Sada je Sub pro 15, 2018 10:40 am




Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 
Nemiran ler gas 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 11, 2015 6:37 pm
Postovi: 19
Ime: robert
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes A140
Postovani,imam problem na mercedesu a140 w168 variranje obrtaja kad je auto u leru. Mislim da je podešeno na 800 okretaja a prilikom voznje kad stanem na semaforu obrtaji skaču sa 800 na 700 pa sa 700 na 900 . Znači +-100 obrtaja i tako stalno. Ako je imao tko sličan problem bio bih mu zahvalan.

Da napomenem da sam skinuo i očistio ler gas ali problem se nije riješio.Još me brine da li treba mozda kalibrirati taj ler motorić ili kako se to vec zove "klapnu" nakon čišćenja i vraćanja natrag ? Hvala


Čet vel 23, 2017 4:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3270
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
On ima još neku elektoniku koja regulira ler gas i znam da je dosta skupa, vjerovatno je to otišlo. Neznam detalje, netko će drugi možda znat.


Čet vel 23, 2017 4:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 11, 2015 6:37 pm
Postovi: 19
Ime: robert
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes A140
Mislite na Maf senzor protoka zraka. Čitajući po netu i uzevši u obzir moje znanje oko auta mislim da nije u pitanju maf senzor jer simptomi lošeg maf senzora su gašenje auta u leru,slaba snaga auta (slabo vuče) ,puno veca potrosnja. Naime ja te simptome nemam vec samo nemiran ler gas i malo povecanu potrosnju. Naisao sam na par stvari vezani za falš zrak al volio bi da mi netko stručnije ukaže na moj problem.


Čet vel 23, 2017 5:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3270
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
Nije MAF, prije 10-ak godina je isti auto bio u obitelji i imao je slican problem. Normalno radi na leru, pa kao da ce se ugasit...onda obrtaji skoce na 1200...tu i tamo se znao i ugasit


Čet vel 23, 2017 8:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 12, 2016 6:29 pm
Postovi: 5
Ime: Nikola
Godište: 1985
Ja imam slican problem na b klasi 180 cdi.meni normalno radi i onda kad stanem skacu okretaji,ali meni se to dogodi svaki par mjeseci jednom tak da neznam u cemu je kvaka.Netko mi je rekao da je neki potenciometar lera(neka folija na getribi)zapunjena cesticama metala pa se blesira.kad ugasim auto i ponovo upalim sve je ok.


Čet vel 23, 2017 11:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 11, 2015 6:37 pm
Postovi: 19
Ime: robert
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes A140
Problem je rješen tako sto sam skinuo klapnu gasa dobro ocistio i oprao u benzinu i sad je sve ok . Sto se tice naglog dodavanja gasa kada se stisne kuplung ja mislim da je to jer nije dovoljno zagrijan jer se to i meni događa dok se auto ne zagrije na radnu temperaturu.


Pon ožu 06, 2017 1:40 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri vel 11, 2015 6:37 pm
Postovi: 19
Ime: robert
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes A140
Poštovani,
imam problem pri hladnom startu odnosno prvom jutarnjem paljenju ili paljenju nakon što auto odstoji nekoliko sati bilo na hladnom vremenu ili vrućini . Kad ga upalim u prvih 10 sekundi svašta se događa kao da ce se ugasit tj.malo nedostaje da se ugasi a zatim radi "odvratno" kao da ce sve eksplodirat (kao da radi na 3 klipa) to sve traje nekih dvije minute (pretpostavljam dok se ne ugasi čok) . Nakon toga sve radi normalno bez ikakvih probleme.

Dijagnostika ne javlja nikakvu grešku. Molim Vas pomoć. Hvala

-- Pon ruj 25, 2017 10:10 pm --

Poštovani,
imam problem pri hladnom startu odnosno prvom jutarnjem paljenju ili paljenju nakon što auto odstoji nekoliko sati bilo na hladnom vremenu ili vrućini . Kad ga upalim u prvih 10 sekundi svašta se događa kao da ce se ugasit tj.malo nedostaje da se ugasi a zatim radi "odvratno" kao da ce sve eksplodirat (kao da radi na 3 klipa) to sve traje nekih dvije minute (pretpostavljam dok se ne ugasi čok) . Nakon toga sve radi normalno bez ikakvih probleme.

Dijagnostika ne javlja nikakvu grešku. Molim Vas pomoć. Hvala


Pon ruj 25, 2017 10:09 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 31, 2017 3:01 pm
Postovi: 3
Ime: Davor
Godište: 1987
Moj auto: A
Pozdrav ekipa, imam problem s A klasom naveden u naslovu. Nastojat ću detaljno opisati šta se desava pa ako je neko imao sličan problem i riješio ga bio bih mu zahvalan. Ovako,auto na prvom paljenju (hladan) radi ko singerica, extra vuče, nema dima,potrošnja ok... A nakon nekog vremena vožnje kada se auto ugrije počinju problemi, variranje obrtaja u rasponu 200-300 rpm. Gasenjem auta i ponovnim paljenjem sve bude ok pa nakon nekog vremena opet isto... Mb star dijagnostika ne pokazuje nikakvu grešku, mijenjan je senzor radilice, skidan egr (nije prljav) sipan aditiv za pročišćavanje sistema i dizni...
Svaki prijedlog dobro došao, hvala!


Sri ruj 26, 2018 9:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 8 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr