Sada je Sri srp 17, 2019 9:15 pm




Odgovori  [ 4 post(ov)a ] 
W168 - Lampica ulja svijetli kada se motor jače zagrije 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 13, 2015 8:32 pm
Postovi: 3
Ime: Domagoj
Godište: 1986
Moj auto: A klasa, 170 CDI, W168
Posjedujem A klasu (W168), 2004. godište, 170 CDI, prešao 150 000 km.

Mijenjam ulje redovito, svakih 10-12 tisuća kilometara zajedno sa svim filtrima. Unutra je 10W-40 ulje.

Pali mi se žuta lampica od ulja kada su vani veće temperature i kada se vozim autocestom (veća brzina i veći okretaji dodatno jače griju motor). Po gradu se nikada ne pali, ali i grijanje motora je manje pretpostavljam. Lampica se ne pali odmah nego nakon nekog vremena ovisno kolika je vanjska temperatura. Što je toplije, to se ranije upali. Sada je bila zima i temperature često ispod 0, i tu mi se skoro i nije palila lampica. Sada čim je zatoplilo, opet mi se to događa. Kada smanjim brzinu i okretaje, nakon nekog vremena se sama ugasi.

Auto ne troši ništa ulja, redovno provjeravam razinu ulja u motoru. Nikada nisam imao potrebu dosipavati ulje, auto radi 'lijepo', bez ikakvih čudnih zvukova. Išao sam kod automehaničara (baš za Mercedes) i spajao je auto na dijagnostiku i ne vidi se nikakva pogreška. Nije mi nikada radio dijagnostiku dok je upaljena lampica jer se to uvijek dogodi samo na autocesti nakon nekog vremena vožnje i visokim temperaturama.

Pričao sam s više ljudi i neki kažu da je moguće problem u senzoru razine ulja, drugi kažu da je problem u lancu uljne pumpe itd... Auto je već prešao puno kilometara s tim problemom i nikada nikakvih problema osim toga.

Da li ovaj model ima i crvenu žaruljicu za ulje kada je baš nestalo ulja? ili postoji samo žuta boja?

Ima li netko slično iskustvo ili možda zna što bi točno mogao biti problem?


Sub ožu 04, 2017 1:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 26, 2015 11:18 pm
Postovi: 79
Lokacija: Split
Ime: Igor
Godište: 1980
Moj auto: A 170 cdi
I po gradu se auto grije više (ako je gužva, semafori, kolona..)
Žuta lampica je od senzora nivoa ulja pa bi počeo od toga, ulja baš ništa ne potroši?


Sub ožu 04, 2017 2:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3802
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Vožnjom na autocesti motor redovito radi na većim okretajima, uljna pumpa radi brže pa dolazi do pojave da je pumpa sposobnija tj. brža u dizanju ulja iz kartera prema gore, nego što je ulje sposobno spustiti se nazad u karter... Zbog toga dolazi do padanja razine ulja u karteru, karter nije suh, niti pumpa vuće zrak, već je razina u karteru niža za toliko da senzor očita manjak ulja...
Povećanjem temperature ulje bude rijeđe, odnosno bude manje viskozno, manje se opire protoku što dodatno ide u korist uljne pumpe... :wink:
I meni se znalo to desiti i to uglavnom predkraj servisnog intervala što ima smisla jer ulje s vremenom postaje rijeđe, a rekli smo da rijeđe ide u korist uljne pumpe...
Ako ti je servisni interval pri kraju, napravi servis tj. promjenu ulja ranije. Ako ti interval još nije na zalasku, nadolij par deci ulja (neka te umjerena potrošnja ulja ne brine) i peri-deri dalje...
Možeš na sljedećem servisu staviti za nijansu gušće ulje i na taj način smanjit prednost uljne pumpe... Ionako mi 10W-40 ne djeluje kao gradacija koja je za W168, al dobro, nebitno...
Uglavnom, ništa se ne brini, nije drama, barem znaš da su pumpa, filter i pritisak ulja dobri... :wink: :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub ožu 04, 2017 3:17 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 13, 2015 8:32 pm
Postovi: 3
Ime: Domagoj
Godište: 1986
Moj auto: A klasa, 170 CDI, W168
Hvala na odgovorima. Auto ne troši doslovno ništa ulja, nikada nisam dosuo ni decilitar ulja, stalno mi je razina na sredini između maksimalno i minimalno (mjerim obično ujutro kada se motor dobro ohladi).

To su mi rekli i ostali, da vozim i da se ne brinem, ali mi psihičku nelagodu stvara ta žuta lampica da mi motor ne prosvira :bonks:

Probat ću još malo više ulja natočiti od sredine, prema maksimumu da bude. taman je danas mijenjano ulje.

Koje ulje bi mi preporučio za ovaj auto da sljedeći puta probam s njim?

EDIT: Stanje jednako i nakon promjene ulja. Jučer vozio na žutoj lampici od SB (na autocestu se popeo kod Županje, do SB se nije palila) do ZG po autocesti. Nakon što sam ušao u Zagreb, nakon nekoliko minuta se i lampica ugasila... Ne smijem ni reći koliko sam već kilometara prešao (peteroznamenkasti brojevi) s ovim 'problemom'. Valjda da je nešto ozbiljno bi se već dogodila katastrofa.


Sub ožu 04, 2017 5:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 4 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 4 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr