Sada je Sub ruj 21, 2019 6:06 pm




Odgovori  [ 14 post(ov)a ] 
W201 190d Ne mogu ga ugasiti !!! 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2007 7:19 pm
Postovi: 61
Lokacija: Zagreb
Ime: Andjelko
Godište: 1974
Moj auto: W201 190D 91` 185000km
Pozdrav

190d 91g 170000km, evo od jučer ga nemogu ugasiti na ključ, okrenem ključ on počne radititi kao na dva cilindra i onda mu dam gasa i ugasi se, sada ga gasim u drugu i pustim kuplung čini mi se manje mučenje auta nego ovo sa turiranjem.

Nadam se da je samo vakum ventil na Bosch pumpi (da nisu crijeva ili brava jer je auto u dobrom satnju). Glavna servo pumpa je promijenjena pretprošle godine i osim gašenja drugo je sa autom ok.

Da li ga problem sam promijeniti, kupio bih novoga i promijenio ima li tko savjet kako to najlakše odraditi!

I ako može netko da mi izvadi broj dijela WIN broj je: WDB2011221F900840

Hvala


Uto ruj 23, 2014 9:17 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 6020
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
elektricni schiebedach
Stakla u zelenoj boji
Radio audio 30
Motor 601911
Getriba 717412
Tapecirung crne boje.
Model 190D

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Uto ruj 23, 2014 9:28 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2007 7:19 pm
Postovi: 61
Lokacija: Zagreb
Ime: Andjelko
Godište: 1974
Moj auto: W201 190D 91` 185000km
Tako je Zvonimire, s time da šiber još nisam popravio zato vam se i nisam ništa javljao, nisam imao vremena prčkati po šiberu :-)


Uto ruj 23, 2014 9:51 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Evo ovaj problem gašenja kod starijih mercedesa tipa w,123,124,201,126 itd je jako učestal a u većini slučajeva se radi o ispucalim crijevima vakuma oko samog motora,cijena orginalnog crijeva i x,y spojeva,dođe oko 100kn znači za cijeli motor,prije godinu dana sam sva zamijenio s novim orginalnim za cirka 1 sat ,potrebna je samo dobra volja i skidanje kućišta filtera zraka za lakšu dostupnost teško dostupnih crijeva na Bosch pumpi.
Znači skalpel u ruke,metar i pol vakuum crijeva par x i y spojeva(pogledati sam koliko je potrebno i naručiti orginalna) i auto se gasi bez problema.
Broj dva rijetko ali ne i isključivo znaju popucati dva vakum crijeva na samoj bravi od paljenja!!!!
A još rijeđe zna biti problem u mehaničkom dijelu brave paljenja koji u svojoj unutrašnjosti ima malu zaklopku koja zakretanjem ključa dovodi u specifičan položaj koji omogućava gašenje motora..tj povlačenje STOP poluge na Bosch pumpi. :beer:

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Uto ruj 23, 2014 11:41 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2007 7:19 pm
Postovi: 61
Lokacija: Zagreb
Ime: Andjelko
Godište: 1974
Moj auto: W201 190D 91` 185000km
Evo sada nakon jednog dana googlanja i ja sam shvatio da je to učestali problem kod starijih vozila, prvo ću promijeniti (tj. pokušati promijeniti) danas vakuum ventil na Bosch pumpi, a samim time ću vidjeti stanje vakuum crijeva i spojeva, pa i to kasnije zamijeniti.

Sa autom je inače sve ok, dosta je očuvan za svoje godine, garažiran, prvih 100000km su bile samo duge pruge, i po zimi se nije vozio, teka sada zadnjih 3 god je u svakodnevnoj upotrebi, ali sada pomalo odlaze ti gumeni i plastični dijelovi više od godina nego od kilometara.

Tako mi sada nešto počelo lupati u prednjem kraju (na tehničkom sve ok nigdje lufta ničega) na udarnim rupama i isto nikako skužiti što, neki selen ili nešto, s time ču se morati pozabaviti također, ali prvo gašenje :smile:

Gdje ste nabavljali orginal vakuum crijevo i x i y spojeve, baš orginal od Mercedesa ili je to standardno crijevo i spojevi, pa se mogu nabaviti ngdje gdje se proodaje oprema za pneumatiku?

BTW gdje u ZG ima dućan sa rezervnim dijelovima za Mercedes (Euroline propao) kod koga se može naručiti neki specijalni dio da ga nema ovako po dućanima

Hvala

Pozdrav


Uto ruj 23, 2014 12:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3811
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Bok!
Uzrok problema sa gašenjem su ti pojasnili... Ja bi ti samo preporučio da ga gasiš koristeći STOP polugu tj. dugme pod haubom... :wink:
Crijeva kupi obična gumena negdje u običnom dućanu na metre, spojeve isto tako... U ovlaštenom bi koštalo to sve milijun kuna... :roll:
Po pitanju ovlaštenog, Euroline ne postoji, ali na istom mjestu je sad Emil Frey centar ilti Star Import, a osim njih možeš se obratit i Škoji ili Gašpariću... :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Uto ruj 23, 2014 1:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2007 7:19 pm
Postovi: 61
Lokacija: Zagreb
Ime: Andjelko
Godište: 1974
Moj auto: W201 190D 91` 185000km
U ZG za dućan koji drži Mercdes dijelove znam jedino za onaj kod podvožnjaka na Miramarskoj ima li još koji tog tipa osim Škoje i Gašparića?


Uto ruj 23, 2014 1:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 04, 2012 7:46 pm
Postovi: 2838
Lokacija: Split
Ime: Hrvoje
Godište: 1980
Moj auto: W211 220CDI, W124 250D,w126 300SE
Hej ljudi još jednom od 100 -150 kn maksimalno u ovlaštenom oriđíđi djelovi...

_________________
"Mercedes, engineered like no other car"


Uto ruj 23, 2014 2:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2007 7:19 pm
Postovi: 61
Lokacija: Zagreb
Ime: Andjelko
Godište: 1974
Moj auto: W201 190D 91` 185000km
Evo nabavio sam vakuum ventil jer ću ga svakako zamijeniti

Slika

Slika

ali odmah nabasah na problem, skinuo sam kučište filtera zraka i torx T30 vijci nisu baš dostupni, ovaj sa strane kučišta filtera još nekako ali onaj na suprotnoj strani nikako. Točno je ispod nekog metalnog "zvona"

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Ne znam uopće što je to na pumpi, čemu služi i može li se i smije li se uopće skidati.

Izgleda da mora cijela usisna grana dolje a to mi se na prvi pogled čini komplicirano.

Kako skinuti te vijke :| , nekako mi se čini da ih je bolje zamijeniti (naravno ako ih uspijem skinuti) sa klasičnim vijcima jer im se onda može pristupiti sa viljuškastim ključem bočno. Koji je to vijak da ga unaprijed nabavim?

Imate kakav savjet, čini mi se da ću ipak morati potražiti nekog majstora i uskratiti si užitak kad si sam nešto popraviš na autu :?

Inače auto sada gasim na polugi od Bosch pume i skužil sam zakaj su konstruirali usisne cijevi ovako razmaknute u sredini :smile:

Svaka pomoć dobrodošla

Hvala


Uto ruj 23, 2014 7:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto lis 08, 2013 6:02 pm
Postovi: 19
Ime: Pere
Godište: 1994
Moj auto: Mercedes 190
imao istu situaciju na svojoj 190d i problem je bio u vakumu, tj. u crijevima kao sto su ti vec u prethodnim postovima rekli, daj nekom mehanicaru da ti to sredi to ti je najlakse


Uto ruj 23, 2014 8:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 24, 2013 10:58 pm
Postovi: 398
Lokacija: Gracanica BiH
Ime: Stefan
Godište: 1994
Moj auto: 1985 W124
ja ne razumijem zasto si poletio kupovat dijelove a ne znas sta je problem. al to manje bitno. ja bih ti preporucio sledece. uzmes medicinsku spricu i nju spojis direkt na ventil za gasenje. upalis auto i ostavis nek radi i onda povlacis spricu kao da "vadis" krv o ako se auto ugasi problem je u crijevima vakum sistema ili u bravi paljenja. nemoj da te zbuni. ostali vakum sistem sa sistemom za gasenje nema nista zajednicko osim vakum pumpe. znaci vakum za gasenje dobijas iz crijeva za glavni kocioni cilindar tj servo. iz te racve ide prema bravi paljenja a iz brave paljenja ide na ventil za gasenje na bos pumpi. znaci presretni kabel izmedju brave paljenja i ventila za gasenje i pokusaj sa spricom. ako gasi onda pregledaj crijeva ili bravu mada sam vec to vec napiso. jel ti kocnica tvrda?


Uto ruj 23, 2014 11:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2007 7:19 pm
Postovi: 61
Lokacija: Zagreb
Ime: Andjelko
Godište: 1974
Moj auto: W201 190D 91` 185000km
Dečki jasno je to meni, dio sam kupio zato jer ću ga svakako zamijeniti preventivno pošto orginal ima 23g i nikad ne znam kad će riknut, sa njegovom zamijenom ako stvar ostane ista ostaju crijeva i brava (što je malo kompliciranije) za provjeriti.
Novi ventil nije prevelika investicija, i nadam se da sam opet 10-ak godina miran.

Da li imate saznanja što je ovo zvono što zaklanja ventil i kako ga najjednostavnije zamijeniti sam i da li je uopće to moguće u mome slučaju, jer sam skužio da je na nekim pumpama potpuno slobodan pa nije neki problem odšrafiti dva šrafa i prebaciti jedno crijevo kaj ne


Sri ruj 24, 2014 7:42 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 24, 2013 10:58 pm
Postovi: 398
Lokacija: Gracanica BiH
Ime: Stefan
Godište: 1994
Moj auto: 1985 W124
to zvono ako se ne varam ima veze sa nadmorskom visinom. tj odredjuje smjesu nafte i zraka. mislim da sam to procito negdje u servisnom uputstvu za w124. a motor je isti kao i u w201.


Čet ruj 25, 2014 4:06 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto srp 17, 2007 7:19 pm
Postovi: 61
Lokacija: Zagreb
Ime: Andjelko
Godište: 1974
Moj auto: W201 190D 91` 185000km
Pozdrav

Hvala vam na pomoći, nisam se sam zafrkavao nego bio kod majstora i on promijenio, ne treba ništa skidati a pogotove ne to zvono koja je neki vakuum, treba specijalan ključ :smile: mislim da je desetka savinuta pod pravim kutom u škripcu (vijak je torx i sekstant glava), strpljenje i oprez da vam ne padne šaraf negdje u motor i cca sat vremena čovjeku koji je to već radio.

Ako će netko sam mijenjati mora uzeti malo gumenog crijeva novog jer ovaj redizajnirani ventil ima prihvat za vakuum sa gornje strane dok je stari imao bočno i stari komad crijeva nije dovoljno dugačak

Pozdrav


Čet ruj 25, 2014 7:48 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 14 post(ov)a ] 

Tko je online

maracmarta pregledava forum i 3 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr