Mercedes Forum Hrvatska
http://www.mercedesklub.net/forum/

W210: Počinje gubiti snagu na 3100 okretaja (vozim na plin)
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=119&t=14694
Strana 1 od 2

Autor:  DadoAkaElvis [ Uto pro 14, 2010 9:20 pm ]
Naslov:  W210: Počinje gubiti snagu na 3100 okretaja (vozim na plin)

Pozz. Neki dan sam primjetio problem kada sam se rano ujutro vracao sa posla. Naime, bilo je hladno (-5) i ako sam auto ugrijao na radnu temperaturu prije nego sam krenuo, primjetio sam da mi auto kad dode na cca 3100+ okretaja, kao pocne gubiti snagu, tj pocinje mi trokirat kao da nema vise goriva (vozim na plin, pa mi se cinilo kao da mi je plin pri kraju pa nece vuci). Tankirao sam prije, tako da nije plin, no kad sam prebacio na benzin, problem je nestao. To se pocelo pojavljivat svako jutro kad temp padne ispod nule. Jeli to zbog lose kvalitete plina, ili nesto drugo? Nadalje, jucer sam prijmetio da mi u drugoj brzni (i to SAMO u drugoj brzini) nesto lupi negdje od ispod, kao da udarim u kamen da cesti ako stisenm puni gas . Znaci krecem, iz prve u drugu, i kad stisenm puni gas, malo mi kao zatrokira, cujem tup, i onda krene. To je pri okretaju od oko 2000 okretaja. Jesu li to naznake nekih vecih problema i moram li hitno kod mehanicara jer sada vozim svaki dan barem 100km (50 na posao i toliko za doma), pa nebi bas da mi na pol puta se nesto dogodi neki kvar...

Autor:  Nermin [ Uto pro 14, 2010 9:30 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Kada si zadnji puta servisirao plin i sta si sve mijenjao ?

Autor:  DadoAkaElvis [ Uto pro 14, 2010 9:36 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Mislim da mi je na tehnickom, prije 9 mjeseci, zamijenjena membrana. Osim toga, nista.

Autor:  čaboRV [ Uto pro 14, 2010 10:49 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Nije ti baš pametno pustit na mjestu da ti se grije na radnu temp...tako ti se "ingolfa"!!
Upališ,čekaš da se spusti čok,i možda još minutu dvije,pa lagano kreneš na benzu, i nakon 5 min na radnoj temp. prebaciš na plin... :bye:

Autor:  DadoAkaElvis [ Sri pro 15, 2010 1:25 am ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

:?: "Ingolfa" mi se auto? :nezna: Sta to znaci? Hvala na savijetu :smile: A sto se tice ovog, imas kakav savijet za moj problem sto bi moglo biti?

Autor:  čaboRV [ Sri pro 15, 2010 1:39 am ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Presauga ili zaguši...za lupkanje neam pojma... :nezna:

Autor:  nikyca [ Sri pro 15, 2010 1:27 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

zamrzava ti se plin,imam isti problem,s320,nesmijem ga grama preko 3000 nagazit dok se skroz ne zagrije,a kad je hladan s obzirom da radi samo na plin,nesmijem uopce gasa dodati,jer onda se skroz zamrzne,i crkne,pa moram cekat par minuta da bi upalit ga mogo ponovo....sad sam stavio lim jedan kao zastitu preko zime,da vjetar tolko ne puse po isparivacu i onim crijevima,i puno je bolje...

Autor:  bujtar [ Sri pro 15, 2010 1:50 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

to uopce nije patemno zagrijavat na radnu temperaturu(cca 85 stupnjeva) na mjestu!pa koliko mu treba da to nabije,pola sata?cim se spusti cok,vozi,ali lagano dok nedode na radnu temperaturu.najbolje se auto zagrije laganom vožnjom

Autor:  Breathe [ Sri pro 15, 2010 2:05 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Slažem se :beer:

Autor:  nikyca [ Sri pro 15, 2010 3:06 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

pa cist laganica se moze vozit,ionak ga nije lijepo gazit dok je hladan auto,ja se komotno normalnim brzinama mogu vozit...u 4.mi je 3000 ravno 100,a kad u petu baci 1500 na 100...samo lagano treba ubrzavat,da ne nabijes velike okretaje,jer odma ga mrzne

Autor:  DadoAkaElvis [ Sri pro 15, 2010 6:07 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Auto palim na benzin, na plin dobije mogucnost prebacivanja tek kad temp dostigne cca 60 stupnjeva. Tada mi lampice kod prekidaca pocnu titrat brzo, i onda ga prebacim sa turazom preko 2000 okretaja. A svoju radnu temp dok stoji (cca 78 stupjeva) dostigne za 4 ili 5 minuta. Hvala na savijetima, od sada ga drzim upaljenog minutu prije nego krenem, lagano :smile: Zaboravio sam napomenut da auto nije automatik ako ista znaci za onaj problem kod lupkanja i da auto ide preko 3k okretaja AKO nije puni gas. Ako je, onda stane na 3k okretaja.
:bye:

Autor:  tomiVG [ Čet pro 16, 2010 9:36 am ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Definitivno imaš problema s plinom, a vrlo vjerovatno zbog zaprljanog i zagušenog sistema. Mislim da trebaš jedan pošten servis i podešavanje........a jebi ga, dosta si štedio vozeći na plin, sad malo plati :mrgreen:
I daj mi reci gdje to na tehničkom pregledu mjenjaju membrane od plina?!?

Autor:  Breathe [ Čet pro 16, 2010 11:15 am ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

To i mene zanima? :beer:

Autor:  nikyca [ Čet pro 16, 2010 11:18 am ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

covjek je mislio valjda rec da prije tehnickog tj za vrijeme tehnickog je zamjenio membrane xd kaj ga odma masakrirate radi jedne krive kaj se nije dobro izrazio...membrane su 250kn,promjenis ih za 5 minuta sam

Autor:  tomiVG [ Čet pro 16, 2010 12:09 pm ]
Naslov:  Re: 3000 i 2000 okretaja problem

Dobro onda kad ti sve znaš.........pretpostavljam da si bil i ti prisutan kad su za vrijeme tehničkog mjenjali membranu

Strana 1 od 2 Vrijeme na UTC + 01:00 sata [LJV]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/