Sada je Pon kol 19, 2019 2:48 pm




Odgovori  [ 4 post(ov)a ] 
W203 curenje ulja na senzor bregaste 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 23, 2019 8:13 am
Postovi: 3
Ime: Boris
Godište: 1987
Moj auto: Mercedes W203 W111
C180 95kW 2001g.p.
Da ukratko podijelim svoje iskustvo za gubitkom ulja.

U pitanju je W203, model motora M111.
Oznaka auta: C180, 2001 gp.

U objašnjenjima manjkam sa slikama, jer sam upao u noć tokom rada.

Uz pranje motora i sve što ide uz to pronašao sam da mi ulje curi na senzor radilice.
Na početku je izgledalo kao da curi na spoju senzora i kućišta motora, ali je u stvari curilo iz kućišta senzora koje je sastavljeno iz 2 metalne ploče, koje su nitovane sa 3 nitne.

1. Potrebno je skinuti senzor, sto je predstavljalo problem na mom modelu, radi priključka crijeva za permant. odvrnite 3 zvjezdasta vijka uz pomoć zvjezdastog natikača 8

Slika

2. Uz mukotrpno čačkanje shvatio sam da se plastični centralni čep može skinuti. Ja sam iznutra polomi žabice od čepa, ali to nije problem, jer kada sam ga vraćao zaljepio sam ga termo silikonom.

Slika

3. Kada skinete čep, koristite gedoru 10 da kroz rupu, na kojoj je bio čep pristupite vijku koji drži cilindar, koji je pričvršćen na bregastu.
Da bi ga odvrnutili, potrebno je da taj isti cilindar pridržite ključem 25.

4. Kada odvrnete cilindar, njega zajedno sa senzorom povučete i skinete sa kućišta.

NAPOMENA: Ovaj cilindar nije potrebno skidati na modelima na kojima ne smeta priključak za permant.

5. Sada to izgleda ovako:

Slika

6. Potrebno je izbiti 3 nitne koje drže kućište senzora spojeno.

Slika

7. Rastavite kućište u dva dijela i izvadite magnet iz istog. Sve dobro očistite i odmastite. Unutra ćete naći 2 bijele gumene podloške, koje su i napraile sav problem

Slika

One vam više nisu potrebne, odstranite ih.

8. U šolju kućišta stavite termo silikon, ja sam koristio " Silikon za zaptivanje VICTOR REINZ ", zatim i dno senzora koje će naleći u to kućište namažite u tankom sloju.

Slika

9. Vratite senzor i pritisnite dobro, neka se sve rasporedi kako treba i namažite gornji dio senzora u debljem sloju, kao i po ivicama poklopca senzora, neka se sve rasporedi kada postavite poklopac senzora. Pritisnite piklipac da se spoji.

Slika

10, Ako imate nitne, zanitujte. Ja ih nisam imao, ali to ne predstavlja problem, jer će svejedno silikon drzati sve na mjestu, a i šarafi sa kojima će te sve zategnuti na kućište motora.

11. Završno.... očistite dobro podlogu gdje nalježe senzor na kućište motora, ja sam kostirio razređivč i nožić da sastružem stare naslagem, koje su očigledno ostale od izgorelog dihtunga. NEMOJTE SASTRUGATI ALUMINIJUM :D

postavite na podlogu tanku liniju tiht mase i vratite sve na mjesto, procesom unazad :)

Još vam preostaje da vratite čep, koji na sebi ima i O RING. Očistite ga i namažite termo silikonom, pa vratite na mjesto.

Nakon par sati spremni ste da provozate mašinu....


Nadam se da sam nekome pomoga, jer sam ja izgubio sate i sate dok sam shvatio kako se šta skida i rastavlja....
Ideju za reparaciju sam našao na jednom stranom forumu, ali detalje oko skidanja nisam mogao nigdje pronaći.....


Uto srp 23, 2019 9:04 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5984
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Te nitne nise trebao uopce skidati.Senzor stoji na 3 sarafa i zamjeni se ca.15 min.Sensor od firme Pitburg kod mercedesa kosta ca 30 Euro.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto srp 23, 2019 10:51 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 23, 2019 8:13 am
Postovi: 3
Ime: Boris
Godište: 1987
Moj auto: Mercedes W203 W111
C180 95kW 2001g.p.
Očigledno nisi pročitao moj opis, i samu temu ovog opisa.
Lako je dati 30EUR za senzor, ali za pojedine koji zele da urade sami svoj projeka bez ulaganja, to je bio osnovni cilj ove teme.

Uopsteno u pitanju je REPARACIJA senzora.

Zasto stavljati novi senzor i trositi 30EUR, ako je senzor u potpunosti ispravan, a samo je pustio ulje na dihtungu...


Sri srp 31, 2019 1:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 30, 2016 11:04 am
Postovi: 92
Ime: Darko
Godište: 1980
Moj auto: Mercedes C class w203 C200 kompressor
Isto sam i ja to uradio kao ti... isto m111 motor jos pre 5 god....i kao nov nigde vise ne curi :smile:


Čet kol 15, 2019 6:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 4 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 3 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr