Sada je Sri lip 26, 2019 5:40 am




Odgovori  [ 7 post(ov)a ] 
B klasa 2006 w245 180cdi problemi sa zaključavanjem 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 15, 2016 5:43 pm
Postovi: 13
Lokacija: Slavonski Brod
Ime: Marko
Godište: 1963
Moj auto: B 180 CDI W245
Pojavljuju se dva problema sa zaključavanjem:

1. na zadnjim vratima ponekad zna šteketati kao mitraljez - gore dole, gore-dole sam od sebe preko nekoliko puta. Obično pomogne da našpricam wd40 preko bibka za zaključavanje dole u vrata. Kada šteketa, bibci najčešće ostanu u gornjem položaju iako sam stisnuo zaključano.

2. u ovom proljetnom vremenu ujutro kod zaključavanja sve radi kako treba, ali prema podnevu i višim temperaturama zadnja vrata sa vozačke strane ostanu otključana iako se bibak u vratima spusti dolje kao i svi ostali na drugim vratima. Ostala vrata budu uredno zaključana. Kako se temperature dižu, vrata ne bivaju zaključana. Jako je neugodno ako imaš vrijednih stvari u autu. Otvorim vrata, bibak spustim još dublje unutra i zatvorim pa se zaključaju. Nekada kada ih centralno zaključa ta se ista vrata daju nekad aotključati brzim uzastopnim potezanjem kavake.

Kao da je neka sajla od vrata na na knap pa kad je hladno, ona uredno zaključa vrata, a kad ej toplije malo joj fali.

Rastavljanje vrata se ne čini baš jednostavno - čini mi se da treba na unutrašnjem panelu vrata pokidata 8 zakovica. Je li to istina? Nisam još sam probao.


Sri tra 03, 2019 11:08 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5967
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Predpostavljam da kod tebe ZV pumpa radi na principu pritiska vakuma.Desava se da kod visokih temeperatura zraka zna ponekad da ZV pumpa strajkuje ali to mora da bude temperatura od ca. 30 stepeni.Ako je motor ugasen ZV pumpa funkcionira ca. 3-4 X korektno.Kasnije pritisak opada jer u pumpi nema dovoljno vakuma.Testirati mozes ako je motor upaljen,i sa rezervnim kljucem pokusaj da zakljucas i otkljucas vrata.Ako sve funkcionira,znaci da pumpa ima dovoljan pritisak.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri tra 03, 2019 11:34 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 15, 2016 5:43 pm
Postovi: 13
Lokacija: Slavonski Brod
Ime: Marko
Godište: 1963
Moj auto: B 180 CDI W245
Zvonimir napisao:
Predpostavljam da kod tebe ZV pumpa radi na principu pritiska vakuma.Desava se da kod visokih temeperatura zraka zna ponekad da ZV pumpa strajkuje ali to mora da bude temperatura od ca. 30 stepeni.Ako je motor ugasen ZV pumpa funkcionira ca. 3-4 X korektno.Kasnije pritisak opada jer u pumpi nema dovoljno vakuma.Testirati mozes ako je motor upaljen,i sa rezervnim kljucem pokusaj da zakljucas i otkljucas vrata.Ako sve funkcionira,znaci da pumpa ima dovoljan pritisak.


Vjerujem da je s pumpom sve u redu s obzirom da se 4 od 5 vrata ispravno zatvaraju. Samo zadnja s vozačke strane se glupiraju i to samo kad je toplo.
Pretpostavljam da je onda do neke sajle ili čega već koja ide do tih vrata?

-- Sri tra 03, 2019 12:47 pm --

Zvonimir napisao:
Predpostavljam da kod tebe ZV pumpa radi na principu pritiska vakuma.Desava se da kod visokih temeperatura zraka zna ponekad da ZV pumpa strajkuje ali to mora da bude temperatura od ca. 30 stepeni.Ako je motor ugasen ZV pumpa funkcionira ca. 3-4 X korektno.Kasnije pritisak opada jer u pumpi nema dovoljno vakuma.Testirati mozes ako je motor upaljen,i sa rezervnim kljucem pokusaj da zakljucas i otkljucas vrata.Ako sve funkcionira,znaci da pumpa ima dovoljan pritisak.


Možda te nisam razumio. Nisam ovo previše proučavao. Mislio sam da postoji središnja pumpa, ali ako postoji ta ZV pumpa za svaka vrata posebno, onda je možda baš ovo što spominješ.

-- Sri tra 03, 2019 12:48 pm --

Slika

Ja gledao ovdje i vidim neku sajlu.


Sri tra 03, 2019 12:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5967
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Kod tebe je pumpa sasma drugacija u odnosu na druge modele.Taj sistem je meni nepoznat.Pogledaj ovu pumpu i obrati koji je broj.Ti bi znaci trebao da imas 5 komada ali gdje i kako je taj sistem povezan, mogu da pogledam samo ako imam tvoj WDB broj od auta.

https://www.ebay.ch/itm/Pumpe-Unterdruc ... 41e748b65d

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri tra 03, 2019 1:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3801
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
B klasa nema vakumsko centralno zaključavanje, pumpa ne postoji, nego ima u svakim vratima električni aktuator. Na W203/W209/W211 je poznat problem sa malim federima koji puknu unutar aktuatora i onda imaš taj “mitraljez” efekt... Ponavljam, tak je to na W203/W209/W211, a za tvoju B klasu neznam... Mislim čak da ti federi nisu dobavljivi u ovlaštenom servisu pa ih vlasnici ovih modela nabavljaju na eBay-u, a cijena im je ispod 1 dolara po komadu... Daj si malo proguglaj i istraži po eBay-u... :beer: :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sri tra 03, 2019 4:42 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5967
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-215.000 KM
Koliko ja vidim on ima vakumski sistem.Ako pogledas taj element na eBayu mozes vidjeti da to crijevo koje je zute boje se montira samo onda ako kroz to crijevo protice zrak,odnosno vakum.Sve ZV pumpe bez obzira koji je model auta imaju zuta crijeva kad se radi o vratima.On mora kao prvo mora da pogleda dali taj sistem kod njega radi kod upaljenog motora.Tek onda moze malo vise da sazna nego sada.Ukoliko je jedn od tih elemenata u vratima defekt,neka ga skine i testira pomocu pumpe za bicikle dali se klapna otvara,odnosno zatvara.Ako funkcionira,znaci taj dio je ispravan.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri tra 03, 2019 6:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 15, 2016 5:43 pm
Postovi: 13
Lokacija: Slavonski Brod
Ime: Marko
Godište: 1963
Moj auto: B 180 CDI W245
riba1992 napisao:
B klasa nema vakumsko centralno zaključavanje, pumpa ne postoji, nego ima u svakim vratima električni aktuator. Na W203/W209/W211 je poznat problem sa malim federima koji puknu unutar aktuatora i onda imaš taj “mitraljez” efekt... Ponavljam, tak je to na W203/W209/W211, a za tvoju B klasu neznam... Mislim čak da ti federi nisu dobavljivi u ovlaštenom servisu pa ih vlasnici ovih modela nabavljaju na eBay-u, a cijena im je ispod 1 dolara po komadu... Daj si malo proguglaj i istraži po eBay-u... :beer: :bye:


To sa federima sam vidio i sa mitraljez efektom, ali još nisam čuo za ovo "povremeno" zaključavanje.

Dakle, ovih dana ujutro zaključava (dok su temperature oko 10 C) a popodne kad je 20 i više ne zaključa. Mitraljez efekt se nije pojavio već jedno 3 mjeseca. Ako nema vlage u zraku, nema ni "mitraljeza".

Za nepovjerovati kakav šlamperaj.

Nakon pasata sam rekao nikad više švabo pa ond akupio opela pa se zakunuo da sigurno više neću, onda dvadesetak godina bez troškova doslovno zaklao japance, da bi se sad opet patio sa švabom.

Kakvi su onda tek francuzi i talijani?


Čet tra 04, 2019 2:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 7 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr