Sada je Sri tra 08, 2020 11:28 pm




Odgovori  [ 11 post(ov)a ] 
w115 - motor OM 615 (200D) 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned tra 11, 2010 5:44 pm
Postovi: 4
Lokacija: leskovac
Ime: daniel
Godište: 0
Moj auto: W 115 200d
Interesuje me da nekako mogu da se poboljsaju perfomanse motora OM 615 200D???


Sub tra 24, 2010 3:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned tra 11, 2010 5:44 pm
Postovi: 4
Lokacija: leskovac
Ime: daniel
Godište: 0
Moj auto: W 115 200d
To sam i ja mislio. Pokusacu da nadjem turbinu od OM-a 617,samo ne znam da li ce motor izdrzati


Sub tra 24, 2010 7:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 15, 2006 4:56 pm
Postovi: 2048
Lokacija: Zagreb, Ljubuški
Ime: Ante
Prezime: B.
Godište: 0
Moj auto: W123 300D '76
moras slozit:
usisnu i ispusnu granu
podmazivanje i eventualno hlađenje(ako ima) turbine
jace dizne i povecanje goriva u pumpi
za cca 2° pomaknut paljenje
slozit intercooler (mada ga 617 nije imao)

i na kraju ces dobit 200D turbo koji ide malo bolje od 240D,
ako vec mislis turbinu stavljat stavi na 240D.

_________________
Kemijsko čišćenje auta, Poliranje farova, LED rasvjeta


Sub tra 24, 2010 7:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM Web stranica
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 23, 2006 10:57 pm
Postovi: 1108
Ime: Jakov
Godište: 0
Moj auto: W123 coupe i R107
Zanimljiv setup, koji je Ante opisao.
Koliko bi se konja moglo tako dobit, 80-tak?

_________________
potpis


Ned tra 25, 2010 11:13 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Radije idi prvo sa radilicom i cilindrima (razbusi) od 240D, onda probaj sloziti setup sa VE pumpom umjesto stare PE pumpe (Eventualno PE od 123, ali time neces skoro nista dobiti) a onda ganjaj turbinu od OM603-D25-T.
A intercooler sam ti moze (na turbinu, naravno) "dati" nekih 5-10ks ali generalno ga je bolje staviti ne samo zbog snage. Imas dosta "aftermarket" Intercoolera danas za kupiti, a mogao bi se i sa necega sa otpada sloziti...

Ne znam koliko ovo ima smisla raditi (jeftino te nikako nece izaci...mozes dogurati i do preko 100ks, ali to onda nije ono zbog cega je 200D 200D...), te koliko se isplati, ali ako bi te ucinilo sretnijim, ili sta vec, ti probaj, pa nam javi kako je islo u praksi.

Za izdrzljivost se ne moras brinuti, kako Marko rece, 615 guta sve...samo pripazi na nove djelove.

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Sri tra 28, 2010 1:26 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned tra 11, 2010 5:44 pm
Postovi: 4
Lokacija: leskovac
Ime: daniel
Godište: 0
Moj auto: W 115 200d
Hvala svima. Mislim da cu pokusati sa VE pumpom,mislim da mi je to najjeftinija varijanta. Posto je moja spremna za reglazu. Od kog auta da trazim rotacionu pumpu??? pozz


Sri tra 28, 2010 10:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Kakva je to VE pumpa? ja mislim da ti i normalna pumpa može isporučiti dovoljno goriva i u tom slučaju samo uzmi dizne veče kubikaže

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Ned svi 02, 2010 8:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Nik, "normalna" na Miniju je PE iliti linijska pumpa, koja ima poprilično loš (čitaj - grozan) odziv na gas...pogotovo te koje su išle na Mini, sa vakumskom reglažom - leptir-membrana-letva...
Kasnije Bosch PE pumpe imaju centrifugalni regulator, kao na W123, na primjer, pa je ta stvar malo sređena, ali je i dalje poprilično loš, u odnosu na rotacione (tipa Bosch VE) pumpe...
U suštini, možeš računati na nekih 5ks (sve zavisi, a i teško ćeš izmjeriti) povećanje snage, ali bi trebao mnogo bolje ići.

Rotacione pumpe...nisam pokušavao, ali trebalo bi da ti paše od VW/Audi-ja, recimo sa Golfa 19E 1.6D, Passata 32B 1.6D ili TD (onda bi mogao i turbinu uzeti pa se igrati...) ili Audija B2 "jaje"...recimo, to su ti neke smijernice, a imaš bezbroj auta koji ih koriste.

Pozdrav

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Ned svi 02, 2010 9:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Poznate su mi te linijske pumpe sa obadva regulatora i ta VE pumpa koju sam ja upoznal pod rotodiesel pumpu. to je ustvari klipna pumpa sa jednim klipom koji rotira u svrhu razvoda i ima hod uzdužni za nabijanje pritiska. postoje još i rotacione pumpe koje imaju dva mala klipiča za pritisak unutar prstena sa kojim se može i kut mjenjati.

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Čet svi 06, 2010 10:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned srp 01, 2007 4:11 pm
Postovi: 3538
Lokacija: Donji Miholjac
Ime: Matija
Prezime: Zetović
Godište: 1988
Moj auto: W210 E220D 1995.god. elegance - tatin
Ček malo, ti bi stavio jaču pumpu goriva i to je to? Uz takvu pumpu idu i veće dizne, kao i nešto što će puhat više zraka u cilindar, npr turbina ili kompresor, a kad to radiš, onda se držiš popisa koji je ante gore napisao.
Jeftinije je onda kupit neki 290td ili 220cdi motor pa ugradit.


Čet svi 06, 2010 10:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pet lip 29, 2007 3:59 pm
Postovi: 1581
Lokacija: Bosnia
Ime: Karl
Godište: 0
Moj auto: Mercedes
Nik jana napisao:
Poznate su mi te linijske pumpe sa obadva regulatora i ta VE pumpa koju sam ja upoznal pod rotodiesel pumpu. to je ustvari klipna pumpa sa jednim klipom koji rotira u svrhu razvoda i ima hod uzdužni za nabijanje pritiska. postoje još i rotacione pumpe koje imaju dva mala klipiča za pritisak unutar prstena sa kojim se može i kut mjenjati.

Da, to ti je VE iliti rotaciona iliti rotodiesel pumpa, upravo to o čemu pričaš, još se zovu i "razvodničke pumpe" zbog tog rotirajućeg klipića...
Zeta napisao:
Ček malo, ti bi stavio jaču pumpu goriva i to je to? Uz takvu pumpu idu i veće dizne, kao i nešto što će puhat više zraka u cilindar, npr turbina ili kompresor, a kad to radiš, onda se držiš popisa koji je ante gore napisao.
Jeftinije je onda kupit neki 290td ili 220cdi motor pa ugradit.
Nije stvar u jačoj pumpi koja bi više drukala i to je to.
Apsolutno nema veze sa tim, čak su pumpe koje sam naveo pretežno sa 1.6-1.9 motora, manjih od ovoga...manje goriva...stoga bi (pogotovo ako bi zbušio na 2.4 (sa radilicom/klipovima od 220 i cilindrima od 240)) bolja varijanta bila možda od Fiatovog starog 2.5D motora od Arđente i sličnih auteka, ali vjerujem da je teže dostupna od VW/Audi...a i jedna i druga te dođu oko 50€ i to su skoro svi troškovi za materijal, ali to je 5% posla, treba naći majstora koji bi uštimao VE pumpu da radi gdje je prije PE pumpa, nije to "plug and play" (prije bi bilo "plug and pray" da pokušaš...), treba za to dobar Bosch-ista.
Fora je u tome da ta pumpa funkcionira potpuno drugačije od linijske pumpe koja je trenutno na autu, i ima brži odziv na gas, "bolje" (uslovno rečeno) pumpa, tako da bi auto jednostavno bolje radio, ne bi ga prosto "nabijalo" više, tako da ne bi bilo potrebe za Turbom.
Naravno, kad bi dodao još i Turbo, tek tad bi auto letio, ne bi se dalo prepoznati da je 615 motor...ali i bez Turbine bi išao, čisto bi bio znatno manje "mrtav". Razumiješ?

A neki OM611/612 CDI motor košta ~milju €, a elektroniku i sve ostalo, plus posao oko zamjene i ruke koje bi to radile (opet ni blizu "plug and play"-a) bi nagurale još toliko, tako da ti nije baš računica...ovdje govorimo o pumpi od maksimum 100€ i majstoru koji bi uzeo maksimum još toliko (s tim da ga je teško naći...) i još nešto sitno djelova.

_________________
Never argue with an idiot: first he'll drag you down to his level, then he'll beat you with experience.


Ned svi 09, 2010 10:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 11 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr