Sada je Pon tra 06, 2020 1:00 am




Odgovori  [ 73 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeće
W114/115 Mini??? 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 9:25 am
Postovi: 2854
Lokacija: ZAGREB
Ime: Dario
Godište: 0
Moj auto: Mercedes E200
Post 
big_bad_benz napisao:
Evo ti još nekih informacija;

Paul Bracq - rođen 1933. Bordeaux, Francuska

-prvo je radio za Citroen, da bi 1957. prešao u Daimler-Benz
-nakon Mercedesa odlazi u BMW, da bi karijeru završio u Peugeotu

Najpoznatiji automobili su mu upravo w114/115, SL (pagoda),te bmw stara šetica.

zašto nigdje nije dignut spomenik Paul-u? :roll:


Pon pro 31, 2007 4:22 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
Marko Dubrava Zgb 250 CE napisao:
imam literature podosta.... nego da pogodim., oces izraditi naljepnicu dizajnera pa da ju naljepis na auto??? kako sam te procitao... ... ... he he he

Marko sore ima ocito nekakav paklen plan moguce da si na tragu :wink: :D


Pon pro 31, 2007 8:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 3:15 pm
Postovi: 6499
Lokacija: Rijeka
Ime: Darijan
Godište: 0
Moj auto: W220
Post 
Bracq je takodjer dizajnirao W108/109 i W100 ...

_________________
Nema nista skuplje od jeftinog Mercedesa ...


Pon pro 31, 2007 9:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 17, 2006 3:00 pm
Postovi: 662
Lokacija: SPLIT
Ime: Ivan
Prezime: Rupčić
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w115
Post 
Marko Dubrava Zgb 250 CE napisao:
imam literature podosta.... nego da pogodim., oces izraditi naljepnicu dizajnera pa da ju naljepis na auto??? kako sam te procitao... ... ... he he he


ne ne nego mi je prijatelji profi fotograf slika auto pa cu od tih slika napravit poster :D


Uto sij 01, 2008 6:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
a sore jesi fucker kobogda ti dala i vita iz bb kuce :pucaodsmijeha: :beer:


Uto sij 01, 2008 10:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 17, 2006 3:00 pm
Postovi: 662
Lokacija: SPLIT
Ime: Ivan
Prezime: Rupčić
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w115
Post 
hu hu juhu :wink: :wink:


Uto sij 01, 2008 10:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
a je ti drago pa ti sore volis crnke pa makar i piturane :bye: :beer:


Čet sij 03, 2008 9:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Ned pro 17, 2006 3:00 pm
Postovi: 662
Lokacija: SPLIT
Ime: Ivan
Prezime: Rupčić
Godište: 0
Moj auto: Mercedes w115
Post 
uf da drago a daj je sta aaaaaa


Čet sij 03, 2008 10:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
a šta bi bilo da je Vita još na tim slikama pa di bi ti bija kraj :rotfl: :rotfl: :beer:


Pet sij 04, 2008 4:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned kol 19, 2007 7:02 pm
Postovi: 1115
Lokacija: Zagreb grad
Ime: Alem
Godište: 0
Post 
Euroth napisao:
Zato što je to bio 240D sa još jednim cilindrom. Tad još nije postojao 300D kakav danas znamo, to je bio prvi trolitreni dizel, čini mi se.


Da,da. U knjizi od 123-ojke piše o motorima

240D:
Motor................... 616
Radni postupak..... četverotaktno-dizel
broj cilindara......... 4
promjer................ 90,9mm
stapaj(hod)........... 92,4mm
stapajni prostor..... 2399cm
kompresija........... 21
učin(snaga)kw/ks.. 53/72
max.br.okr.bez opterečenja 5300/min
zazor ventila ulaz 0,1mm
izlaz 0,3mm
red ubrizgavanja 1-3-4-2



300D

Motor................... 617
Radni postupak..... četverotaktno-dizel
broj cilindara......... 5
promjer................ 90,9mm
stapaj(hod)........... 92,4mm
stapajni prostor..... 2998cm
kompresija........... 21
učin(snaga)kw/ks.. 59/80
max.br.okr.bez opterečenja 5100/min
zazor ventila ulaz 0,1mm
izlaz 0,3mm
red ubrizgavanja 1-2-4-5-3

eto tih malih razlika.A još piše za snagu pošto sam ja to malo skratio;inače piše učin prema din* (*znači Navedeni učin je na kvačilu efektivno raspoloživ,pošto su sporedni učini već odbijeni)

_________________
I Bog vozi Mercedes...


Pet sij 04, 2008 7:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Post 
To sam i ja rekao. 240D 3.0 Motor je običan OM616 sa još jednim cilindrom.

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Sub sij 05, 2008 1:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Post 
Ne shvataš. Ili ne želiš.

Kažem da su u fabrici kad su pravili OM617 samo uzeli OM616 i dodali mu još jedan cilindar.

Zato se zove 240D 3.0, a ne 300D. 617 nije ništa drugo do 616 sa jednim cilindrom više više.

Što se vidi iz zapremine.

2399ccm/4cilindra = 599.8ccmpocilindru x 5cilindara = 2998.9 iliti 2999 što je zapremina 617 motora.

Dakle, nisu pravili novi motor, već su uzeli 616 i dodali mu još jedan cilindar i izmenili red ubrizgavanja.

Ili je možda drugačije???

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Sub sij 05, 2008 9:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Post 
Marko Dubrava Zgb 250 CE napisao:
Euroth napisao:
To sam i ja rekao. 240D 3.0 Motor je običan OM616 sa još jednim cilindrom.


616 kakav je to sa jos jednim cilindrom.,? ajde molim te ako se ne razumijes u stare aute i mot. molim te zacepi tu gubicu... jel mi vec postaje smijesno kakve nebuloze pises...


617 je diesel sa pet cilindra... i daj ponavljam kloni se ovakovih tema i ne siri dezinformacije...


Eh, da, i kako kakav sa čime?

Znaš, možda nisi učio u školi matematiku, ili si preskočio sat kad ste učili o broju pet, ali probaću objasniti.

Dakle, kad četvorocilindrašu dodaš još jedan cilindar, pogodi šta dobiješ?

Aha, petocilindraš.

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Sub sij 05, 2008 9:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned kol 19, 2007 7:02 pm
Postovi: 1115
Lokacija: Zagreb grad
Ime: Alem
Godište: 0
Post 
Neznam zašto su na miniju ostavili oznaku 240D i šibnuli onda desno 3.0.Malo mi je to glupo ako se ta oznaka odnosi samo na motor.Koda nisu mogli stavit 300D oznaku.A ovo kaj vi pričate ne kužim.Pjesnik(ja)je htio reći samo da je zapremina svakog pojedinog cilindra na 240D identična onoj na 300D,pa ispada tako da je na 300 dodana ta razlika u kubikaži kroz tu konstrukciju sa 5 cilindara,pa je zapremina svakog ostala identična kao na 240.Što sam uostalom i podebljao.

_________________
I Bog vozi Mercedes...


Sub sij 05, 2008 10:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Post 
MB Blacky napisao:
Neznam zašto su na miniju ostavili oznaku 240D i šibnuli onda desno 3.0.Malo mi je to glupo ako se ta oznaka odnosi samo na motor.Koda nisu mogli stavit 300D oznaku.A ovo kaj vi pričate ne kužim.Pjesnik(ja)je htio reći samo da je zapremina svakog pojedinog cilindra na 240D identična onoj na 300D,pa ispada tako da je na 300 dodana ta razlika u kubikaži kroz tu konstrukciju sa 5 cilindara,pa je zapremina svakog ostala identična kao na 240.Što sam uostalom i podebljao.


To sam i ja rekao, ali se ovaj odmah napalio.

Dakle, mehanika je ista za 616 i 617 motor, samo su blok iradilica 5cilindarski i red ubrizgavanja malo drugačiji. 300D bi bio potpuno drugi motor i zato su desno pisali 3.0.

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Sub sij 05, 2008 10:32 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 73 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr