Sada je Ned kol 18, 2019 3:09 pm




Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 
W169 preventivna zamjena dijelova/cesti kvarovi- iskustva 
Autor Poruka
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto svi 06, 2014 5:22 am
Postovi: 482
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Hrvoje
Godište: 1978
Moj auto: C180cdi w204
A160cdi w169
Pozdrav svima!

Otvorio sam ovu temu kako bismo podijelili iskustva oko odrzavanja w169.
Ja konkretno imam c160cdi 2011.g., godinu dana je kod mene bez problema (100-120tkm).
Koje probleme ste vi ostali korisnici imali s ovim autom, sto ste preventivno mijenjali, sto ste culi da su boljke pri vecim km i sl?

:beer:

-- Čet tra 12, 2018 7:39 am --

x


Čet tra 12, 2018 5:06 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto svi 06, 2014 5:22 am
Postovi: 482
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Hrvoje
Godište: 1978
Moj auto: C180cdi w204
A160cdi w169
8cilindara napisao:
O kakvim onda "čestim kvarovima" govoriš?


Mislio sam na "uobičajene" boljke ovog modela koje se moraju riješiti kad-tad, čisto iskustva pa ako se može nešto prevenirati, da se nešto i poduzme na vrijeme.
Npr čuo sam da je mikroremen boljka, a zbog skučenosti zafrkancija ga je zamijeniti. Mora se vaditi mašina što mi je nevjerojatno.


Čet tra 12, 2018 10:34 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned kol 23, 2015 8:43 pm
Postovi: 89
Lokacija: Rijeka
Ime: Alen
Godište: 1962
Moj auto: Ponosni prvi vlasnik W123-240D 1982 (prodan u Irsku)
A 180 CDI Avantgarde 2009
Za promijenit mikroremen i rolice bez napinjača je moguće i bez skidanja motora. Kada se mijenja napinjač i njegov nosač, motor mora ići van.
Kod mene je 180CDI 2009, 110kkm. Uzeo ga pred 2 godine, nešto sitno uložio (kpl. kočnice, mikroremen, rolice, zamašnjak alternatora, egr i dpf off).
Sve ovo sam napravio iz prevencije i da budem siguran i miran. Evo napravio više od 20kkm, nikakvih problema. Boljke su gumice i štanlgice trapa, ali to je sve potrošna i relativno jeftina roba.
Doduše pred par mjeseci propustlo crijevo rashladne tekućine na separatoru ulja, trošak 8EUR i sat posla.
Istina, što god se radi na motoru mora se računat sa "polomljenim" i oguljenim prstima, ali to je danas više-manje kod svih auta.


Čet tra 12, 2018 1:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto svi 06, 2014 5:22 am
Postovi: 482
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Hrvoje
Godište: 1978
Moj auto: C180cdi w204
A160cdi w169
abajo napisao:
Za promijenit mikroremen i rolice bez napinjača je moguće i bez skidanja motora. Kada se mijenja napinjač i njegov nosač, motor mora ići van.
Kod mene je 180CDI 2009, 110kkm. Uzeo ga pred 2 godine, nešto sitno uložio (kpl. kočnice, mikroremen, rolice, zamašnjak alternatora, egr i dpf off).
Sve ovo sam napravio iz prevencije i da budem siguran i miran. Evo napravio više od 20kkm, nikakvih problema. Boljke su gumice i štanlgice trapa, ali to je sve potrošna i relativno jeftina roba.
Doduše pred par mjeseci propustlo crijevo rashladne tekućine na separatoru ulja, trošak 8EUR i sat posla.
Istina, što god se radi na motoru mora se računat sa "polomljenim" i oguljenim prstima, ali to je danas više-manje kod svih auta.



Bome si pravu preventivu odradio, svaka čast!
erg i dpf si elektronski uklonio? Kakav je efekt, jesi li primjetio razliku i koliko te ta priča koštala?


Čet tra 12, 2018 2:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned kol 23, 2015 8:43 pm
Postovi: 89
Lokacija: Rijeka
Ime: Alen
Godište: 1962
Moj auto: Ponosni prvi vlasnik W123-240D 1982 (prodan u Irsku)
A 180 CDI Avantgarde 2009
DPF fizički izvadio jer ga vozim pretežno po gradu a neželim naknadne probleme. Odradio remap, razlika se osjeti itekako.


Čet tra 12, 2018 3:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 15, 2016 5:43 pm
Postovi: 13
Lokacija: Slavonski Brod
Ime: Marko
Godište: 1963
Moj auto: B 180 CDI W245
abajo napisao:
DPF fizički izvadio jer ga vozim pretežno po gradu a neželim naknadne probleme. Odradio remap, razlika se osjeti itekako.


Kako vađenje DPF-a prolazi na tehničkom? Meni tip rekao da neće proći ako izvadim DPF.

Koje su razlike u radu auta kada se izvadi DPF? Potrošnja, ubrzanje, zvuk ....?


Sri tra 03, 2019 11:24 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned kol 23, 2015 8:43 pm
Postovi: 89
Lokacija: Rijeka
Ime: Alen
Godište: 1962
Moj auto: Ponosni prvi vlasnik W123-240D 1982 (prodan u Irsku)
A 180 CDI Avantgarde 2009
Zasad prolazi, vidjet ćemo u budućnosti. Razlike u radu motora nikakve, potrošnja malo manja, ne pretjerano, zvuk isti, velika razlika u međuubrzanju, npr. u četvrtoj od 80 do 120.


Čet tra 04, 2019 2:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 15, 2016 5:43 pm
Postovi: 13
Lokacija: Slavonski Brod
Ime: Marko
Godište: 1963
Moj auto: B 180 CDI W245
abajo napisao:
Zasad prolazi, vidjet ćemo u budućnosti. Razlike u radu motora nikakve, potrošnja malo manja, ne pretjerano, zvuk isti, velika razlika u međuubrzanju, npr. u četvrtoj od 80 do 120.


Znamo da portali i internet nisu uvijek pouzdani, ali:

https://motointegrator.com/hr/hr/upute/ ... jih-dizela


Čet tra 04, 2019 2:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 8 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr