Sada je Uto svi 26, 2020 10:51 pm




Odgovori  [ 19 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
W203 220 CDI facelift izgubio vodu 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 178
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
Dakle, neki dan sam imao problema na autoputu. Odjednom u vožnji Check coolant level i kazaljka od temperature samo ode (nije u crveno otišla). Stao sam, otvorio haubu, voda izbija iz one kompresijske posude. Odmah sam ga ugasio i pricekao sam malo, odvio i prvo vidio da je ona gumica na čepu pukla. Ulio sam ponovo 5-6 litara vode, vozio 10min i opet isto (prije kazaljke). Odšlepao sam auto u majstora. Ulili smo opet vode, auto je radilo 20min s otvorenim čepom, nema mjehurića, nema dima, skinuo sam plastiku od motora, nigdje ništa ne baca, suvo sve, ono crijevo od ekspanzijske posude smo skinuli, kada dam gas vode ide (vodena pumpa radi), crijeva nisu tvrda nigdje, ventilator je upalio nakon nekog vremena. Stavio sam novi čep i vozio sam zatim auto opet jedno pola sata, uzbrdo sam ga malo forsao i ne gubi vodu i nigdje ne pušta. Da li je stvarno moguće da je samo do čepa? Problem je šta sam u Zagrebu, a auto mi je na pola puta, pa me strah krenuti. Mislio sam ga voziti svakako još danas što više. Imate li kakav prijedlog? Strah me najgorega, možda brtva (dihtung) glave ili možda killer (hladnjak motora) nije ispravan? Hvala unaprijed


Pon srp 23, 2018 12:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 18, 2007 5:30 pm
Postovi: 128
Ime: Zoran
Godište: 1968
Moj auto: W211 008 EVO
E 220 CDI
2007
[url=https://postimg.cc/R3VWQJsK][img]https://i.postimg.cc/R3VWQJsK/20190913-191533-0.jpg[/img][/url]
Meni se to jednom desilo kod vw t4 2,5 tdi skocila kazaljka temp.motora i stanem otvorim haubu kad ono voda suklja na cepu..Kao da je ostecen krupni navij na exp. boci pa diglo cep par mm dovoljno da nije diht...
Nadolio vodu u promijenio posudu sa cepom te i dan dns cca 35 000 km bez problema

_________________
[codehttps://www.motor-talk.de/forum.html][/code]


Pon srp 23, 2018 8:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 178
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
Dakle uspio sam se dovesti autoputem do Zagreba. Oko 400km sam presao, temperatura cijelo vrijeme OK, gledao sam vodu sve u redu. Zar je stvarno do cepa bilo? Ali pojavio mi se sada drugi problem. Auto uopce ne ide preko 130-140, tj. preko 3000 okretaja ne ide, uzbrdo jedva ide. Upalila se ona zuta lampica za motor/ispusne plinove? Ima li tko kakav prijedlog ili da idem na STAR dijagnostiku?


Uto srp 24, 2018 10:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6103
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Ja mislim da si ti kriv sto je motor izgubio na snazi i slabo vuce.Nisi trebao da gasis motor, nego da skines cep od posude za vodu i polako sipas vodu u hladnjak kako bi se temperatura stabilizirala.Kod tebe je vjerojatno cep bio samo na jednom zubu i to je bio znak da je temperatura pocela da se dize jer nisi imao pravu cirkulaciju vode.Prekontrolisi ulje u karteru.U takvim slucajevima motor se nikada ne gasi i to iz razloga ako si motor ugasio,temperatura motora je naglo skocila i moje misljenje je da je motor sada kod tebe izgubio snagu.Idi kod nekog dobrog majstora i neka on izmjeri kompresiju u cilinderima.
Uzmi jedan karnister od 5L.napuni sa vodom i drzi karnister u gepeku za svaki slucaj.Ja uvjek drzim karnister od 5 L.u gepeku za svaki slucaj.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri srp 25, 2018 7:16 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 178
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
Kad mi je izbacilo da provjerim vodu i kazaljka samo otišla prema gore, stao sam i ugasio auto (bila je velika uzbrdica). Pričekao sam malo jer ne smijem odmah otvarati ekspanzionu posudu. Nadolio sam 5 litara kako si napisao i vozio još 10 minuta i opet isto. Već prvi put kad sam otvorio brtva na čepu je pukla. Odšlepao sam auto u majstora, provjerio je sva crijeva, nadolio vode i stavio sam novi čep. Vozio sam auto (razvlačio ga) i to uzbrdo, nizbrdo, ravno preko sat vremena i ništa nije izbacilo. Dakle dva dana sam ga još vozao normalno (ravno, uzbrdo, nizbrdo) i sve OK. Jucer sam krenio autoputem i nakon sat vremena ne ide preko 3000 okretaja. Zatim mi se nakon toga (pola sata) upalila ona žuta lampice (motor ili ispušni plinovi kako se zove već). Došao sam do Zagreba, temperatura je cijelo vrijeme bila OK, vodu sam provjerio na pola puta i kad sam došao. Jutros sam ga vozio na posao, 15min na ravnome samo, vukao je bez problema, temperatura je taman došla na oko 90. Primjetio sam samo da kada ubrzajem kad ga stisnem, kao da nešto šušti, možda neko crijevo ili nešto. Najbolje mi je otići do dijagnostiku. Motor u leru prima gas bez problema, radi normalno, ne ponaša se čudno. Hvala ti na savjetu


Sri srp 25, 2018 8:13 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 1164
Lokacija: Lion ,FRA
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god , prodan
C200 limuzina 2012 god
Moj stari majstor mi je davno rekao da se NIKAD ne gasi auto u ovakvom slučaju i treba imati vode za svaki slučaj i ja imam kanister 5l. Profesore Zvonimire gdje treba sipati vodu ( hvala bogu nije trebalo ) npr u mom S203 za svaki slučaj hvala

_________________
nas dva mercedes i ja


Sri srp 25, 2018 9:22 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 178
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
Hvala na uputama, instiktivno sam zaustavio auto i pricekao da se smiri situacija, pa sam nalio vode. Uglavnom vode ima, temperatura je OK (gradska voznja), otprilike nakon 6 km kazaljka temperature dodje na oko 90 stupnjeva (valjda je to OK). Auto vuče, ali lampica i dalje stoji. Primjetio sam kada dodajem gas tj. kad ga stisnem da auto šušti, kao da negdje pušta zrak ili šta već. Možda je sve povezano sa intercoolerom, ali pametniji cu biti nakon dijagnostike.


Čet srp 26, 2018 10:29 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 03, 2008 3:35 pm
Postovi: 369
Lokacija: Zg
Ime: Tomislav
Godište: 1982
Moj auto: W212 Avantgarde
Meni kad je passat prošuštao...bilo je puklo crijevo od intercoolera


Pet srp 27, 2018 9:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 178
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
Puklo mi je donje lijevo crijevo intercoolera i zbog toga šušti i nekad nece preko 3000 okretaja, zbog toga je i bila ona lampica check engine. E sada ovo sta je izgubilo vodu sumnjam na ventilator, nekad radi nekad ne radi. Sad je auto zagrijan i ventilator ne radi. Ako upalim klimu odmah se upali. Ima li tko kakav savjet kako mogu tocno to testirati da li je ispravan? Na dijagnostici pise da je OK, ali majstor kaze da mu je on sumnjiv (mozda mi je i zato izgubilo auto vodu ako sam isao uzbrdo a on nije radio)


Sub srp 28, 2018 12:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6103
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
To se nezove ventilator,nego visko koji je pricvrscen na ventilatoru.On se automatski ukljucuje cim temperatura motora dosegne ca 95 stepeni.To ukljucenje prouzrokuje takozvani BI -metal koji je u visku ugradjen.Testirati mozes ako ostavis da motor radi na leru jedno izvjesno vrjeme i nakon ca.nekoliko min.se sam od sebe iskljucuje.Ali po pravilu nemoras nista testirati jer to i sam osjetis za vrijeme voznje ako si u velikoj guzvi da se ponekad ventilator sam od sebe aktivira.

Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub srp 28, 2018 1:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet sij 08, 2009 10:25 pm
Postovi: 819
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Adam
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes w204, c200 kompressor LPG, Avantgarde, automatik, 2007.,
Hyundai I40 SW 2017. (ženin)
Zvonimir napisao:
To se nezove ventilator,nego visko koji je pricvrscen na ventilatoru.On se automatski ukljucuje cim temperatura motora dosegne ca 95 stepeni.To ukljucenje prouzrokuje takozvani BI -metal koji je u visku ugradjen.Testirati mozes ako ostavis da motor radi na leru jedno izvjesno vrjeme i nakon ca.nekoliko min.se sam od sebe iskljucuje.Ali po pravilu nemoras nista testirati jer to i sam osjetis za vrijeme voznje ako si u velikoj guzvi da se ponekad ventilator sam od sebe aktivira.

Slika


Sumnjam da w203 ima visko, jer i na redizajnu w202 nije imao visko...

_________________
jednom mercedes- uvijek mercedes!


Sub srp 28, 2018 3:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 178
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
A motrit cu pazljivo ovih dana. Za sada ventilator se upali kada klimu upalim. U gradskoj voznji nisam jos primjetio, jer vozim ga jutri cca 10-15min, tenperatura dodje na malo vise od 80. Hvala ekipa, ako ima jos tko kakav savjet samo dajte, da to istestiram i da sam siguran.


Sub srp 28, 2018 4:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6103
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
W203 visko kuplung.

https://www.pkwteile.de/ersatzteil/visc ... class-w203

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sub srp 28, 2018 5:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet sij 08, 2009 10:25 pm
Postovi: 819
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Adam
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes w204, c200 kompressor LPG, Avantgarde, automatik, 2007.,
Hyundai I40 SW 2017. (ženin)
U tražilici je visko kuplung, a u rezultatima ventilator, nigdje nema viska.

_________________
jednom mercedes- uvijek mercedes!


Ned srp 29, 2018 2:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 178
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
Mislim da cu ga svejedno morati zamjeniti. Jutros sam na hladan motor upalio auto i ventilator se na pali. Upali se kad klimu upalim. Tko zna otkad mi je to tako. Auto sam uglavnom vozao po Zagrebu i jedanput autoputem skroz do kraja prema jugu. Vjerojatno kako nije bilo uzbrdo velikih dionica nije bilo ni opterecenja. Na Rascanima mi se dogodilo da je vodu izbacilo (inace Rascane i Sv. Rok su dionice na autoputu s najvecim usponom - ako gledamo od juga prema sjeveru). Hvala svima na savjetima i komentarima. Ako imate jos koji samo dajte.


Ned srp 29, 2018 3:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 19 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr