Sada je Sub lip 23, 2018 10:02 am




Odgovori  [ 7 post(ov)a ] 
W203 C320 CDI 7G-tronic - trzaji 
Autor Poruka
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 08, 2007 12:34 am
Postovi: 314
Ime: Danijel
Godište: 1930
Moj auto: W203 C320 CDI
Kao sto navedoh u naslovu, nekad dok auto ne postigne jos radnu temperaturu na nekih 1200-1300 obrtaja zna doci do trzanja. Cim stisnem malo jaci gas, odnosno preskocim te obrtaje, nema problema. Nakon zagrijavanja, nema vise tih problema. Na fb grupi je spomenuta priča o wandleru, diznama, te promjeni ulja i filtera u mjenjacu(do toga nije, jer je nedavno promjenjeno)

Vaše misljenje?

_________________
Racing is state of mind


Uto tra 10, 2018 12:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lis 08, 2014 11:22 am
Postovi: 103
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: C200, S203
Jesi siguran da je mjenjač? EGR, MAF?


Čet tra 12, 2018 8:34 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 08, 2007 12:34 am
Postovi: 314
Ime: Danijel
Godište: 1930
Moj auto: W203 C320 CDI
Nisam siguran da je mjenjac, samo navodim da je model sa automatskim mjenjacem...a nisam ni za sta siguran :mrgreen:

_________________
Racing is state of mind


Čet tra 12, 2018 12:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 16, 2016 12:50 pm
Postovi: 8
Lokacija: Mostar
Ime: Deniel
Godište: 1983
Moj auto: Mercedes w203 C220 CDI Avantgarde
Isti simptomi na 5g mjenjaču riješeni zamjenom el.mag. ventila koji košta nešto manje od 70€. Izmjena ventila povlači veliki servis mjenjača. Skoro godinu dana nikakvih sličnih problema nemam, a cupkao je ko lud dok se ne ugrije. Ako si blizu Hercegovine mogu ti preporučiti majstora koji je meni ovo sredio.


Ned tra 22, 2018 9:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 17, 2008 6:43 pm
Postovi: 128
Ime: marinjo
Godište: 0
Moj auto: C220 cdi w203
Transporter napisao:
Kao sto navedoh u naslovu, nekad dok auto ne postigne jos radnu temperaturu na nekih 1200-1300 obrtaja zna doci do trzanja. Cim stisnem malo jaci gas, odnosno preskocim te obrtaje, nema problema. Nakon zagrijavanja, nema vise tih problema. Na fb grupi je spomenuta priča o wandleru, diznama, te promjeni ulja i filtera u mjenjacu(do toga nije, jer je nedavno promjenjeno)

Vaše misljenje?


Jel ti trza pri saltanju brzina, iz vise u nizu? Neovisno koja brzina?


Ned tra 22, 2018 10:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 08, 2007 12:34 am
Postovi: 314
Ime: Danijel
Godište: 1930
Moj auto: W203 C320 CDI
dennyell napisao:
Isti simptomi na 5g mjenjaču riješeni zamjenom el.mag. ventila koji košta nešto manje od 70€. Izmjena ventila povlači veliki servis mjenjača. Skoro godinu dana nikakvih sličnih problema nemam, a cupkao je ko lud dok se ne ugrije. Ako si blizu Hercegovine mogu ti preporučiti majstora koji je meni ovo sredio.



I ja sam u Mostaru :mrgreen:
Imam majstora koji mi radi (u Ilicima- Danko), ali evo prije nego zavrsim kod njega, zanimalo me sta bi moglo biti i koja je cijena kvara ako je kvar u pitanju...

Gdje si ti radio ?

Hvala na info :beer:

-- Pon tra 23, 2018 11:30 --

prcak2008 napisao:
Transporter napisao:
Kao sto navedoh u naslovu, nekad dok auto ne postigne jos radnu temperaturu na nekih 1200-1300 obrtaja zna doci do trzanja. Cim stisnem malo jaci gas, odnosno preskocim te obrtaje, nema problema. Nakon zagrijavanja, nema vise tih problema. Na fb grupi je spomenuta priča o wandleru, diznama, te promjeni ulja i filtera u mjenjacu(do toga nije, jer je nedavno promjenjeno)

Vaše misljenje?


Jel ti trza pri saltanju brzina, iz vise u nizu? Neovisno koja brzina?


Nema trzanja kod saltanja brzina, samo kako krecem i kad je god kazaljka na obrtajima tim (1200-1300) tad se događa dok se ne zagrije.

_________________
Racing is state of mind


Pon tra 23, 2018 11:29 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 16, 2016 12:50 pm
Postovi: 8
Lokacija: Mostar
Ime: Deniel
Godište: 1983
Moj auto: Mercedes w203 C220 CDI Avantgarde
Transporter napisao:
dennyell napisao:
Isti simptomi na 5g mjenjaču riješeni zamjenom el.mag. ventila koji košta nešto manje od 70€. Izmjena ventila povlači veliki servis mjenjača. Skoro godinu dana nikakvih sličnih problema nemam, a cupkao je ko lud dok se ne ugrije. Ako si blizu Hercegovine mogu ti preporučiti majstora koji je meni ovo sredio.



I ja sam u Mostaru :mrgreen:
Imam majstora koji mi radi (u Ilicima- Danko), ali evo prije nego zavrsim kod njega, zanimalo me sta bi moglo biti i koja je cijena kvara ako je kvar u pitanju...

Gdje si ti radio ?

Hvala na info :beer:

-- Pon tra 23, 2018 11:30 --

prcak2008 napisao:
Transporter napisao:
Kao sto navedoh u naslovu, nekad dok auto ne postigne jos radnu temperaturu na nekih 1200-1300 obrtaja zna doci do trzanja. Cim stisnem malo jaci gas, odnosno preskocim te obrtaje, nema problema. Nakon zagrijavanja, nema vise tih problema. Na fb grupi je spomenuta priča o wandleru, diznama, te promjeni ulja i filtera u mjenjacu(do toga nije, jer je nedavno promjenjeno)

Vaše misljenje?


Jel ti trza pri saltanju brzina, iz vise u nizu? Neovisno koja brzina?


Nema trzanja kod saltanja brzina, samo kako krecem i kad je god kazaljka na obrtajima tim (1200-1300) tad se događa dok se ne zagrije.


Tako je i kod mene počelo i vremenom postajalo sve gore i gore. Samo na malim obrtajima, kad se održava brzina cupka ko lud a obrtaji skaču 1300-1500-1300...
Svi simptomi su upućivali na Wandler. Srećom taj ventil je riješio problem.
Znao je brujati, lupati (dok ne spoji u wandleru skroz, kao u sekundi prebaci u veću pa vrati u trenutnu i tada se čuje užasan udarac) i užasno cupkati na niskim okretajima dok se ne ugrije. Čim sam majstoru opisao simptome odmah je rekao da je ovaj ventil otišao i da ljudi često repariraju Wandler čime samo ublaže simptome i vremenom se simptomi opet vrate. A par drugih majstora mi je 'prognoziralo' Wandler, mjenjač pa čak i dizne. Čak su mi sipali nekakve aditive za odčepljavanje dizni koji, naravno, nisu riješili problem. Evo čitavu zimu ga vozam bez ikakvih problema. Šalta ko lud :)
Poslao sam ti i PP


Pon tra 23, 2018 2:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 7 post(ov)a ] 

Tko je online

Bing Search Engine pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr