Sada je Čet kol 22, 2019 9:54 pm




Odgovori  [ 8 post(ov)a ] 
Pritisak ulja w115, molim pomoć! 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 13, 2014 10:38 am
Postovi: 4
Ime: marko
Godište: 1983
Moj auto: Mercedes w115, 1973. god.
Pozdrav,

molio bih vas ukoliko mi možete pomoći.
Imam problem, možda i nije problem, na mercedesu w115 240d (2,4 diesel, 4 cilindra) 1973. god., s pritiskom ulja.

Kada ga upalim, kazaljka pritiska pomalo se digne na 2, ne iste sekunde kada ga upalim, treba joj par sekundi (možda 2 sekunde) u leru (minimumu), čim malo dodam gas odmah skoči na 3, i u vožnji je na 3 stalno, a onda kada se ugrije na radnu temeraturu i kada recimo stanem u leru i na minimumu padne na 1,5, kada je jako zagrijan čak i malo ispod 1,5 a čim malo dodam gas odmah skoči na 3. a u vožnji je isto stalno na 3.

E sad me zanima, da li je to ok, jer sam čuo kao da na tim mercedesima mora kazaljka biti uvijek na 3 i u vožnji i u leru na minimumu, što meni baš nema logike, pošto je uljna pumpa mehanička i normalno da više tlači ulje na većim okretajima, pa je logično da na minimumu padne pritisak, pogotovo kad postigne radnu temperaturu i ulje se razrjedi. Uskoro mijenjam ulje, kupio sam shell 15w40 žuta kanta, i sada je unutra 15w40 ne znam točno koje.

Unaprijed se zahvaljujem na odgovorima :)


Pon vel 03, 2014 3:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 01, 2008 1:54 am
Postovi: 1706
Lokacija: BiH
Ime: Pajser
Godište: 0
Moj auto: w201, w203, peugeot106,
Kompresija mu više nije idealna, i tu nema ništa čudno. Po meni je sasvim zadovoljavajuće da je 1,5 kad je zagrijan.

_________________
No Speed Limit. c30 cdi amg.


Pon vel 03, 2014 5:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet ruj 04, 2008 10:57 pm
Postovi: 431
Lokacija: Mostar
Ime: Tomislav
Godište: 1992
Moj auto: W115 220d
W203 220 cdi
Pritisak na leru ne mora biti na 3. Imas li hladnjak ulja, u mene na 220d ima i stvarno bas nikad pritisak se nije spustio ispod 3. U tebe je sve to u granicama normale, ipak je tome motoru oko 40 godina, a siguran sam kad promjenis ulje i filter da ce biti bolje.


Pon vel 03, 2014 5:51 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1461
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Malo zmazan filter ulja utječe na pritisak, ali može ti biti i oko 1 nakon žustre vožnje kad staneš na ler, bitno je da odmah poskoči kad daš gas. Moja 123-ka (240d) je isto takav pritisak držala, palila je i na -20 bez problema i trošila sasvim malo ulja. Ne diraj ništa, redovan servis i to je to.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -EX
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -EX
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g. -EX
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -EX
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.
MB 221 S450 4MATIC 'VADER', 2007.g


Pon vel 03, 2014 6:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 13, 2014 10:38 am
Postovi: 4
Ime: marko
Godište: 1983
Moj auto: Mercedes w115, 1973. god.
tomislav_amg napisao:
Pritisak na leru ne mora biti na 3. Imas li hladnjak ulja, u mene na 220d ima i stvarno bas nikad pritisak se nije spustio ispod 3. U tebe je sve to u granicama normale, ipak je tome motoru oko 40 godina, a siguran sam kad promjenis ulje i filter da ce biti bolje.


Imam hladnjak ulja, nalazi se odmah uz hladnjak vode, onako je visok i uzak. Da, promijeniti ću ulje i filter, i mislim da mi brtva kartera pušta, jer kada se ugrije malo slini i čak kaplje koju kapljicu nakon duže vožnje. Naručio sam i tu brtvu pa ću promijeniti, možda je i do toga pritisak malo slabiji.

Da li da malo i očistim pumpu ulja kad budem to sve skidao, mozda ju i promijenim ako je jeftina i može se nabaviti?
Ne znam baš puno o mercedesima pošto mi je to prvi, ali mogu reći da sam oduševljen s autom, filozofija vožnje i sl. neusporedivo s ostalim markama.

I da, teško pali kad je hladan, kad se ne vozi par dana. Uzeo sam nove grijače, dva filtera nafte (čuo sam da postoji i jedan kod rezervara?), dat ću bošisti očistiti dizne i ako imate još koji prijedlog molio bih za pomoć. Ne znam da li da diram bosch pumpu?
Kada je ugrijan pali ko puška iz prve, u leru radi mirno, ne trza, dobro vuće, ne gasi se i tako.

Svaki savjet je dobrodošao i puno hvala na pomoći :)


Uto vel 04, 2014 2:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Uto sij 02, 2007 10:04 pm
Postovi: 1161
Lokacija: ZAGREB,kustošija
Ime: Marko
Prezime: Igrc
Godište: 1991
Moj auto: Mercedes W115 240d 3.0, Mercedes w201 190d
Di su fotke makine :mrgreen:

U vezi pritiska nmoj se niš brinut, kao što ti kaže Tomislav sve je to normalno...bitno je da ne pada ispod 1 na leru. I čim mu daš gas da skoči na 3 8)

Kako me nostalgija pere opisat ti nemrem, ja svojeg prodao prije par mjeseci i još ga nemogu prežalit

_________________
Mercedes W115 240d 3.0
Mercedes w201 190d 200d

Generacije prolaze.
Mercedes ostaje.


Sri vel 05, 2014 2:38 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 13, 2014 10:38 am
Postovi: 4
Ime: marko
Godište: 1983
Moj auto: Mercedes w115, 1973. god.
dudek napisao:
Di su fotke makine :mrgreen:

U vezi pritiska nmoj se niš brinut, kao što ti kaže Tomislav sve je to normalno...bitno je da ne pada ispod 1 na leru. I čim mu daš gas da skoči na 3 8)

Kako me nostalgija pere opisat ti nemrem, ja svojeg prodao prije par mjeseci i još ga nemogu prežalit


A evo tek sam ga uzeo, nisam ga još stigao slikat, taman sam ga prošli tjedan registrirao i sad ove kiše, pa ga baš i ne vozim, žao mi ga je močiti, pa stoji u garaži.

Slikat ću ga, pa ću staviti slike.


Sri vel 05, 2014 10:53 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
to ti je jako dobar pritisak i niš ne diraj. imaš jedan glavni filter, predfilter prije niskotlačne pumpe i jednu mrežicu u samom rezervaru koju moraš očistiti. dizne nemšj kaj gledat ni čistit samo zamjeniti uloške.

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Čet vel 06, 2014 8:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 8 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr