Sada je Ned pro 16, 2018 12:00 pm




Odgovori  [ 24 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
AEB 377 stop k-jetronic 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1429
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Jel ima netko ovakvo što za prodati, na koji način radi, odnosno koliku struju šalje na regulator smjese goriva? Našao sam od Poljaka za 500-tinjak kuna s dostavom, pa da ne bacam pare bezveze.
http://www.aeb.it/products/sundry-items/stop-k-j

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Čet lis 31, 2013 5:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5908
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
To ti je Stop emulator za kola koja imaju ugradjeni plinski sustav.
Sluzi za kola sa mehanickim ubrizgavanjem goriva.
Odvaja ubrizgavanje goriva bez iskljucenja benzinske pumpe
Sprijecava problem oko ler gasa.
Cijena 38 Euro.

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Čet lis 31, 2013 5:23 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1429
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Zvonimir napisao:
Cijena 38 Euro.

Da, ali s dostavom dođe do 500-tinjak kuna. To mi je puno love za baciti, pa pitam ako netko ima za prodati, ili ima kakva iskustva s tim bio bih zahvalan.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Čet lis 31, 2013 6:55 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
ne kužim kaj bi sa ovim dobil i kakvu struju bi trebal slati regulatoru goriva ako se voziš na plin?
Zvonimir ti možda kužiš kaj to je ali ovo kaj si napisal nema nikakve logike?

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Pet stu 01, 2013 9:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Ned stu 09, 2008 4:29 pm
Postovi: 5908
Ime: Zvonimir
Godište: 1946
Moj auto: Mercedes W140 300SE godina 1991-210.000 KM
Uz taj modul ide i jedan kabel,ali gdje i kako se prikljucije stoji jedino u upustvu od modula.Modul je uglavnom namijenjen za kola koja pored goriva koriste i plin.Dal to stvarno nesto pomaze cisto nevjerujem,a tko je proizvodjac tog modula nisam mogao da nadjem.
Slika

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Pozdrav
Zvonimir


Pet stu 01, 2013 9:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1429
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Proizvođač je AEB, Italija, a inače proizvode dijelove prve ugradnje za npr. Audi, odn vw koncern i hrpu emulatorskih komponenti za razne namjene. Dizajniran je da omogući zadržavanje tlaka goriva u sustavu ubrizgavanja za vrijeme vožnje na plin čime se poboljšava rad u leru, također, auto bolje i s manjim udarima prelazi između otpuštenog gasa i laganog gasa eliminiranjem klaparanja luftmesera uslijed malog tlaka goriva u sustavu. Priključuje se na regulator smjese goriva na k glavi i izravnavanjem tlaka u donjoj komori simulira usporavanje vozila puštenim gasom u brzini iznad 1200o/min, odnosno, unatoč otklonu luftmesera i radu pumpe goriva na dizne ne dolazi gorivo pod dovoljnim tlakom da bi otvorilo dizne te se postiže ušteda goriva i bolje kočenje motorom, a u isto vrijeme eliminira se pucanje siromašne smjese puštanjem gasa u auspuhu koje daje onu draž autima s karburatorom.
Naime, istraživanjem sam došao do zaključka da kada se vozim u stani kreni prometu, neposredno po prebacivanju na plin, bez obzira da li je auto topal ili hladan, ler je miran i stabilan i auto ne crkava bez obzira na način stajanja ili crnu magiju ili slično. Nakon nekog vremena počne se tresti, crkavati i zaletavat se u obrtaje. Kratkim paljenjem pumpe goriva svakih par minuta uspio sam održati povoljne rezultate pa sam se malo bacio u istragu i našao ovo.
Znači spaja se na 'malu crnu kutijicu poviše ler motorića na k glavi' presretanjem signala kompjutera i slanjem emuliranog signala prilikom vožnje na plin, odnosno originalnog signala za vrijeme vožnje na benzin. Također posjeduje i trimer kojim se podešava vrijeme prelaska kod prebacivanja između pogonskih goriva.
Kad nabavim napravit ću recenziju koliko je upotrebljivo, samo velim, nebih rado bacao pare ako netko ima već iskustva.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Sub stu 02, 2013 4:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Ned lis 14, 2007 5:31 pm
Postovi: 1772
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Tomislav
Godište: 1980
Moj auto: E220 W124, 94`g.
Druže Damire čitam tvoje postove od početka i nemrem si verovati da imaš toliko volje za istraživanje svega i svačega na tom autu....pogotovo sad još kad si i plin nakalemil gore, ko da namjerno tražiš probleme :lol:
Mogu samo kucati u drvo kad vidim kak se vozim na plin a da niti neznam da ga imam....serem znam kad tankam.
Pratim temu dalje, sretno :bye:

_________________
W124 i njemačka doga!........najbolji i najljepši od svoje vrste!


Sub stu 02, 2013 4:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3270
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
Istu stvar sam imao na svom bivsem autu, opisano je cemu sluzi u mojoj bivsoj temi


Sub stu 02, 2013 6:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 25, 2012 1:40 pm
Postovi: 3749
Lokacija: Sv. Jana, Jastrebarsko
Ime: Renato
Prezime: Ribarić
Godište: 1992
Moj auto: CLK270 CDI '05.
190E 2.2-16 (M111) '91.
camo33 napisao:
inače proizvode dijelove prve ugradnje za npr. Audi, odn vw koncern

Evo ti razloga zakaj nebi trebal kupit... :bonks: Šalim se malo samo!
Mislim da fkt zaslužuješ titulu tehničkog suradnika/savjetnika kak se već zove... :bye:

_________________
Mercedes-Benz 190E 2.2-16 (M111) '91.
Mercedes-Benz CLK270 CDI '05.

Bolje biciklom u noćni provod nego Mercedesom na posao.


Sub stu 02, 2013 7:17 pm
Profil Šalji privatnu poruku MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1429
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
tomiVG napisao:
... ko da namjerno tražiš probleme :lol:
Mogu samo kucati u drvo kad vidim kak se vozim na plin a da niti neznam da ga imam....serem znam kad tankam.
Pratim temu dalje, sretno :bye:
Ma nemam pametnijeg posla. Radim u smjenama pa imam dva dana od tri dana slobodno. Jedan tjedan mjesečno radim kak spada, a tri tjedna radim svaki treći dan, državna služba. Prije sam išao na faks i radio fuš sa računalima/web-om, ali već par godina, točnije od kad je Sanader zahvalio na suradnji, kak su mali obrtnici popropadali fuš mi baš i ne popunjava slobodno vrijeme, a i odstudiral sam kaj sam mislio. Čekaj malo, skucal sam pare za polugeneralku/novi motor pa će i o tome bit riječi. Inače auto radi OK i kad se po njemu ne petlja, prešao sam malo preko 3000km ovaj mjesec uz samo dolijevanje ulja i goriva, ovo je namjerno traženje problema, hoću da radi savršeno kad ga prodam.
riba1992 napisao:
Mislim da fkt zaslužuješ titulu tehničkog suradnika/savjetnika kak se već zove... :bye:
Ma kad pričam sa gdin. Zvonimirom i Nikom, vidi se da nisam još ni blizu, a imaj u vidu da nisam lažno skroman.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Sub stu 02, 2013 11:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Damir drago mi je da ti auto ide dobro i nemaš nekih problema ali naravno da uvjek može bolje i da nema takvog istraživačkog duha u ljudima još bi se vozili na ispareno gorivo iz rezervara bez raspličnjača. ima ovo sve smisla ali pitam se dali se bude toliko mogal smanjiti pritisak goriva a da se ne otvore dizne kad bude protokomjer povučen i sav protok pumpe se vratiti u rezervar. ?

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Uto stu 05, 2013 12:14 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1429
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Nik jana napisao:
ima ovo sve smisla ali pitam se dali se bude toliko mogal smanjiti pritisak goriva a da se ne otvore dizne kad bude protokomjer povučen i sav protok pumpe se vratiti u rezervar. ?
Po Shaqu i drugim nekim tehničkim dokumentima koje sam proučavao, ovo je po dizajnu, naime tim načinom se regulira smjesa, odnosno, kontrolni pritisak u k-glavi je najčešće zanemaren bitni dio. Stvar radi i bez struje na nekakvom srednjem položaju zato što je ubrizgavanje mehaničko i pokazuje probleme samo na hladno i na ekotestu uključujući povećanu potrošnju. Ovo što bi se trebalo dogoditi događa se svaki put kad u vožnji pustiš gas. Za primjer, voziš 200 po autobanu i pustiš gas na vrhu brda prije naplatnih na Demerju, voziš se skoro tri kilometra u tom režimu, ili silaziš sa Oštrovice prema mostu Krk, skoro 20 minuta ne takneš gas. Cijelo to vrijeme kontrolni pritisak je takav u gornjem i donjem dijelu da se (ispravni) injektori ne otvaraju.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Pet stu 08, 2013 9:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
ovo je točno da se ispravne dizne ne otvaraju kad je gas pušten ali je i u tom momentu protokomjer je na minimumu. koliko ja ovo kužim ovdje se želi reči i kad bude leptir otvoren a protokomjer povučen prema dole od propuha da bude tak nizak pritisak u sistemu da se dizne nebudu otvorile?

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Sub stu 09, 2013 9:20 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1429
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Da, zato što protokomjer pokreće klip koji regulira količinu goriva prema diznama koje nisu pod dovoljnim tlakom.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Ned stu 10, 2013 10:00 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
na koliko očekuješ da bude pal pritisak i da se dizne nebudu otvorile kod otvorenog protokomjera?

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Pon stu 11, 2013 9:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 24 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr