Sada je Pon tra 19, 2021 10:47 am




Odgovori  [ 12 post(ov)a ] 
mercedes a w169 2007 zacukivanje u vožnji 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub svi 18, 2019 9:18 pm
Postovi: 19
Ime: zdravko
Godište: 1964
Moj auto: mercedes a klasa w169 2007
Mercedes A w169 2007 180CDI, imam problem sa zacukivanjem u voznji na oko 2000 okretaj, auto ide dobro znači vuče ne ide safe mod, grešaka nema gledano launch i delphi dijagnostikom, egr nedavno očišćena nije ni bio pretjerano zapušen, nekako mi to sve upučuje na problem s common reli sustavom točnije regulator pritiska, s delphiom sam izčitao neke parametre ali nisam dovoljno stručan da ih mogu protumačit pa bih molio ako netko stručan ima volju prokomentirati

Tlak u vodu u leri 288 bara- s tim da varira od 284 do 297
Tlak u vodu na 2000 okretaja 516 bara

hvala


Ned vel 07, 2021 12:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 264
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI, W169 A180CDI
W203 C220CDI
zdezmari napisao:
Mercedes A w169 2007 180CDI, imam problem sa zacukivanjem u voznji na oko 2000 okretaj, auto ide dobro znači vuče ne ide safe mod, grešaka nema gledano launch i delphi dijagnostikom, egr nedavno očišćena nije ni bio pretjerano zapušen, nekako mi to sve upučuje na problem s common reli sustavom točnije regulator pritiska, s delphiom sam izčitao neke parametre ali nisam dovoljno stručan da ih mogu protumačit pa bih molio ako netko stručan ima volju prokomentirati

Tlak u vodu u leri 288 bara- s tim da varira od 284 do 297
Tlak u vodu na 2000 okretaja 516 bara

hvala


Da li je to 180CDI sa 85 ili 80kw? Možda zvuči glupo ali kad je mijenjan filter goriva? :beer:


Ned vel 07, 2021 5:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub svi 18, 2019 9:18 pm
Postovi: 19
Ime: zdravko
Godište: 1964
Moj auto: mercedes a klasa w169 2007
Tomek02 napisao:
zdezmari napisao:
Mercedes A w169 2007 180CDI, imam problem sa zacukivanjem u voznji na oko 2000 okretaj, auto ide dobro znači vuče ne ide safe mod, grešaka nema gledano launch i delphi dijagnostikom, egr nedavno očišćena nije ni bio pretjerano zapušen, nekako mi to sve upučuje na problem s common reli sustavom točnije regulator pritiska, s delphiom sam izčitao neke parametre ali nisam dovoljno stručan da ih mogu protumačit pa bih molio ako netko stručan ima volju prokomentirati

Tlak u vodu u leri 288 bara- s tim da varira od 284 do 297
Tlak u vodu na 2000 okretaja 516 bara

hvala


Da li je to 180CDI sa 85 ili 80kw? Možda zvuči glupo ali kad je mijenjan filter goriva? :beer:


80 kw a prije 5000 km napravljen komplet servis ulje svi filteri kočnice itd


Ned vel 07, 2021 7:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 264
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI, W169 A180CDI
W203 C220CDI
Čim je to odrađeno onda bi kao korak dalje provjerio u kakvom su stanju dize a za ovaj tlak u samom railu treba prvo saznati koje su nominalne vrijednosti da se usporede. Ja ih nažalost neznam, to bi bilo dobro saznati. Koliko auto ima KM?


Sri vel 10, 2021 9:39 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub svi 18, 2019 9:18 pm
Postovi: 19
Ime: zdravko
Godište: 1964
Moj auto: mercedes a klasa w169 2007
Tomek02 napisao:
Čim je to odrađeno onda bi kao korak dalje provjerio u kakvom su stanju dize a za ovaj tlak u samom railu treba prvo saznati koje su nominalne vrijednosti da se usporede. Ja ih nažalost neznam, to bi bilo dobro saznati. Koliko auto ima KM?



auto ima 186 500 km inače nemam te simptome dok konstantno ubrzavam , šaltam itd , ali dok drzim jednolični gas na 70 km na oko 2000 obrtaja auto zacukne to je problem, inače auto ide ko zmaj, ali ovo zna bito iritantno pogotovo na konstantna ogrančenja brzine pa moraš držati naprimjer 70 km/h a on malo malo trzne, pozdrav


Sri vel 10, 2021 3:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 15, 2016 10:03 pm
Postovi: 264
Lokacija: podravina
Ime: Tomislav
Godište: 1986
Moj auto: Mercedes W204 C250CDI, W169 A180CDI
W203 C220CDI
Sjetio sam se da na recimo 320cdi tlak mora biti minimalno 470bara- kod tebe je to možda malo nisko. Ako je senzor na railu neispravan onda dok motor radi na leru otkopča se senzor a zvuk i rad motora se promjeni tada je senzor ok. Ako motor radi i dalje isto a senzor je otkopčan onda je senzor u banani. To je "seljačka" metoda provjere, a nakon toga računalo pamti grešku jer je senzor bio otpojen pa treba snimit stanje prije i poslije izbrisat tu grešku.
Problem je taj samo što je na OM640 motoru to malo nedostupno za izvesti jer je dizajn motora takav da ne možeš do ničega...


Pet vel 12, 2021 10:47 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 4057
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Ako auto radi dobro i ujednačeno na mjestu u leru tj. ako okretaji tada ne osciliraju, sa motorom, diznama i kompletnim sustavom ubrizgavanja je sve u redu... :wink:
Meni ovi tlakovi u rail-u izgledaju dobro... Znam da nije isti motor, ali moj 270CDI koji je motor istog principa rada iz istog vremenskog perioda, ima 255 bara u rail-u na leru... Ako te baš točno zanimaju nominalne vrijednosti tlaka goriva u rail-u, mogu ti pogledati u WIS-u nakon što mi pošalješ broj šasije u PP...
Ja se ne bih baš igrao sa otštekavanjem senzora tlaka goriva u rail-u jer je njegova vrijednost jako bitna za ispravan rad motora pa će ti se možda auto u trenu kad otkopčaš senzor ugasiti, a pitanje je kako će nakon toga i upaliti... Osim toga, kao što je i kolega napomenuo, dosta je nepristupačan, tako da se nebih sa time zamarao... :wink:
Svakako mislim da imaš problem proste mehaničke prirode, a meni ti, iskreno, sve ovo zvuči kao školski primjerak problema sa dvomasenim zamašnjakom :!: :roll: Budući da je zamjena zamašnjaka skupa i komplicirana, provjerio bih najprije kod provjerenog majstora sva 4 nosača motora, a ako majstor smatra da su nosači motora 100% ispravni, onda bih ga pitao što misli o zamašnjaku... :bye:

Edit: Kakva je situacija kad držiš okretaje na 2000 u leru na mjestu? Ima li tada zaletavanja, cukanja, oscilacija okretaja i slično?

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Pet vel 12, 2021 3:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub svi 18, 2019 9:18 pm
Postovi: 19
Ime: zdravko
Godište: 1964
Moj auto: mercedes a klasa w169 2007
riba1992 napisao:
Ako auto radi dobro i ujednačeno na mjestu u leru tj. ako okretaji tada ne osciliraju, sa motorom, diznama i kompletnim sustavom ubrizgavanja je sve u redu... :wink:
Meni ovi tlakovi u rail-u izgledaju dobro... Znam da nije isti motor, ali moj 270CDI koji je motor istog principa rada iz istog vremenskog perioda, ima 255 bara u rail-u na leru... Ako te baš točno zanimaju nominalne vrijednosti tlaka goriva u rail-u, mogu ti pogledati u WIS-u nakon što mi pošalješ broj šasije u PP...
Ja se ne bih baš igrao sa otštekavanjem senzora tlaka goriva u rail-u jer je njegova vrijednost jako bitna za ispravan rad motora pa će ti se možda auto u trenu kad otkopčaš senzor ugasiti, a pitanje je kako će nakon toga i upaliti... Osim toga, kao što je i kolega napomenuo, dosta je nepristupačan, tako da se nebih sa time zamarao... :wink:
Svakako mislim da imaš problem proste mehaničke prirode, a meni ti, iskreno, sve ovo zvuči kao školski primjerak problema sa dvomasenim zamašnjakom :!: :roll: Budući da je zamjena zamašnjaka skupa i komplicirana, provjerio bih najprije kod provjerenog majstora sva 4 nosača motora, a ako majstor smatra da su nosači motora 100% ispravni, onda bih ga pitao što misli o zamašnjaku... :bye:

Edit: Kakva je situacija kad držiš okretaje na 2000 u leru na mjestu? Ima li tada zaletavanja, cukanja, oscilacija okretaja i slično?


ma na 2000 radi dobro nema zacukivanja niti zaletavanja, u leru radi mirno, kazaljka obrtaljke stoji mirno nema oscilacija gore dole, napisao sam gore to mi se jedino događa dok držim jednolični gas na 60-70 zna zacuknit dodam gas ide bez problema onda opet ide mi to živce pošaljem ti na pp broj šasije da vidimo te tlakove, hvala ti na trudu


Sub vel 13, 2021 12:06 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 4057
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
Sudeći po svemu ovome, ja bih rekao da je sa ubrizgavanjem i motorom sve u redu! I dalje držim da je problem u zamašnjaku, eventualno u nosačima motora...
Što se tiče tlaka goriva u rail-u, nažalost, nisam uspio pronaći nominalne vrijednosti u WIS-u... Pronašao sam vrijednosti za sve modele i motore koji nemaju ugrađen senzor tlaka goriva i kod kojih se tlak mjeri "ručno" tj. manometrom! Izgleda da su nominalne vrijednosti tlakova goriva za novije modele sa ugrađenim senzorom tlaka goriva navedene u sklopu originalne Star dijagnostike... :roll: Tako da ako baš želiš 100% znati kakvi tlakovi trebaju biti i kakvi su tvoji tlakovi, morat ćeš se spojiti originalnom Star dijagnostikom...
S druge strane, malo sam Googlao po netu i naišao sam na podatak da je vrijednost od cca. 250 bara normalna za rad na leru... Osim toga, da ti tlak u rail-u nije dobar (ili da je prenizak ili da je previsok), dijagnostika bi izbacila grešku! :wink:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub vel 13, 2021 8:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub svi 18, 2019 9:18 pm
Postovi: 19
Ime: zdravko
Godište: 1964
Moj auto: mercedes a klasa w169 2007
riba1992 napisao:
Sudeći po svemu ovome, ja bih rekao da je sa ubrizgavanjem i motorom sve u redu! I dalje držim da je problem u zamašnjaku, eventualno u nosačima motora...
Što se tiče tlaka goriva u rail-u, nažalost, nisam uspio pronaći nominalne vrijednosti u WIS-u... Pronašao sam vrijednosti za sve modele i motore koji nemaju ugrađen senzor tlaka goriva i kod kojih se tlak mjeri "ručno" tj. manometrom! Izgleda da su nominalne vrijednosti tlakova goriva za novije modele sa ugrađenim senzorom tlaka goriva navedene u sklopu originalne Star dijagnostike... :roll: Tako da ako baš želiš 100% znati kakvi tlakovi trebaju biti i kakvi su tvoji tlakovi, morat ćeš se spojiti originalnom Star dijagnostikom...
S druge strane, malo sam Googlao po netu i naišao sam na podatak da je vrijednost od cca. 250 bara normalna za rad na leru... Osim toga, da ti tlak u rail-u nije dobar (ili da je prenizak ili da je previsok), dijagnostika bi izbacila grešku! :wink:



Hvala na trudu krenut cu od nosača motora pa cemo vidjet.


Sub vel 13, 2021 10:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 4057
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
I? Jesi istraživao što god? Ima li kakvih novosti? :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Čet ožu 18, 2021 9:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub svi 18, 2019 9:18 pm
Postovi: 19
Ime: zdravko
Godište: 1964
Moj auto: mercedes a klasa w169 2007
riba1992 napisao:
I? Jesi istraživao što god? Ima li kakvih novosti? :bye:

nisam ništa još radio očistio sam senzor protoka zraka i kao da su problemi nestali, a i i nisam putovao na neku duzu relaciju da mogu biti ziher siguran


Čet ožu 25, 2021 10:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 12 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr