Sada je Sub ruj 21, 2019 8:14 pm




Odgovori  [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2
Ne radi grijanje W203 
Autor Poruka
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 22, 2010 3:52 pm
Postovi: 213
Lokacija: Sarajevo
Ime: Sanjin
Godište: 1982
Moj auto: Mercedes-Benz C 200 CDI W203 '05
Zvonimir napisao:
Ako ima sve sto je potrebno,taj posao traje najmanje 3 dana.Svi sarafi prilikom montaze armature moraju biti dobro zategnuti i armatura mora da lezi 100% na svom mjestu jer za vrijeme voznje nesmiju se pojaviti neki zvukovi kao recimo podrhtavanje armature ili neko lupkanje u armaturi jer se tesko moze ustanoviti odakle taj zvuk dolazi.Armatura mora da lezi kao da je prvi puta namontirana.

Pa toga me najviše i strah, zato sam se nadao da je nešto drugo. On je već drugi majstor koji tvrdi da je hladnjak problem, samo što prvi nije htio da ga mijenja.


Uto lis 30, 2018 4:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6020
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Radje komplet cijeli motor rastaviti nego hladnjak promjeniti.

https://www.youtube.com/watch?v=nVQXTbNvsuY

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto lis 30, 2018 5:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 22, 2010 3:52 pm
Postovi: 213
Lokacija: Sarajevo
Ime: Sanjin
Godište: 1982
Moj auto: Mercedes-Benz C 200 CDI W203 '05
Uzas! Ali sta cu kada nemam drugog rješenja, a grijanje moram imati.


Sri lis 31, 2018 11:01 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1710
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Meni ovo vuče na prevaru. 90% w203 modela ima problem sa ventilom, ti ga navodno i nemaš. Navodno imaš problem sa hladnjakom na kojeg se još niko nije žalio. Poznajem jedno 30 vlasnika w203 modela i uglavnom sve nejasnoće njihove stignu i do mene. I na sve se žale, ali na taj hladnjak ne.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Sri lis 31, 2018 4:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3811
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Ventil koji propušta vodu u unutarnji kiler tj. da budemo precizniji radijator mora postojati...

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sri lis 31, 2018 8:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 22, 2010 3:52 pm
Postovi: 213
Lokacija: Sarajevo
Ime: Sanjin
Godište: 1982
Moj auto: Mercedes-Benz C 200 CDI W203 '05
Ali vidite i na ovoj semi sto je Zvonimir postavio da nema ventila. Vjerujte niko sretniji od mene ne bi bio da ste upravu. Ali šta da radim, dva majstora kažu hladnjak...

@Mali_Svaler Gdje se ti nalaziš, evo da ti dovezem auto pa vidi šta je problem?


Čet stu 01, 2018 12:57 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3811
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Zvonimira cijenim i on je čovjek sa velikim iskustvom i znanjem. Ne želim biti bezobrazan niti babaroga, no mišljenja sam da je područje u kojem je on svoj na svome područje rezervirano za modele iz perioda W124, W201, W140 i slično. Osim toga, veliki problem predstavlja i jezična barijera. :roll:

Ajmo sad dalje vezano uz temu tj. problematiku... Idemo iz temelja.
Svaki automobil koji ima klimu (u ovom slučaju W203) ima 2 hladnjaka ili "kilera".
Prvi je hladnjak ili kiler motora kroz koji cirkulira tekućina tj. rashladno sredstvo (antifriz).
Drugi je hladnjak ili kiler klime kroz koji cirkulira plin tj. rashladni plin (neki ga zovu kolokvijalno freon). Ovaj drugi zapravo "krivo" nazivamo jer je pravi naziv kondenzator klime.

Analogna stvar je i u samoj kabini ispod instrument table. Također postoje 2 hladnjaka ili "kilera".
Prvi je "mali hladnjak u kabini" kako često čujemo ili čitamo, a pravilno je zapravo reći izmjenjivač topline ili radijator. Kroz njega cirkulira tekućina tj. rashladno sredstvo motora tj. antifriz. Uloga ovog radijatora je da prenese toplinu rashladnog sredstva koju zagrijava motor na zrak u kabini. Dakle služi za grijanje kabine.
Drugi je isparivač klime. Kroz njega cirkulira plin tj. rashladni plin tj. freon. Uloga isparivača je da preuzima toplinu iz zraka u kabini. Dakle služi za hlađenje kabine.
Oba "kilera" imaju svoje ventile koji kontroliraju protok. Protok je nužno kontrolirati jer da ventila nema kroz kilere bi neprekidno cirkulirala tekućina/plin. U ovom slučaju bi radijator neprekidno maksimalno grijao kabinu, a isparivač bi neprekidno maksimalno hladio kabinu. Oba ventila mogu biti fiksni na radijatoru/isparivaču tj. "iz komada" i u tom slučaju je potrebno zamijeniti cijeli radijator/isparivač ako je ventil u kvaru. Kod W203 to nije slučaj i oba ventila su fizički odvojeni od radijatora/isparivača, dakle mogu se zasebno promijeniti.
Na shemi koju je poslao Zvonimir je označen ventil koji se nalazi na isparivaču, dakle ventil koji je dio klime, a njegov naziv je ekspanzioni ventil i taj ventil nema veze sa grijanjem već sa hlađenjem kabine.
Ti imaš problema sa grijanjem kabine, dakle zanima te ventil koji se nalazi na radijatoru (heater control valve). Ispod ti je shema sa crijevima i upravo tim ventilom (broj 415 na shemi), a njegov part broj je 000 203 62 64. Napominjem da je ovo part broj koji mi je EPC izbacio generički za svaki W203 sa 200CDI motorom. Možeš mi poslati svoj broj šasije u PP pa ću sa 100 postotnom sigurnošću provjeriti vrijedi li taj part broj i za tvoj auto ili je neki drugi part broj u pitanju.

Slika

Problemi sa radijatorom su uglavnom vezani uz njegovo curenje čiji su simptomi ispočetka jako magljenje kabine i slatkast miris antifriza u kabini, a kasnije pojava antifriza u području nogu vozača i suvozača te pojačan gubitak antifriza iz ekspanzione posude koja se nalazi ispod haube. Radijator može biti uzrok i problema kojeg ti imaš, a u tom slučaju je radijator začepljen. Tada se radi ispiranje radijatora koje se radi na način da se odspoje crijeva sa radijatora (ispod haube, dakle nema potrebe za demontažom instrument table i radijatora kao takvog) te se vodom ispire radijator sve dok svo smeće koje ga je začepilo ne izađe van. To se radi u suprotnom smjeru, znači čista voda se spaja na povrat, a na dovod spojiš neko random crijevo koje odvodi prljavu vodu u neki karnister ili na pod, čisto iz razloga da ne namočiš i ne zaprljaš okolne dijelove. Kada je začepljenje jače, neki majstori si znaju pomoći komprimiranim zrakom, ali tada treba paziti sa tlakom da ne dođe do probijanja radijatora jer onda radijator procuri i onda ti demontaža instrument table i zamjena ili krpanje radijatora ne ginu. Nakon ispiranja radijatora, spajaš nazad crijeva kako su bila, ugriješ auto, staviš grijanje na full, pratiš razinu rashladnog sredstva u ekspanzionoj posudi ispod haube i po potrebi doliješ.

Dakle:
1. Mijenjaj majstore
2. Isperi radijator tj. kiler kabine (možeš sam)
3. Ako si riješio problem, super, ako nisi, mijenjaj ventil sa sheme gore

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet stu 01, 2018 4:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 22, 2010 3:52 pm
Postovi: 213
Lokacija: Sarajevo
Ime: Sanjin
Godište: 1982
Moj auto: Mercedes-Benz C 200 CDI W203 '05
Eh ovako, kao prvo hvala ti na trudu da ovo sve objasniš. Kod mene se dešava da ponekad, rijetko, osjetim miris antifriza u autu, ali do sada nije nikad maglio. Talođer mi je falilo malo tečnosti u posudi, zabog čega je majstor na prvu mislio da je razlog što nema grijanja. Dosuli smo vodu i opet ništa. Onda je urađeno ispiranje hladnjaka baš na način kako si naveo. Kada je voda probila i počela da teče normalno, majstor je bio uvjeren da je to to i da će sada raditi. Međutim, situacija ista, grijanja nema. E onda je majstor rekao da se mora mijenjati radijator.

On i dalje tvrdi da nema nikakvog ventila, a ovo je broj šasije: WDB2030071A878889

Jedino me buni činjenica da, ako si ti upravu, zašto bi se majstor prihvatio tolikog posla ako postoji mogućnost da je do ventila. Jer realno, mislim da 100 eura nisu neke pare za zamjenu. Meni je veći problem hoće li to sve biti kako treba kad se vrati.

P.S. Ne znam jesi li upratio simptome koji mi se dešavaju. Znači auto uredno dositže radnu temperaturu, i dok vozim, na koliko god je temperatura naštimana meni puše hladno. Ako isključim grijanje i krećem se u gužvi, kad ga nakon određenog vremena uključim, on puše vruće par minuta i onda opet počne hladno.


Čet stu 01, 2018 4:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3811
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Evo, ubacio sam tvoj VIN u EPC i zaista tvoj W203 nema tog ventila :!: :shock:
Neznam kako ide regulacija protoka u tom slučaju, ali ventila nema. Što jest, jest.
Iako nema ventila, i dalje mislim da je problem u protoku.
Na pamet mi padaju 2 varijante:
Prva je da radijator, iako je ispiran, nije dovoljno dobro ispran. Tlak vode iz vodovoda je ipak dosta veći od tlaka rashladne tekućine pa Vas je možda to prevarilo u detekciji jačine protoka.
Druga je da je vodena pumpa loša i jednostavno ne može stvoriti dovoljno jak protok. Kakvo je grijanje na mjestu ovisno o broju okretaja motora?
Neznam imaš li onu dodatnu pomoćnu električnu vodenu pumpu, zatvorio sam EPC prije nego li sam provjerio, a nisam siguran ni u kojim uvjetima ona radi, ali bi i nju provjerio...

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet stu 01, 2018 5:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6020
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Na mojoj prvoj semi pod brojem 240 je Expanzion ventil.Na semi od RIBE,nije Expanzion ventil.Njega zovu Herdventil ili Sojuz ventil.Na ovoj semi pod brojem 10 je drugi hladnjak sa brojem 2035000500, ili 600 brojem.Njegov motor ima oznaku M646.
Ja sam mu isto preporucio da kao prvo pogleda u kakvom je stanju Expanzion ventil ali on kaze da je majstor siguran da je hladnjak u pitanju.Jako rijetko je da oni budu zastopani od kamenca i da se moraju mjenjati jer vise se koristi antifriz ili Glizantin a voda jako malo.


Slika

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet stu 01, 2018 6:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3811
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Zvonimire, ponavljam, Expanzion ventil sa Vaše sheme ima veze sa klimom i hlađenjem, dakle nema veze sa grijanjem...
Ovo je pak, na ovoj shemi, intercooler tj. hladnjak zraka koji se nalazi između tlačne strane turba i usisne grane tj. zaklopke gasa.
Koristi se antifriz, vrlo često u koncentratu koji ponekad rijede sa običnom vodom umjesto sa destiliranom koja nema kamenca. Čak i ako se koristi destilirana voda, nakon više godina, svejedno se nakupi nečistoća u rashladnom sistemu... :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet stu 01, 2018 6:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 22, 2010 3:52 pm
Postovi: 213
Lokacija: Sarajevo
Ime: Sanjin
Godište: 1982
Moj auto: Mercedes-Benz C 200 CDI W203 '05
riba1992 napisao:
Evo, ubacio sam tvoj VIN u EPC i zaista tvoj W203 nema tog ventila :!: :shock:
Neznam kako ide regulacija protoka u tom slučaju, ali ventila nema. Što jest, jest.
Iako nema ventila, i dalje mislim da je problem u protoku.
Na pamet mi padaju 2 varijante:
Prva je da radijator, iako je ispiran, nije dovoljno dobro ispran. Tlak vode iz vodovoda je ipak dosta veći od tlaka rashladne tekućine pa Vas je možda to prevarilo u detekciji jačine protoka.
Druga je da je vodena pumpa loša i jednostavno ne može stvoriti dovoljno jak protok. Kakvo je grijanje na mjestu ovisno o broju okretaja motora?
Neznam imaš li onu dodatnu pomoćnu električnu vodenu pumpu, zatvorio sam EPC prije nego li sam provjerio, a nisam siguran ni u kojim uvjetima ona radi, ali bi i nju provjerio...

Kažem ja da nema ventila. :) Što se tiče vodene pumpe, ona je mijenjana početkom godine, i nakon toga grijanje je radilo ok. E sad ne znam da li smo se prevarili kod protoka. Izgleda da mi nema druge, ja sam naručio hladnjak i dolazi mi za 15 dana. Ostaje mi samo da se nadam da će se sve vratiti na mjesto kako treba nakon izmjene i da je to stvarno to. Uglavnom, o svemu ću vas obavijestiti i još jednom vam svima hvala na savjetima. :beer:


Pet stu 02, 2018 1:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon ožu 22, 2010 3:52 pm
Postovi: 213
Lokacija: Sarajevo
Ime: Sanjin
Godište: 1982
Moj auto: Mercedes-Benz C 200 CDI W203 '05
Eh samo da prijavim da je problem riješen. :smile: Zamijenjen mali hladnjak (radijator, evaporator) i auto grije kao lud, kao prije. Jeste da je bilo posla, ali se isplatilo. Ne znam kako, ali majstor je rekao da nije morao vaditi cijelu tablu, nego samo donji dio. Uglavnom ništa ne krcka, ne lupka i sve je kao prije. Još jednom hvala i vama na savjetima! :wink:


Uto stu 27, 2018 2:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 28 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr