Sada je Pon lis 15, 2018 3:28 pm




Odgovori  [ 15 post(ov)a ] 
Objašnjenje Mercedesovih pojmova (Distronic,autotronic itd...) 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 21, 2006 9:27 pm
Postovi: 9207
Lokacija: Zagreb, Prečko
Ime: Luka
Prezime: Končarević
Godište: 0
Moj auto: W203 220 CDI
Evo za sve one koji bi pitali ili ne znaju.

KEYLESS-GO

Uz opcioni KEYLESS-GO sistem, zahvaljujući radio frekvencijskoj komunikaciji između KEYLESS-GO i elektronike u automobilu, automobil će se otključati onog trenutka kada dohvatite ručku za otvaranje vrata. Za pokretanje motora koristi se start/stop gumb postavljen na ručici mjenjača ili kod nekih modela na mjestu gdje se inače stavlja ključ.

DISTRONIC

Opcioni DISTRONIC sistem pomoći će vam da održavate prethodno podešen razmak između vašeg i vozila ispred vas. Sistem je aktivan između 30 i 180 km/h. Sistem na sebe preuzima zadatak automatskog usporavanja odnosno ubrzavanja vašeg vozila u cilju održavanja istog razmaka koje ste odredili. Istovremeno, sve informacije o brzini i razmaku između vas i vozila ispred vas prikazane su na preglednom displeju. U slučaju da je potrebno snažnije kočenje, DISTRONIC osigurava vizualno i audio upozorenje vozaču. Uprkos fantastičnoj asistenciji sistema DISTRONIC, presudno je da vozač cijelo vrijeme ostane fokusiran na vožnju.

LINGUATRONIC

Vaš glas kontrolira LINGUATRONIC sa nekoliko jednostavnih glasovnih komandi. LINGUATRONIC se aktivira korištenjem ručice postavljene pored multifunkcionalnog upravljača i pomoću njega možete birati telefonski broj, upravljati audio/video sistemima ili navigacijskom sistemu odrediti destinaciju putovanja. LINGUATRONIC odlično razumije nekolicinu različitih glasova i spada u dodatnu opciju uz sve modele.

COMAND sistem

COMAND sistem instaliran u bilo kojoj klasi ujedinjuje nekoliko izvanrednih uređaja. Tako se iza COMAND APS sistema krije: radio prijemnik, DVD/CD plajer sa mogučnošću reprodukcije MP3 zapisa, dodatno mobilni telefon, BOSE surround audio sistem, CD izmjenjivač i TV tuner. Ako je u automobilu instaliran mobilni telefon (standardna oprema uz CL 600), COMAND dopušta pristup e-mailu i WAP servisima. Sistem COMAND standardni je dio opreme u svim modelima CL-Klase, dok je navigacijski sistem COMAND APS na raspolaganju kao dodatna oprema (standardna oprema uz CL 600). COMAND APS funkcionira zajedno sa globalnim sistemom pozicioniranja (GPS), i dopušta vam potpuno rasterećeno putovanje bez potrebe korištenja klasičnih auto-karti i pitanja da li ćete i kako stići tamo gdje ste krenuli.


PARKTRONIC

ultrazvučni elektronski sistem koji olakšava parkiranje, konstantno prati razmak između automobila i drugih objekata. Na posebnom displaju u unutrašnjosti možete pratiti razmak, a aktiviranje zvučnog signala javit će se onog trenutka kada prednji ili zadnji kraj vozila dođe pre blizu drugog automobila, zida, drveta, drugih objekata... Uz PARKTRONIC praktički je nemoguće uobičajenom greškom ili lošom procjenom prostora oštetiti automobil.

AIRMATIC
(engl. adaptive intelligent ride-control) - elektronski upravljani zračni ovjes iz Mercedesa s neprestanim podešavanjem opružne i prigušne karakteristike uvjetima u vožnji. Automatski se prilagođuje svim uvjetima opterećenja i stila vožnje te je izvrsna podloga za sustav ABC.

ABC
(engl. active body control) elektronski sustav za aktivno trodimenzionalno podešavanje položaja karoserije, kojim se kod svih uvjeta vožnje i opterećenja zadržava jednak nagib karoserije i udaljenost od podloga. ABC je nadogradnja zračnog ovjesa AIRmatic iz Mercedesa. Opremljen je 'pametnom elektronikom' koja na temelju progiba opruga svakog kotača, uzdužne i bočne brzine, uzdužnog i bočnog ubrzanja te kuta zakretanja volana i brzine vrtnje oko vertikalne osi automatski podešava najpovoljniji položaj automobila prema podlozi.

_________________
Oni koji se pretjerano bave malim stvarima često postaju nesposobni za velike .
Jedna zvijezda u srcu i jedna na nebu


Pon tra 14, 2008 8:06 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM ICQ YIM AIM Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 21, 2006 9:27 pm
Postovi: 9207
Lokacija: Zagreb, Prečko
Ime: Luka
Prezime: Končarević
Godište: 0
Moj auto: W203 220 CDI
Post 
BAS - Brake Assistant -

elektrohidraulički sustav kočione potpore koji u kritičnoj situaciji uspostavlja najveći intenzitet kočenja neovisno o pritisku papučice kočnice i tako znatno skraćuje zaustavni put.
Daimler Chrysler je 1996. promovirao revolucionaran sustav kočne potpore BAS (Brake Assistant) koji u kritičnoj situaciji (neovisno o pritisku papučice kočnice) uspostavlja najveći intenzitet kočenja. Tako se znatno skraćuje zaustavni put, što je često presudno za izbjegavanje nesreće.
Ispitivanja su pokazala da većina vozača u kritičnoj situaciji reagira brzo, ali nedovoljno energično. U prvom se trenu kalkulira s pritiskom papučice kočnice te se nepotrebno troše dragocjeni metri zaustavnog puta. Kad vozač vidi da je 'vrag odnio šalu', često je prekasno za nadoknadu propuštenog.
Problem rješava BAS. Radi se o elektrohidrauličkom sustavu napravljenom na osnovi klasičnog kočionog servouređaja. Uz pomoć membrane i komore s podtlakom (ostvarenom energijom motora) ostvaruje dodatnu silu na klipu glavnog kočionog cilindra.
Bitna je novost što uređaj ima energetski (podtlačni) spremnik koji u svakom trenutku raspolaže energijom dovoljnom za postizanje najintenzivnijeg kočenja.
Sustavom upravlja 'pametna elektronika' koja prepoznaje paničnu reakciju vozača i neovisno o pritisku papučice kočnice uspostavlja silu kočenja na granici aktiviranja ABS uređaja. Aktivira se elektromagnetskim ventilom koji u desetinki sekunde povećava podtlak u podtlačnoj komori i generira dodatnu kočionu silu. Kočioni sustav opremljen BAS-om djeluje autonomno i osigurava maksimalno kočenje na granici fizikalnih mogućnosti (prionjivosti između gume i podloge) sve dok vozač drži pritisnutu papučicu kočnice. To će posebice koristiti kolebljivim vozačima.
Nakon limuzina s trokrakom zvijezdom BAS su počeli koristiti BMW, Audi, Renault, a uskoro će i ostali. Slično kao što je bilo i sa ABS-om, za godinu-dvije će biti BAS u serijskoj opremi svih 'pravih' automobila.

CDI

Moderni dizel motori koriste profinjeno direktno ubrizgavanje Common-rail, koje se na Mercedesima označava kraticom CDI (Common Direct Injection).
Ovaj se sustav ubrizgavanja prepoznaje po zajedničkom debelom vodu (Common-rail), iz kojeg vode tanke cjevčice do cilindara. Umjesto komplicirane crpke goriva s razvodnikom, ugrađuje se visokotlačna crpka, koja kontinuirano nabija gorivo u zajednički vod (energetski spremnik).
Tako se tlakovi ubrizgavanja povisuju s dosadašnjih 400 do 600 na 1350 bara, a time se znatno poboljšava izgaranje te povećava učinkovitost i ekonomičnost motora.
Gorivo se iz zajedničke cijevi, u potrebnim vremenskim intervalima, preciznim elektromagnetskim ventilima ubrizgava u cilindre. Količina ubrizganog goriva ovisi o trajanju otvorenosti elektromagnetskih ventila, a po tome je ovakvo ubrizgavanje slično sustavu 'multipoint' kod benzinaca.
Sustav Common-rail pojednostavljuje mehaniku turbodizelaša s izravnim ubrizgavanjem, no problem je jedino u kompliciranoj i zahtjevnoj izvedbi elektromagnetskih ventila, koji su na udaru visokih tlakova i temperatura.
To je zasad prepreka povišenju tlakova ubrizgavanja na 2000 bara, koliko omogućuje mehanika. Prvi serijski automobil sa sustavom Common-rail bila je Alfa 156 (1.9JTD i 2.4JTD) iz 1997.

ESP -

Electronic Stability Program - je elektronski sustav za poboljšanje dinamičke stabilnosti i upravljivosti, koji kočenjem pojedinim kotačima sprečava zanošenje i ispravlja putanju već zanesenog automobila.
Početkom 1995. (tadašnji) Daimler-Benz izazvao je pravu senzaciju sustavom ESP. Po prvi je put u automobil ugrađen sustav koji u kritičnoj situaciji uspostavlja 'prinudnu upravu' nad vozačem.
Electronic Stability Program (engl. program elektronske stabilnosti) uveo je revoluciju u postupak upravljanja. Mehanika upravljača i ovjesa te brojna elektronska logistika za sprečavanje blokiranja kočenih i otežavanje proklizavanja pogonskih kotača osiguravaju optimalne uvjete za upravljanje, ali ne mogu djelovati samostalno.

KOMPRESOR -

oznaka je benzinskih modela Mercedes-Benza, koja pokazuje da je pod prednjom haubom benzinski motor s mehaničkim kompresorskim prednabijanjem. Kompresor ima nepromjenjivi unutrašnji obujam te je punjenje smjese u cilindre proporcionalno broju okretaja - ako se broj okretaja poveća dvostruko, toliko se poveća i punjenje. Za razliku od kompresora, kod turbopunjača se punjenje mijenja s kvadratom brzine vrtnje.
Najprikladniji je Rootsov kompresor, sastavljen od dva spregnuta rotora koji se okreću u elipsastom kućištu. To je u osnovi plinska crpka, s atmosferskim tlakom na ulazu i povišenim tlakom na izlazu. Ima tri osnovne značajke.
Prva je neovisnost izlaznog tlaka o broju okretaja, druga je neovisnost dobave o prirastu tlaka i treća, najvažnija: ne postoji nestabilno radno područje. Zbog toga su ovi motori vrlo elastični, imaju izvrsna vozna svojstva i razmjerno su ekonomični.

_________________
Oni koji se pretjerano bave malim stvarima često postaju nesposobni za velike .
Jedna zvijezda u srcu i jedna na nebu


Pon tra 14, 2008 8:13 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM ICQ YIM AIM Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto ruj 02, 2008 2:36 am
Postovi: 3259
Lokacija: BiH
Ime: Nermin
Godište: 1989
ABS - Anti-lock Braking System
ASC - Automatic Stability Control
ASR(TCS) - Traction Control System
ESP - Electronic Stability Programme
EBA - Emergency Braking Assistance
TPMS - Tyre Pressure Monitoring System
DSC - Dinamic Stability Control
EBD - Electronic Brake Distribution
AC - Air Conditioning
DME - Digital Motor Electronic
EGR - Exhaust Gas Recirculation
K-Jetronic - Continuous mechanical F/I system (K glava)
L-Jetronic - Intermittent electronic F/I system with air flow measuring (protokomer)
SRS - Supplemental Restraint System
ECU - Electronic Control Unit
MAP - Manifold Absolute Pressure
EFI - Electronic fuel injection
TPS - Throttle Position Switch(Sensor)- Senzor pozicije klapne
NOS - Nitrous Oxidion Sistem
ATF - Automatic Transmition Fluid
TB - Throttle Body
WG - Waste Gate
AMM - Air Mass Meter
LPG - Liquid Propane Gas (je l' tako?)
LSD - Limited slip differential
IAC - ventil za dinamicku regulaciju lera (ne znam tacno sta znaci skracenica)
MPI - MultiPoint Injection
PGM-FI - Programmed Fuel Injection
SOHC - Single Over Head Cams (jedna bregasta po glavi)
DOHC - Double Over Head Cams (dupla bregasta po glavi)
VVT-i - Variable Valve Timing Intake
VTEC - Variable Valve Timing Intake and Lift Electronic Control
AB - air bag
AC - klima uredjaj
ECC - elektronsko klima upravljanje
ID - info display
MID - multi info display
TID - triple info display
KAT - katalizator
TC - traction control
BPV= by pass valve
BOV= blow-off valve
WI= water injection
CAI= cold air intake
RAI= ram air intake
IAT= intake air temperature
EGT= exhaust gases temperature
IC= intercooler
A/A IC= air to air intercooler
W/I IC= water to air intercooler
Torsen= tor(que) sen(sitive) differential
TC= traction control
BBK= big brake kit
GTI= Gran Turismo Internazionale (stara italijanska oznaka)
BSFC= brake specific fuel consumption
AT= automatic transmission
MT= manual transmission
ASC= active stability control
ECU= electronic control unit
TCU= transmission control unit
HID= ksenon, high intensity discharge
_______________________________________
Evo,mozda i ovo bude od pomoci!


Uto stu 18, 2008 1:39 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 21, 2006 9:27 pm
Postovi: 9207
Lokacija: Zagreb, Prečko
Ime: Luka
Prezime: Končarević
Godište: 0
Moj auto: W203 220 CDI
Tema je : Objašnjenje MERCEDESOVIH pojmova...al ajd nek si ti stavio

_________________
Oni koji se pretjerano bave malim stvarima često postaju nesposobni za velike .
Jedna zvijezda u srcu i jedna na nebu


Čet pro 04, 2008 10:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM ICQ YIM AIM Web stranica
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 16, 2008 11:09 pm
Postovi: 877
Lokacija: Virovitica
Ime: Robert
Godište: 0
Moj auto: w202 C250
EDC-electronic diesel control (elektronicko upravljanje dizelom)

Elektroničko upravljanje dizelom (EDC) sustav je elektroničkog upravljanja motorom za dizelske motore. Bosch je prvi sustav ove vrste za osobna vozila predstavio godine 1986. Od 1989. on se koristi i u gospodarskim vozilima, u kojima je to sada dio standardne opreme. Sve kontrolne i upravljačke funkcije objedinjene su u jednom elektroničkom upravljačkom uređaju motora na koji su spojeni sustav ubrizgavanja te brojni senzori i aktuatori.

Boschevo elektroničko upravljanje dizelom omogućava idealnu regulaciju ubrizgavanja u svim fazama rada motora. On u stvarnom vremenu obrađuje podatke koje dobiva od senzora o temperaturama rashladne tekućine, o gorivu i stlačenom zraku kao i o trenutnoj brzini motora, položaju papučice za gas i dovodu zraka. Pomoću ovih vrijednosti EDC izračunava koji je najbolji način ubrizgavanja i koja je najbolja količina goriva.


Pet tra 10, 2009 1:05 am
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lip 28, 2009 11:54 pm
Postovi: 767
Lokacija: VK
Ime: TT
Godište: 1930
bilo bi dobro obrisati sve postove pa staviti pod jedan radi lakse preglednosti

vidio sam na popisu da imas CDI motor ali CGI nema,pa evo da pridonesem malo...nije puno,onoliko koliko ja znam,i bilo bi dobro da netko napise i vise

ovaj post kad procitas obrisi

CGI- Charged Gasoline Injection.Od novembra 2009.g mjenjaju benzinske motore s kompresorom,sto pridonosi manjoj potrošnji goriva i redukciji CO2

Osnovni princip(engleski)

In a CGI engine, the air and fuel mixture is not mixed until they reach the combustion chamber. The intake ports are carefully engineered to provide optimum flow and swirl, making combustion as fast and as complete as possible. The fuel is injected into the cylinder at a degree of 42 degrees and a pressure between 50-120 bar.CGI allows an ultra lean mixture at all RPM and engine load ranges. There are new fast and high-precision piezo-electric injectors. This allows the injectors to deliver multiple injections per compression stroke.


Čet sij 13, 2011 9:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Čet sij 06, 2011 1:16 pm
Postovi: 240
Ime: Zoran
Godište: 0
Moj auto: Pa Mercedes
Ameno napisao:

AIRMATIC
(engl. adaptive intelligent ride-control) - elektronski upravljani zračni ovjes iz Mercedesa s neprestanim podešavanjem opružne i prigušne karakteristike uvjetima u vožnji. Automatski se prilagođuje svim uvjetima opterećenja i stila vožnje te je izvrsna podloga za sustav ABC.

ABC
(engl. active body control) elektronski sustav za aktivno trodimenzionalno podešavanje položaja karoserije, kojim se kod svih uvjeta vožnje i opterećenja zadržava jednak nagib karoserije i udaljenost od podloga. ABC je nadogradnja zračnog ovjesa AIRmatic iz Mercedesa. Opremljen je 'pametnom elektronikom' koja na temelju progiba opruga svakog kotača, uzdužne i bočne brzine, uzdužnog i bočnog ubrzanja te kuta zakretanja volana i brzine vrtnje oko vertikalne osi automatski podešava najpovoljniji položaj automobila prema podlozi.

AIRMATIC-vazdušno oslanjanje
ABC-hidraulično oslanjanje slično Citroenu
Inače ova dva sistema nemaju ništa zajedničko niti se kombinuju medjusobno.
ABC postoji samo kod S klase, CL i SL
AIRMATIC se ugradjuje osim u gore pomenute u E,ML, GL, R


Sub srp 02, 2011 3:36 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 21, 2006 9:27 pm
Postovi: 9207
Lokacija: Zagreb, Prečko
Ime: Luka
Prezime: Končarević
Godište: 0
Moj auto: W203 220 CDI
Pa pojmovi su objašnjeni, ne razumijem zašto si opet išao pisati, i to ne na Hrvatskom???
ABC nije nimalo sličan citroenu!!
ABC postoji kod više modela, ne samo kod S CL i SL...
Airmatic može ići i u S isto.

_________________
Oni koji se pretjerano bave malim stvarima često postaju nesposobni za velike .
Jedna zvijezda u srcu i jedna na nebu


Pon lis 01, 2012 1:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM ICQ YIM AIM Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 30, 2010 2:46 pm
Postovi: 27
Lokacija: osijek
Ime: Sale
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 124-230
što znači vazdušno


Pon lis 01, 2012 4:05 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 06, 2010 1:11 pm
Postovi: 619
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Leo
Prezime: Lisac
Godište: 0
Moj auto: W203 c220 cdi wagon, 2002 godina
sale_22 napisao:
što znači vazdušno


:rotfl: :bonks: :rotfl:

_________________
Nisam ginekolog ali mogu pogledat...


Pon lis 01, 2012 4:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ruj 26, 2012 11:18 am
Postovi: 18
Ime: dejan
Godište: 1989
Moj auto: mercedes c280 1994
sto znaci SRS Supplemental Restraint System? znam engleski ali ove dvije prve rijeci su me potpuno nepoznate.


Sri lis 03, 2012 6:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5871
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
SRS je oznaka za Airbags.Ako lampica svijetli Airbag ima problem.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri lis 03, 2012 6:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ruj 26, 2012 11:18 am
Postovi: 18
Ime: dejan
Godište: 1989
Moj auto: mercedes c280 1994
pretpostavljao sam da je airbag ali zbunila me oznaka AB.ja bas kazem drugu to je od air baga a on kaze nije.hvala drug.


Sri lis 03, 2012 8:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5871
Lokacija: Freiburg-Deutschland
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Oznaka SRS stoji na volanu,stoji na svakim vratima kao i na suvozacevoj strani ukoliko je ugradjen.Takodjer i kontrolna lampica u satu.Lampica isto upozorava da sigurnosni pojasevi nerade prilikom naglog kocenja,kao i sudara.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Sri lis 03, 2012 9:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri ruj 26, 2012 11:18 am
Postovi: 18
Ime: dejan
Godište: 1989
Moj auto: mercedes c280 1994
Veliko hvala na detaljnom objasnjenju.prestane svjetliti kad se pojas koristi. :o


Čet lis 04, 2012 12:17 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 15 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr