog dima, a imate taj motor u toj varijanti, pravac na Star dijagnozu na test dizni. :|
Kaj se OM646 motora tiče, u varijanti 220 CDI sa 110kW, koji se ugrađival u W203, W209 i u predredizajn W211, tu nema straha, taj je nepoderiv. 200 CDI varijanta je isto tak nepoderiva, neovisno o godištu... :wink:
Kaj se pak OM651 motora tiče, to je generalno tragedija od motora neovisno o varijanti (a 3 su u ovom slučaju). U njega nisam toliko upućen, ali kak malo po malo gledam novije Merceve od svojeg CLK, sve više i više ga upoznajem kroz određene članke, forume i slično. Nisam se baš dobrih stvari načital i nikako da shvatim s kojim datumom/brojem šasije/brojem motora su određeni (i koji) problemi riješeni. Jedini pravi doticaj s tim motorom mi je preko službenog Sprintera 316 CDI koji je redovito u debelom pretovaru, 80% vremena vuče 7-metarnu troosovinsku prikolicu ukupne težine oko 3.5 tone, a još na to u sebi nosi oko 2 tone i fakat po pitanju motora mu nikad nije bilo ništa. Promjenjen je samo set kvačila koji je riknul zahvaljujući prikolici i redovito je servisiran. Jedino pitanje je ako je ta "teretna" varijanta OM651 znatnije drugačija od "automobilske". U Sprinteru, na primjer, OM651 još uvijek ima visko, dok auti u koje se OM651 ugrađuje ima elektroventilator. Pitanje je dal su i druge komponente, prvenstveno fazni lanac i dizne, drugačije tj. jače/kvalitetnije nego u automobilskoj varijanti.
Kaj se W204 u redizajnu tiče, žešći bed je odabrati motor s kojim možeš mirno spavati. Dizeli OM651, a benzinci svi redom na bazi M271 koji je među benzincima ono kaj je OM651 među dizelima. Jedina svjetla točka u cijeloj priči je 320/350 CDI... To je OM642: relativno star, pouzdan i dokazan motor koji se nekak provukal i dosta dugo prkosi zubu vremena i euro normama koje mu prijete izbacivanjem iz upotrebe. Problem sa tim motorom u W204 je kaj je dosta rijedak, a u većini slučajeva dolazi u 4matic izvedbi. Osim toga, ko vreba W204 u Coupe varijanti, baš poput mene, neće mirno spavati jer OM642 nikad nije ugrađivan u Coupe-a. :roll:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto kol 06, 2019 8:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 13, 2011 5:26 pm
Postovi: 336
Lokacija: Bitola Makedonija
Ime: zoran
Prezime: soklevski
Godište: 1966
Moj auto: mercedes C270cdi-203w-elegance
mercedes C270cdi-203w-avantgarde
riba1992 napisao:
Kaj se OM646 motora tiče, problem je "samo" sa 220 CDI varijantom i to onom sa 125kW koja se ugrađivala u W204 i redizajniranu W211... Taj motor ima problema sa diznama koje rikavaju preko noći, zaljevaju cilindar i skure klip. Zato čim vidite i malo crnog dima, a imate taj motor u toj varijanti, pravac na Star dijagnozu na test dizni. :|
Kaj se OM646 motora tiče, u varijanti 220 CDI sa 110kW, koji se ugrađival u W203, W209 i u predredizajn W211, tu nema straha, taj je nepoderiv. 200 CDI varijanta je isto tak nepoderiva, neovisno o godištu... :wink:
Kaj se pak OM651 motora tiče, to je generalno tragedija od motora neovisno o varijanti (a 3 su u ovom slučaju). U njega nisam toliko upućen, ali kak malo po malo gledam novije Merceve od svojeg CLK, sve više i više ga upoznajem kroz određene članke, forume i slično. Nisam se baš dobrih stvari načital i nikako da shvatim s kojim datumom/brojem šasije/brojem motora su određeni (i koji) problemi riješeni. Jedini pravi doticaj s tim motorom mi je preko službenog Sprintera 316 CDI koji je redovito u debelom pretovaru, 80% vremena vuče 7-metarnu troosovinsku prikolicu ukupne težine oko 3.5 tone, a još na to u sebi nosi oko 2 tone i fakat po pitanju motora mu nikad nije bilo ništa. Promjenjen je samo set kvačila koji je riknul zahvaljujući prikolici i redovito je servisiran. Jedino pitanje je ako je ta "teretna" varijanta OM651 znatnije drugačija od "automobilske". U Sprinteru, na primjer, OM651 još uvijek ima visko, dok auti u koje se OM651 ugrađuje ima elektroventilator. Pitanje je dal su i druge komponente, prvenstveno fazni lanac i dizne, drugačije tj. jače/kvalitetnije nego u automobilskoj varijanti.
Kaj se W204 u redizajnu tiče, žešći bed je odabrati motor s kojim možeš mirno spavati. Dizeli OM651, a benzinci svi redom na bazi M271 koji je među benzincima ono kaj je OM651 među dizelima. Jedina svjetla točka u cijeloj priči je 320/350 CDI... To je OM642: relativno star, pouzdan i dokazan motor koji se nekak provukal i dosta dugo prkosi zubu vremena i euro normama koje mu prijete izbacivanjem iz upotrebe. Problem sa tim motorom u W204 je kaj je dosta rijedak, a u većini slučajeva dolazi u 4matic izvedbi. Osim toga, ko vreba W204 u Coupe varijanti, baš poput mene, neće mirno spavati jer OM642 nikad nije ugrađivan u Coupe-a. :roll:

gore / dole komentari oko w204 engines su slicni, .... ima jedan w204/2007/320cdi - avantgarde, koji mi se svidja, ima i panorama roof, bi-xenon, nije 4matic, tako da spored vama OM642 bi bio ok, mislim da ce potrosnja biti kao moj dosadasnji 270cdi?


Sri kol 07, 2019 7:41 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3806
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Računal litru više nego 270 CDI...

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sri kol 07, 2019 11:46 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub kol 13, 2011 5:26 pm
Postovi: 336
Lokacija: Bitola Makedonija
Ime: zoran
Prezime: soklevski
Godište: 1966
Moj auto: mercedes C270cdi-203w-elegance
mercedes C270cdi-203w-avantgarde
riba1992 napisao:
Računal litru više nego 270 CDI...

sta je sa motora benzinaca w204, ima jedan 2010god. Mercedes-Benz C 200 CGI BlueEFFICIENCY AVANTGARDE *AUTOMATIK*?
ca. 6,8 l/100km (kombiniert)
ca. 9,5 l/100km (innerorts)
ca. 5,3 l/100km (außerorts)
dali je je ovo tacna potrosnja ovog motora?

-- Fri Aug 16, 2019 8:40 am --

makbt napisao:
riba1992 napisao:
Računal litru više nego 270 CDI...

sta je sa motora benzinaca w204, ima jedan koji se prodaje, 2010god. Mercedes-Benz C 200 CGI BlueEFFICIENCY AVANTGARDE *AUTOMATIK*?
ca. 6,8 l/100km (kombiniert)
ca. 9,5 l/100km (innerorts)
ca. 5,3 l/100km (außerorts)
dali je je ovo tacna potrosnja ovog motora?


Pet kol 16, 2019 7:42 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 13 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 3 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr