Sada je Sub pro 15, 2018 8:21 am




Odgovori  [ 10 post(ov)a ] 
2 taktno mineralno ulje u dizel + cdi 
Autor Poruka
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 936
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
Izvinjavam se adminima ako je već bila ova tema ali bih volio vaše mišljenje tj. od kolega koji koriste ovo ulje , koliko dugo , kakvi su rezultati , pohvale i kritike. Pitam jer se svega i svačega može pročitati i vidjeti sa guglanjem. Ono što sam najviše zapazio je da se mnogo spominje da dizel gorivu nedostaje " masnoće " i da se to može nadoknaditi sipanjem nekih 2dcl na svaki 3 pun rezervoar. Hvala

_________________
nas dva mercedes i ja


Čet ruj 06, 2018 11:04 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Uto svi 06, 2014 5:22 am
Postovi: 477
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Hrvoje
Godište: 1978
Moj auto: C180cdi w204
A160cdi w169
Čuo sam za takve priče no za mene su to teške budalaštine, osobno ne bih nikada tako nešto radio.


Pet ruj 07, 2018 11:54 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 936
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
8cilindara napisao:
Prvo mi je neshvatljivo da netko uopće koristi u autu koji vrijedi ne znam koliko tisuća eura - nekakvo mineralno smeće od ulja zato da uštedi 50 kuna svakih 10.000 km. To je - po meni - definicija budale. Koji time pokazuje da taj Mercedes definitivno nije auto za njega.

Kao drugo, sam Eurodiesel je sigurno gorivo koje svojim specifikacijama ispunjava sve zahtjeve modernih motora za podmazivanjem, tako da je to praksa koju mogu izvoditi samo zaostali likovi koji su mentalno još u debeloj Jugoslaviji, Warburgu i Trabantu, Golfu jedinici i slinim pričama, da počnu malo čitati, uliti i informirati se - a ne prodavati takove gluparije - bilo bi im bolje.

Ako takav lik nema svakih 10.000 km za 8 litara poštenog motornog ulja, onda neka se ubije, neka proda Mercedes i kupi si bicikl, za drugo ionako i nije...

Lijep pozdrav vjeruj mi da čitam ovaj tvoj post i ne mogu da vjerujem da opet ista priča šta si u stvari htio da kažeš:" 50 kuna svakih 10.000 km " ; " 10.000 km za 8 litara"
:rotfl: :pucaodsmijeha: da te nema trebalo bi te izmisliti. Napisao sam da tražim mišljenje onih koji koriste ili bar nešto stručno znaju o ovoj temi , a ti nisi taj.Ja npr imam šansu da sam sipao gorivo u Franc ( nijedna benzinska pumpa nema istu kvalitetu goriva bez obzira bilo skuplje ili jeftinije dokaz već zadnjih godinu dana sipam gorivo na Total access i prezadovoljan sam ) , Švic ,Ita , Slo ,Hrv , BiH , Aus , Njem , Lux i Belg i mogu reći da je najbolje gorivo u Luxemburgu a litar košta prošle godine na Aral-u 1,20 a kod mene u Lionu 1,62. U Lux dizel je žut ko zejten a u Lionu providan kao voda???. Kad već puno toga znaš objasni mi radi pumpe visokog pritiska kod CDI motora i zašto treba da je dizel što masniji za takve pumpe ?? i zašto nema sumpora u dizel gorivu i čemu je služio ??. Evo jedan prilog o tome : "CDI-vozaci sipaju na pun rezervar dizela, 500 - 750ml dvotaktnoga ulja ili ATF ulje za mjenjace. Zvuci cudno, ali je zaista dobra stvar. CDI tehnika radi pod ogromnim pritiskom, pumpa (Hochdruckpumpa, u koliko ti to nesto kaze) koja stisce gorivo do dizni (injektori, sa 1350 - 2000bar uprskuju gorivo u cilindar) podmazuje se samo preko cistoga dizela, tako i injektori. Da bi podmazivanje tih djelova bilo malo efektivnije, na ~85litara dizela dolazi 750ml dvotaktnoga ulja, i nakon kratkoga vremena osjeti se da motor mnogo mirnije i njeznije radi. Svaki treci put dodajem dvotaktol na 85l, kao sto sam napisao. Vazno je ulje nasuti prije dizela, tako da se moze bolje pomjesati sve" . A evo malo štiva na franc pa sebi prevedi iskustvo jednog kolege http://isatis.mecanique.free.fr/additifs/p1.html i prestani bolan vrijedjati ljude piši normalno idi negdje na kahvu , razgovaraj s ljudima , nasmješi se malo , uzmi biciklo provozaj se :smile:

_________________
nas dva mercedes i ja


Pet ruj 07, 2018 4:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 936
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
Ode ti kolega daleko nemoj ba ti o Bosancima i vicevima uozbilji se , budi pametan , prestani vrijedjati jer ti je ovo drugi put da pišeš gkuposti. Ovo je stranica o autima ja nisam pisao o sipanju ATF u gorivo nego mineralno 2taktno ulje a zašto mineralno jer sagorijeva 100 % bez štetnih efekata , čuj postoje aditivi he he prodaješ praznu slamu bolan ali pošto nisi stručan nemoj živ bio ništa više pisati a admine bih zamolio da obrate pažnju na komentare dotičnog

_________________
nas dva mercedes i ja


Pet ruj 07, 2018 8:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 936
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
Stvarno neznam sta je tvoj problem jer vidim da ne citas post od početka do kraja ili neznas da citas. Kao prvo spomenuo si Bosance i viceve--- tvoje pisanje "Upravo si to dokaz zašto vicevi o Bosancima - i nisu vicevi"---- prilog koji sam kopirao je sa ove stranice:" http://www.prnjavor.info/forum/viewtopi ... 6&start=25 " valjda znas procitati jer vidim neznas francuski a kad si vec tako veliki strucnjak daj objasni ovdje ali dokazom zasto nije dobro sipati 2 taktno MINERALNO ulje u dizel gorivo. Inace ne volim ponavljanja ali evo nekoliko tvojih biseri :tema: C klasa w203, T model, 220 CDI " I btw, primjetio sam u ovo kratko vrijeme na forumu da si ti ovdje glavni za negativnu atmosferu. Imaš problema u privatnom životu? Daj čovječe nasmij se malo, reci ljudima nekad nešto lijepo, pohvali ih, ne budi takav jebeni namćor cijeli vrijeme. Iz tebe isijava negativa.
I ako nisi primjetio - ignoriram tebe i tvoje komentare. Ne volim takve likove, odavno sam naučio da ih maknem što dalje od sebe. Neda mi se natezati s tobom na ovom forumu nego želim ovdje nešto saznati, pitati ljude koji znaju ono što ja ne znam. Trebat ću nekad pomoć, savjet, nekad ću se s nekim našalit, a ti molim te zaobiđi moje teme." tema : cipiranje motora " Riječ "kontati" ne poznajem, to nije hrvatska riječ, ovo je primarno hrvatski forum i eto - sviđalo se to tebi ili ne - ja ne znam što ta riječ kod tebe u Bosni sve podrazumijeva, za što se i u kojem smislu koristi, pa oprosti - ali ja "ne kontam". Ovdje ( https://mercedesklub.ba/ ) se "konta" - no ja zato nemam ni na kraj pameti da budem na takovom forumu." ista tema : " Meni nije jasno zašto se dopušta da jedna osoba, kao što je kolega 8cilindara, unosi ovakav nemir na forum. Žalosno je što takve osobe demotiviraju druge osobe koje zapravo imaju potrebno znanje o tematici da nešto napišu i podijele svoje znanje.
Kolega 8cilindara, poštujem ja Vas, kao i sve druge, ipak imate znatno više iskustva i godina od mene, ali stvarno nekad kada nemate dovoljno znanja o nečemu, zadržite to za sebe i nemojte komentirati. Također, komentari o tome da je forum hrvatski i općenito o nacionalnostima na forumu su po meni nedopustivi. Svatko je dobrodošao na forum, koje god nacionalnosti on bio, a Vi ako ne razumijete što je on napisao jer je napisao na "bosanskom" koji Vi kao ne razumijete, jednostavno nemojte komentirati. Ima ljudi koji razumiju. " i malo njemacke lektire: " https://www.autoplenum.de/forum/d/11973 ... zum-diesel --

Das zusätzliche Zweitaktöl bewirkt zweierlei: Sauberkeit der Düsen und damit dauerhaft gutes Strahlbild (Rußentwicklung!) und ein Schmieren der Dieselpumpe.

Ich habe in meinem früheren W 211 E 320 CDI auf über 96.000 km nur beste Erfahrungen damit gemacht.

Mischungsverhältnis 1:250 reicht, also auf 50 Liter Diesel 0,2 L Öl dazu. Ich habe auch mal 1:100 probiert, jedoch war der Gewinn an zusätzlicher Laufruhe nicht so bedeutend, daß sich der Mheraufwand lohnte. Am besten VOR dem Tanken einfüllen, dann durchmischt sich's gut. Entmischen kann sich's nicht mehr.

Zweitaktöl verbrennt mindestens so sauber wie Diesel selber, so daß da auch nichts zurußt oder "verklebt".

Ich mußte zweimal zur AU. Dabei haben die Ruß- und Trübungswerte die Tester sehr verwirrt: Mein DPF-loser Reihensechser UNTERBOT die Werksvorgaben für neue Motoren und lag konstant auf die ganze Laufzeit am untersten Rand der zulässigen Meßwerte (Trübungswert 0,12). Rußwolken bei starkem Beschleunigen habe ich nie feststellen können, die Maschine war leistungsfähig und auf die gesamte Laufzeit sehr sparsam. Langstrecke ließ sich bis zum Schluß bei flotter, ruhiger Fahrweise bis zu 180 km/h mit 8 - 8,5 L/100 km bewältigen, weniger war leicht drin.

Nachsatz: Auch der kraftstoffbetriebenen Standheizung schadet das Zweitaktöl nicht.

Vollsynthetisches Öl ist nicht erforderlich, JASO TC-Klassifikation reicht völlig aus (es sollte nur tunlichst aschearm verbrennen). Auch einem DPF setzt das Öl nicht zu, es verbrennt sauberer als Diesel. Mein derzeitiger S 320 CDI hat jedenfalls keinerlei DPF-Probleme und regeneriert etwa alle 800 km.

Markus
prevod: " Dodatna dvotaktni ulje se dvije stvari: čistoću mlaznica i tako stalno dobar uzorak raspršivanja (čađe!) I podmazivanje dizel pumpu.

U mom prethodnom W 211 E 320 CDI, imao sam samo najbolje iskustvo s njom preko 96.000 km.

Dovoljno je mješavina omjera 1: 250, pa do 50 litara dizel ulja 0,2 l. Također sam 1: pokušajte 100, ali je dobitak u dodatnim glatkoće nije bio toliko značajan da je Mheraufwand isplatio. Najbolje napunite prije punjenja goriva, a zatim se dobro miješa. Više se ne može miješati.

Dvotaktni ulje gori barem jednako čisto kao i sam dizel, tako da ništa nije previše ništa ili "zalijepljeno".

Morao sam dva puta otići u AU. Ispitivači su vrlo zbunjeni vrijednosti čađe i zamućenosti: Moj DPF labav Reihensechser snižavanjem tvornički zadane postavke za nove motore i bio konstantan tijekom cijelog trajanja donjeg ruba dopuštenih vrijednosti (Haze vrijednost 0,12). Oblaci čađe tijekom jakog ubrzanja koje nikada nisam mogao naći, stroj je bio snažan i vrlo ekonomičan za cijeli život. Međugradski riješiti do kraja u svjež, mirna vožnja do 180 km / h na 8 do 8,5 l / 100 km nositi, manje je lako tamo.

Nachsatz: Čak i grijač s gorivom ne boli dvotaktni ulje.

Potpuno sintetičko ulje nije potrebno, JASO TC klasifikacija sasvim u redu (to bi trebao biti samo u najvećoj mogućoj mjeri niskim pepela opekline). Čak i DPF ne povećava ulje, nego gori čišći od dizela. U svakom slučaju moj trenutni S 320 CDI nema DPF problema i regenerira se na svakih 800 km.

Markus " izvinjavam se za prevod jer sam radio sa guglom :smile:

_________________
nas dva mercedes i ja


Pet ruj 07, 2018 11:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 936
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
Juče sam kupio 2 taktno mineralno ulje i nasuo 2 dcl u gorivo na Total pumpi gdje sipam već godinu dana trenutna potrošnja gradska vožnja + obilaznica oko Liona ( max 90 km / h ) + klima je 7,5l. Posle sipanja vozio sam oko 5 km do stana.
Slika

Slika

Slika
Zasad jedino šta je razlika je da motor radi tiše tj snimio sam zvuk sa aplikacijom prije i posle dodavanja ulja , auto je startovano ujutro u 6:15

Slika

Slika
Vidjeću dalje imali neke razlike.

_________________
nas dva mercedes i ja


Pet ruj 21, 2018 10:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5906
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Ta metoda se upotrebljavala prije 40 i vise godina.Stara generacija vlasnika upotrebljaje tu metodu jos i danas dok mladja generacija i nezna za tu staru metodu.Do sada se nije nitko zalio na tu metodu sipajuci zweitakt öl.Poneki vlasnici dizela sipali su i jednu litru ulja za salatu.Cak i vojna dizel vozila koriste tu metodu.Cudno je samo jedno a to je zasto industrija nepriznaje tu metodu koristenja ulja za dvotaktna vozila?Ali toj industriji nemozes uci u trag bio u pravu ili ne.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet ruj 21, 2018 11:08 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 936
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
Lijep pozdrav profesore znači smijem više nasuti ili je dovoljno 2 dcl svako 3-će tankanje. Hvala

_________________
nas dva mercedes i ja


Pet ruj 21, 2018 11:40 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5906
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Bosna napisao:
Lijep pozdrav profesore znači smijem više nasuti ili je dovoljno 2 dcl svako 3-će tankanje. Hvala



Ja bi sipao 2 dcl na svako drugo tankanje.Nemoras se bojati.Motoru se nemoze nista desiti.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet ruj 21, 2018 11:48 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet svi 31, 2012 12:12 am
Postovi: 936
Ime: Nermin
Godište: 1973
Moj auto: C220 T model 2006 god
danke profesore

_________________
nas dva mercedes i ja


Pet ruj 21, 2018 12:08 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 10 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr