Sada je Sri lip 26, 2019 3:46 am




Odgovori  [ 9 post(ov)a ] 
W203 Novi vlasnik, par pitanja :) 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ožu 14, 2019 4:53 pm
Postovi: 5
Ime: Boško Mustapić
Godište: 1990
Moj auto: W203 200 cdi automatic
Pozdrav svima, nedavno sam kupio W203 2006.g 200 cdi automatic sa 165 000 km na satu( provjerenih) od prvog vlasnika iz Hamburga.

Auto je redovno servisiran u Mercedesu te nema zamjenskih dijelova na njemu.

Imam par pitanja u vezi servisa, svako koliko treba raditi servis motora i na koliko kilometara je potrebno odraditi servis mjenjača? Koliko je cijena pojedinog servisa?

Drugo pitanje teško se zagrijava, na autoputu nakon sat vremena temperatura dođe do 75-80 C, smanjenjem gasa pada, u gradu se na kratkim relacijama niti ne zagrije. Što bi mogao biti problem te koliko je štetno tako voziti navedeno vozilo? Inače prodavač mi je rekao da je na autu jedan grijač neispravan što su mi potvrdili u servisu na pregledu prije kupnje( može li to imati ikakve veze sa time)?

Unaprijed zahvalan,


Pet ožu 15, 2019 1:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5967
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Ako je auto stvarno od prvog vlasnika iz Hamburga onda mora u autu da ima i servisnu knjizicu sa naljepnicama kad se vrsi inspekcija auta.Servis od getribe nema nikakvo upustvo kada se servis obavlja.Jednostavno svakih60.000 predjenih kilometara mjenja se ulje sa filterom,i to je sve.Popravka getribe se nesmatra kao servis.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet ožu 15, 2019 1:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ruj 07, 2012 5:15 pm
Postovi: 162
Lokacija: Kutina\Zagreb
Ime: Ivan
Godište: 1993
Moj auto: S204, 220 CDI
Volvo V40, 1.9D
Što se tiče motora, izmjena ulja i filtera ulja najbolje svakih 10 000 km (najviše 15 000) iako mislim da je službeni interval 20 000 za taj motor.
Ulje i filter ulja mjenjača svakih 50-60 000 km. Za cijene ne znam, tj sve ovisi gdje ga planiraš servisirati. Generalno, ti auti su jednostavni i jeftini za održavanje, barem iz mog iskustva.

A što se tiče zagrijavanja, vjerojatno je problem u termostatu. To je bio čest problem na starijim W203 sa OM 611 motorom, ne znam kakva je situacija sa OM 646. Uglavnom, nema veze s neispravnim grijačem.
Nije sad da je baš jako štetno voziti se tako, ali probaj to riješiti što prije.

Sretno s autom i neka te dugo služi, a sigurno hoće s obzirom na km i povijest održavanja. :mrgreen:


Pet ožu 15, 2019 1:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ožu 14, 2019 4:53 pm
Postovi: 5
Ime: Boško Mustapić
Godište: 1990
Moj auto: W203 200 cdi automatic
U servisnoj stoji da su se ulje i filteri u motoru mjenjali svakih 15 tkm, a slab mi je njemački ne kužim kada se u mjenjaču mjenjalo :)

Još jedno pitanje jeli mogu sam restartirati mjenjač automatski po onim uputama na internetu jer se navikao na moju lijenu vožnju pa vrlo rano prebacuje brine, čak i uzbrdo prije 2000 rpm šalta. Pri šaltanju se dogodi maleni trzaj na motoru , također pri prebacivanja iz N D ili R Postoji mali taj trzaj. Sada ovo mi je prvi automatik jeli to normalno ili?

Zahvaljujem na odgovorima i željama :)


Pet ožu 15, 2019 2:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5967
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Nemoj da budes lijen odnosno da vozis auto kao penzioner.Posto ti je to prvi automatic treba ti malo vise vremena da se uklopis kako i na koji nacin automatic funkcionira.Po tvom opisu saltanja getribe i na manjim brzinama je potpuno normalna stvar jer getriba salta na osnovu okretaja motora, a ne na osnovu brzine auta.Pokusaj promjeniti ulje sa filterom jer to je najjeftinije sto mozes da uradis,ali to neznaci da si problem sa getribom rjesio ukoliko stvarno postoji neki problem.Ako poznas nekoga tko godinama vozi automatica on ti onda moze kazati njegovo misljeneje o automatskoj getribi.Ili jednostavno otidji u mercedesov servis pa se snjima konzultiraj.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet ožu 15, 2019 2:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1695
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Koliki je zapravo taj mali trzaj? Sekundicu da se osjeti prilikom saltanja iz P N D je normalno. To za temperaturu je termostat (najlakše provjeriti tako što voziš niz brdo i pada temperatura). Ako je ta kilometraža trebao bi dosta dugo da traje sa osnovnim servisima.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pet ožu 15, 2019 2:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5967
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Iz P u N, nepostoji po pravilu nikakav trzaj.Ja ga u mojoj praksi nisam nikada dozivio.Iz N u P, moze se desiti da ponekad bude mali trzaj ali to sad zavisi i od temperature ulja u getribi.Tvoja getriba radi na osnovu pritiska ulja na lamelama a ne,putem neke elektronike.Ja licno nevidim po tvom opisu da ti imas neki problem sa getribom.Moj savjet,bjezi od majstora koji znaju da pricaju da su nekad radili u Njemackoj kod mercedesa.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet ožu 15, 2019 2:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ožu 14, 2019 4:53 pm
Postovi: 5
Ime: Boško Mustapić
Godište: 1990
Moj auto: W203 200 cdi automatic
Hvala svima na odgovorima :)


Pet ožu 15, 2019 3:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5967
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Zvonimir napisao:
Iz P u N, nepostoji po pravilu nikakav trzaj.Ja ga u mojoj praksi nisam nikada dozivio.Iz N u P, moze se desiti da ponekad bude mali trzaj ali to sad zavisi i od temperature ulja u getribi.Tvoja getriba radi na osnovu pritiska ulja na lamelama a ne,putem neke elektronike.Ja licno nevidim po tvom opisu da ti imas neki problem sa getribom.Moj savjet,bjezi od majstora koji znaju da pricaju da su nekad radili u Njemackoj kod mercedesa.

Korektura
Nevazeci text
Iz N u P, moze se desiti da ponekad bude mali trzaj
Ispravno
Iz P u D moze se desiti da ponekad bude mali trzaj

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet ožu 15, 2019 3:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 9 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr