Sada je Čet stu 15, 2018 11:32 pm




Odgovori  [ 15 post(ov)a ] 
CLK 200 kompressor i auto plin VIALLE 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 01, 2009 5:46 pm
Postovi: 9
Ime: Goran
Prezime: Kačuba
Godište: 0
Moj auto: CLK 200 kompressor
Ugradio sam auto plin marke Vialle (LPI) u clk 200 kompressor pa ako neko ima kakvih iskustava sa vialle plinom molim koji komentar.
Navodno vialle auto plin nebi trebao imati nikakvih razlika u potrosnji plina spram benzina nebi trebalo biti rzlike u snazi motora!
??????????? :banghead:


Sub vel 21, 2009 6:06 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Uto sij 01, 2008 9:54 pm
Postovi: 4434
Lokacija: Bjelovar
Ime: Leonard
Prezime: Šćuric
Godište: 1983
Moj auto: golf IV
Logički gladano, bilo koji sistem plinske instalacije...a da bude ista snaga motora i ista potrošnja na oba goriva, a plin je "slabiji" od benzina, ne znam...

_________________
http://www.zastitne-folije.com - zatamnjivanje stakla na automobilima, car wrapping, paint protection


Ned vel 22, 2009 12:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 22, 2007 4:42 am
Postovi: 4275
Lokacija: Slavonija, Čepin
Ime: Nikola (zovite me Borko)
Godište: 0
Moj auto: W124 200TE, LCS plin
Nema razloga da Vialle plinski sustav bude BOLJI od ostalih sustava, osim ako je riječ o eksperimentalnoj ugradnji sistema , koji ubrizgava plin u TEKUĆEM stanju ......

Naime, kod svih novijih plinskih sustava, multipoint direkcije, sa elektronskim injektorima, gubitak snage i povećanje potrošnje su nezamjetni, odnosno čak kod nekih slučajeva, potrošnja je i smanjena, a da su performanse zadržane (imali samo na forumu primjer, ML 55 AMG sa DT GAS, ugrađen kod Mišića).

To opet ne znači ništa, jer je taj motor PRERAĐEN (AMG), pa je moguće da mu jače oktansko gorivo - LPG, bolje "leži", dok kod drugih vozila može doći do nezantnog povećanja potrošnje i gubitka snage, što "obični smrtnik" ne može zamijetiti..

Kod tvrtke Vialle, koliko mi je poznato, došlo je do prvih pokušaja ugradnje sustava ubrizgavanja LPG-a u tekućem stanju, jer se radilo o FSI motorima iz VW grupacije, ali nemam saznanja o tome, kolika je uspješnost projekta i radi li se isti sistem s drugim motorima....

_________________
"Big Brother" watching you, all the time....


Ned vel 22, 2009 1:11 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 24, 2006 10:05 am
Postovi: 3516
Lokacija: Split
Ime: Ivan
Godište: 1986
Moj auto: w220 - S320, w220 - S500, W215 - CL500, W140 - CL500, Kombi MB 208 D, w168 - A170CDI
Da, taj sistem ide na golfove V ali nije se pokazalo kao pouzdano riješenje još uvijek... :nezna:


Uto vel 24, 2009 11:48 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 01, 2009 5:46 pm
Postovi: 9
Ime: Goran
Prezime: Kačuba
Godište: 0
Moj auto: CLK 200 kompressor
Sve jedno je dali gubi na snazi , bitno je da je plin 3.35kn.
Za sada mi je dobar sistem nisam primjetio nikakve promjene u voznji.


Uto vel 24, 2009 4:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 01, 2009 5:46 pm
Postovi: 9
Ime: Goran
Prezime: Kačuba
Godište: 0
Moj auto: CLK 200 kompressor
Plin se ubrizgava u tekucem stanju i zbog toga bi trebao bolje sagorjevati
, nema servisa i po jos par stvari se razlikuje od drugih sistema.
uglavnom dobio sam 100tkm garancije pa cu vidjet dali ce se pokazat dobar


Uto vel 24, 2009 4:15 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 22, 2007 4:42 am
Postovi: 4275
Lokacija: Slavonija, Čepin
Ime: Nikola (zovite me Borko)
Godište: 0
Moj auto: W124 200TE, LCS plin
Dobro sam pretpostavio da se radi o ubrizgavanju tekućeg plina, jer je Vialle firma, jedina na tržištu, trenutno, koja to radi, jedino što nisam upoznat s rezultatima probnih vozila.......

Prema teorijama, trebalo bi biti bolje nego na benzin, odnosno, potrošnja plina čak i manja nego benzina, a preformanse vozila nepromijenjene...... :nezna:

Eto, obzirom da na forumu, konačno imamo i takvo vozilo, nadam se da ćeš svoja iskustva podijeliti s nama ! :bye: :beer: :beer:

_________________
"Big Brother" watching you, all the time....


Uto vel 24, 2009 7:10 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 31, 2006 1:55 am
Postovi: 114
Lokacija: Berlin, Orasje, Zupanja, Crikvenica
Ime: Joso
Prezime: Nedic
Godište: 0
Moj auto: W210S (kombi) 200E sa plinom ICOM JTG
BORKO napisao:
Dobro sam pretpostavio da se radi o ubrizgavanju tekućeg plina, jer je Vialle firma, jedina na tržištu, trenutno, koja to radi, jedino što nisam upoznat s rezultatima probnih vozila.......

Prema teorijama, trebalo bi biti bolje nego na benzin, odnosno, potrošnja plina čak i manja nego benzina, a preformanse vozila nepromijenjene...... :nezna:

Eto, obzirom da na forumu, konačno imamo i takvo vozilo, nadam se da ćeš svoja iskustva podijeliti s nama ! :bye: :beer: :beer:


kod mene je oko osam mjeseci plin ICOM jtg

http://www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg.html

vise puta sam pisao o sistemu a posto vidim da prije nitko nije obracao paznju na moje pisanje da ponovim ukratko

- ubrizgavanje plina u tekucem stanju,

- nema nikakvog stelovanja (sve i dalje obavlja steuergerät-upravljačka jedinica od auta),

- pali uvijek na benzin i nakon 55 sek. prebacuje na plin (otprilike potrebno vrijeme da pumpa nabije pritisak),

- potrosnja cca kao i benzin

- snagu nisam mjerio ali max brzina kao i na benzinu

- cjena sa ugradnjom i svim atestima od 2500€

do sada nisam imao nikavih poteskoca osim sto sam kratko nakon ugradnje promjenio kablove koji su i onako bili dotrajali i svjecice poslije duzeg odabira uzeo sam NGK iridium stvarno su dobre

http://www.ngk.de/Gasbetriebene_Motoren.4399.0.html

pozdrav :poz: :poz:


Sri vel 25, 2009 12:51 am
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 22, 2007 4:42 am
Postovi: 4275
Lokacija: Slavonija, Čepin
Ime: Nikola (zovite me Borko)
Godište: 0
Moj auto: W124 200TE, LCS plin
Obziromda slabo posjećujem druge podforume, nisam to do sada zamijetio, sorry..... :oops: jer nije pisano u AUTOPLIN podforumu........


U svakom slučaju, hvala na informaciji, a moglo bi i opširnije, sa konkretnim brojkama, ako nije problem, samo u OVOM, Autoplin podforumu...... :wink: :beer:

_________________
"Big Brother" watching you, all the time....


Sri vel 25, 2009 3:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 02, 2008 10:39 am
Postovi: 1885
Lokacija: Rovinj
Ime: Vladimir
Godište: 1974
Moj auto: 500 SEC- CARRERA 4S 996(X51)-PEUGEOT 807
Par informacija što sam danas dobio od jednog renomiranog servisera u vezi Vialle-a.Ovaj serviser nema namjere ugrađivat Vialle zbog više razloga:jer je trenutno ograničen na instalacije koje Vialle ima za određene vrste vozila(znači svaka instalacija ja posebno urađena za svaki auto-tip*model a dosta toga u ponudi još fali).Ta neka glavna pumpa crkava nakon 120tkm-a onda je popravak papren...boce su isto neke posebne(moraju podnosit veči tlak i jeb*** su za nabavit i skupe)...a dobrobiti su paljenje na plin i nešto % manja potrošnja nek kod klasične direkcije...tako da i u ovim trenucima "crkavice" od prodaje instalacija nije posebno interesanatna.. :?

_________________
Muči li vas perut, opadanje kose ili masno vlasište?
Obratite se čika Čabi PP-om...


Čet vel 26, 2009 11:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 01, 2009 5:46 pm
Postovi: 9
Ime: Goran
Prezime: Kačuba
Godište: 0
Moj auto: CLK 200 kompressor
:topicclosed: :offtopic:


Sri ožu 18, 2009 12:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 22, 2007 4:42 am
Postovi: 4275
Lokacija: Slavonija, Čepin
Ime: Nikola (zovite me Borko)
Godište: 0
Moj auto: W124 200TE, LCS plin
Ne vidim razloga ključanju ili "sumnji" da smo u offtopicu, jer je naslov teme "CLK 200 kompressor i autoplin Vialle", a upravo se o tome i raspravlja.

Mogu se i ostali postovi o sistemima s ubrizgavanje tekućeg plina, smatrati SRODNIMA, pa je OPET svrsishodno da rasprava o tome OSTENE OTVORENOM !!

Dapače, vrlo korisno bi bilo, kada bi autor teme dao, konačno, brojčane pokazatelje svojih iskustava sa "tekućim" autoplinom, kao i CIJENE svega....... čemu tajnovitost.....:bye: :beer:

_________________
"Big Brother" watching you, all the time....


Sri ožu 18, 2009 1:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 01, 2009 5:46 pm
Postovi: 9
Ime: Goran
Prezime: Kačuba
Godište: 0
Moj auto: CLK 200 kompressor
BORKO napisao:
Ne vidim razloga ključanju ili "sumnji" da smo u offtopicu, jer je naslov teme "CLK 200 kompressor i autoplin Vialle", a upravo se o tome i raspravlja.

Mogu se i ostali postovi o sistemima s ubrizgavanje tekućeg plina, smatrati SRODNIMA, pa je OPET svrsishodno da rasprava o tome OSTENE OTVORENOM !!

Dapače, vrlo korisno bi bilo, kada bi autor teme dao, konačno, brojčane pokazatelje svojih iskustava sa "tekućim" autoplinom, kao i CIJENE svega....... čemu tajnovitost.....:bye: :beer:




Evo mojih iskustava nakon 5tkm na vialle sistemu.
Potrošnj mi se pokazala otprilike ista kao i na benzin a u snazi također nisam primjetio nikakve razlike.
Na autoputu mi se ispraznio spremnik plina i auto je automatski prebacio na benzin ali mi se tada upalila lampica "check engine"
i auto je radio na samo 3klipa sve dok nisam ugasio i upalio auto.
U servisu su mi rekli da je to zato sto sam bio u visokim obrtajima i sustav nije uspio valjano prebacit na benzin u biti
sve je uredu samo bih trebao slijedeci put kad ostanem bez plina na auto cesti pustiti gas ili ubaciti u ler.
U gradskoj voznji je sve ok .
Cijena ugradnje sistema je malo veca 13000kn
Sto se tice samih servisera nism zadovoljan njihovom opremljenosti tj neopremljenosti nisu imali jack za mercedesov
komp. :bonks: a imali su samo neki univerzalni obd. tako da mi nisu mogli ugasit lampicu "check engine" :banghead: i ponašali se kao
da to nije njihov problem. Što se tice njihovog znanja to je ok.


Sri tra 15, 2009 4:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 31, 2006 1:55 am
Postovi: 114
Lokacija: Berlin, Orasje, Zupanja, Crikvenica
Ime: Joso
Prezime: Nedic
Godište: 0
Moj auto: W210S (kombi) 200E sa plinom ICOM JTG
Goran1983 napisao:
......Na autoputu mi se ispraznio spremnik plina i auto je automatski prebacio na benzin ali mi se tada upalila lampica "check engine"
i auto je radio na samo 3klipa sve dok nisam ugasio i upalio auto.
U servisu su mi rekli da je to zato sto sam bio u visokim obrtajima i sustav nije uspio valjano prebacit na benzin u biti
sve je uredu samo bih trebao slijedeci put kad ostanem bez plina na auto cesti pustiti gas ili ubaciti u ler........


i kod mene se ovo desava prvi put sam primjetio jos prosle godine o tome sam vec malo negdje pisao (ili nisam) :roll: ,
ali nisam se konstatirao sa serviserom nego sam posumnjao na kablove, svjecice,...,posto sam sve izmjenjao mislio sam da je sve u redu ali sada na povratku iz hrvatske sa uskrsnjih praznika ponovno mi se desilo i to cak dva puta oba puta na autoputu i pri visokim obrtajima oko 4500 r/min, i kod praznog tanka tj. prebacivanju sa plina na benzin nisam jos probao odraditi ovo sto je @Goran1983 napisao pustiti gas ili ubaciti u ler, a neznam ni kako bih to odradio zbog toga sto nemam toliko vremena da razmisljam o tome u kojem ce trenutku nestati plina i jos jedno kada bih i uspio da se naucim kako to da odradim i sto i kako napraviti ako netko drugi vozi ( zena, prijatelj....)tako da smatram da to nije najidealnije rjesenje nego da se treba pozabaviti kako to rijesiti sam cu pokusati sa svojim serviserom rjesavati taj problem a ako netko ima neku ideju samo neka napise jer izgleda da se taj problem javlja iskljucivo zbog toga sto komjuter dobije informaciju da je jedan cilinder bez goriva i odmah ga gasi a da bi se ponovno upalio mora se napraviti reset (gasenjem i ponovnim palenjem auta), a to na auto putu nije nimalo zgodno zbog toga sto nema mnogo mjesta za brzo stajanje, nadam se da ce ovaj post ovdje na forumu naici na plodno tlo pa da rijesimo i taj problem kao sto smo rijesili i sve druge

pozdrav


Uto tra 21, 2009 11:42 am
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 02, 2013 1:07 am
Postovi: 5
Ime: Dario
Godište: 1987
Moj auto: CLK 200 kompresor - W209 - 2004
sansun napisao:
Goran1983 napisao:
......Na autoputu mi se ispraznio spremnik plina i auto je automatski prebacio na benzin ali mi se tada upalila lampica "check engine"
i auto je radio na samo 3klipa sve dok nisam ugasio i upalio auto.
U servisu su mi rekli da je to zato sto sam bio u visokim obrtajima i sustav nije uspio valjano prebacit na benzin u biti
sve je uredu samo bih trebao slijedeci put kad ostanem bez plina na auto cesti pustiti gas ili ubaciti u ler........


i kod mene se ovo desava prvi put sam primjetio jos prosle godine o tome sam vec malo negdje pisao (ili nisam) :roll: ,
ali nisam se konstatirao sa serviserom nego sam posumnjao na kablove, svjecice,...,posto sam sve izmjenjao mislio sam da je sve u redu ali sada na povratku iz hrvatske sa uskrsnjih praznika ponovno mi se desilo i to cak dva puta oba puta na autoputu i pri visokim obrtajima oko 4500 r/min, i kod praznog tanka tj. prebacivanju sa plina na benzin nisam jos probao odraditi ovo sto je @Goran1983 napisao pustiti gas ili ubaciti u ler, a neznam ni kako bih to odradio zbog toga sto nemam toliko vremena da razmisljam o tome u kojem ce trenutku nestati plina i jos jedno kada bih i uspio da se naucim kako to da odradim i sto i kako napraviti ako netko drugi vozi ( zena, prijatelj....)tako da smatram da to nije najidealnije rjesenje nego da se treba pozabaviti kako to rijesiti sam cu pokusati sa svojim serviserom rjesavati taj problem a ako netko ima neku ideju samo neka napise jer izgleda da se taj problem javlja iskljucivo zbog toga sto komjuter dobije informaciju da je jedan cilinder bez goriva i odmah ga gasi a da bi se ponovno upalio mora se napraviti reset (gasenjem i ponovnim palenjem auta), a to na auto putu nije nimalo zgodno zbog toga sto nema mnogo mjesta za brzo stajanje, nadam se da ce ovaj post ovdje na forumu naici na plodno tlo pa da rijesimo i taj problem kao sto smo rijesili i sve druge

pozdrav


upravo to se meni desava sa ICOM JTG plinom i jos par problema pa bih volio da mi date kakav dobar savjet u vezi ovoga plina u mojoj temi ...hvala


Pon stu 04, 2013 12:45 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 15 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr