Sada je Uto stu 20, 2018 1:57 pm




Odgovori  [ 20 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
sta se desi nakon detonacije plina 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet svi 28, 2010 6:06 pm
Postovi: 22
Lokacija: tuzla
Ime: jasmin
Prezime: mujkanovic
Godište: 0
Moj auto: mercedes 190e +plin
nisam siguran da tacno znam ali bi volio da mi neko objasni sta se desi nakon detonacije plina cuo sam da neko kablo od oduska ispadne alibi volio da mi neko to objasni malo bolje...


Pet svi 28, 2010 10:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 18, 2010 3:06 pm
Postovi: 668
Lokacija: Bjelovar
Ime: DRAŽEN
Prezime: BELIĆ
Godište: 0
Moj auto: BMW E46 M3 CABRIO
Crijevo od oduska ispadne sa kucista filtera zraka,ispadne ono sto je najmanje stegnuto!
Bolje nego da se glava odvoji od bloka :mrgreen:
Crijevo nabijes nazad i vozi!

_________________
PARE NISU PROBLEM,PARA NEMA
UGRADNJA EURO-KUKA NA SVE VRSTE VOZILA
098/811 138


Sub svi 29, 2010 7:40 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Uto stu 17, 2009 10:13 pm
Postovi: 240
Lokacija: Vinkovci
Ime: stjepan
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 190
Da i ja bih volio znati koje je to crijevo, detonacije nisam imao...još pa kad ih bude da sam spreman,
slika bi stvarno dobrodošla (ak ne tražim previše)

_________________
Djede stisni onaj crveni gumb!!
Koji??? jel ovaj plavi!!!


Pon lip 07, 2010 10:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri svi 28, 2008 1:03 pm
Postovi: 189
Lokacija: Zagreb
Ime: Bojan
Godište: 0
Moj auto: W201
ako je KJet u pitanju,onda ti je to malo spigano crijevo relativno velikog promjera za svoju duljinu koje spaja gumeno korito sa donje strane gornje klapne KJeta i protokomjer. zna se dogoditi i da to gumeno korito izleti iz ležišta.njega nije lako vratiti nazad jer treba skinuti cijlu gornju polovicu KJeta.a opet,nije to neka znanstvena fantastika...
to su sve simptomi koji se liječe.radije se pozabavite ZAŠTO vam grune plin...obično je kriva struja.ili smeže koje točite sa plinom koje onda doslovno zalijepo klapnu i neke druge pokretne dijelove.


Uto lip 08, 2010 4:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet svi 28, 2010 6:06 pm
Postovi: 22
Lokacija: tuzla
Ime: jasmin
Prezime: mujkanovic
Godište: 0
Moj auto: mercedes 190e +plin
ali neznam dali je moguce umene je u servisu valjda spalo kablo i nije mogo upalit ali nisu znali da je ono spalo i ponovo su ga stelovali i dan danas vozim a to kablo visi izgubio sam na vuci i veca potrosnja goriva kada vratim kablo onda nema sanse da upali dali moram vratit kablo i ponovo stelovat


Uto lip 08, 2010 6:02 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 18, 2010 3:06 pm
Postovi: 668
Lokacija: Bjelovar
Ime: DRAŽEN
Prezime: BELIĆ
Godište: 0
Moj auto: BMW E46 M3 CABRIO
Naravno da mora sve bit kako je tvornica propisala,vrati ga nazad pa stelovanje!

_________________
PARE NISU PROBLEM,PARA NEMA
UGRADNJA EURO-KUKA NA SVE VRSTE VOZILA
098/811 138


Uto lip 08, 2010 11:50 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 09, 2007 7:59 pm
Postovi: 1316
Lokacija: NG
Ime: Siniša
Godište: 1974
Moj auto: W201, 190E, 1992. -prodan; Seat Alhambra 2.0 Tdi, 2010.
Ako govorimo o tzv. "U" crijevu, koje se nalazi ispod K glave tj ispod one gume (lako ga je napipati rukom, samo treba dobro zavući ruku ispod) kad ono "spadne" auto ne može upaliti. Meni je jednom spalo, ostarila guma, vjerojatno je plin isušio. Ako baš nekome treba slika imam jedno rezervno u gepeku ali sad mi se ne da ići slikati. Uglavnom, košta oko 90 kn u bilo kojem Mercedes servisu i dobro je imati rezervno sa sobom.
Često detonacija izbaci baš na ovom crijevu jer nije stegnuto obujmicama (dosta je nepristupačno). Ako nije rascvjetano od detonacije samo se vrati na mjesto. :bye:


Sri lip 09, 2010 1:18 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3269
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
U ove skoro 3 godine što vozim ovaj auto (prešao preko 50 000 kmh) plin mi je puknuo oko 20 puta i nijedamput nije izbacilo crijevo, nasuprot nekada se auto uopće ne ugasi. Da li netko zna, auto mi dosta slabije vuće na plinu membrana i filter su promjenjeni nedavno (to je sve što je mjenjano ikada na servisima a auto je prešao s plinom preko 120 000 u 7 godina), što bi trebalo još servisirati....


Sri lip 09, 2010 8:32 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 09, 2007 7:59 pm
Postovi: 1316
Lokacija: NG
Ime: Siniša
Godište: 1974
Moj auto: W201, 190E, 1992. -prodan; Seat Alhambra 2.0 Tdi, 2010.
Breathe napisao:
U ove skoro 3 godine što vozim ovaj auto (prešao preko 50 000 kmh) plin mi je puknuo oko 20 puta i nijedamput nije izbacilo crijevo, nasuprot nekada se auto uopće ne ugasi. Da li netko zna, auto mi dosta slabije vuće na plinu membrana i filter su promjenjeni nedavno (to je sve što je mjenjano ikada na servisima a auto je prešao s plinom preko 120 000 u 7 godina), što bi trebalo još servisirati....

Tebi je izgleda smjesa totalno poremećena ako imaš toliko detonacija. Prvo bi trebao dobro podesiti auto na benzin. Kako se ponaša na benzin, koliko mu potrošnja odstupa od tvorničke?
Što se tiče servisa plina, plinski filter i membrane su sve što se mijenja svakih cca 25.000 km. Mada i ovdje vrijedi pravilo: ako dobro pali i ide ne diraj dok ne počne zaje... (slabije vući, trokirati) :mrgreen:
Možda ti je glavni dotok plina smanjen. Probaj malo, ali samo malo odvrnuti onaj ventil na dolaznom crijevu pa probaj kako vuče (ne znam kako to kod tebe izgleda), možda je prijašnji vlasnik smanjio dotok zbog manje potrošnje. Samim tim auto ni ne može dobiti dovoljno goriva. Ja nisam serviser ali vozim na plin 11 g. pa govorim iz svog i tuđih iskustava.
:bye:


Sri lip 09, 2010 10:23 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri svi 28, 2008 1:03 pm
Postovi: 189
Lokacija: Zagreb
Ime: Bojan
Godište: 0
Moj auto: W201
potpis ko kuća na ovo kaj je Mack napisao.
isto iz iskustva govorim.često se dogodi da vlasnik pokušava ušparati i zavrne pipu na plinu pa kad krenu detonacije onda si napravi štetu od hiljade i hiljade novaca.svi bi vozili što jeftinije a najjeftinije je na kraju najskuplje.


Sri lip 09, 2010 12:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3269
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
Stari mi je prijašnji vlasnik :mrgreen: On je vozio dosta dugo taj auto. Ne benzinu većinu vremena radi dobro i dobro vuće, ali nekada se zna dogoditi da stisnem gas pa se onako probija i povuće, a tu i tamo se zna dogoditi da na većim okretajima cukne kao da je najedamput izgubio dotok goriva. Auto se stalno vozi na plin, jedino pali na benzin i prvi kilometar se vozi na benzin pa je moguće da se već nešto zaštopalo zbog ućestale vožnje na plin. Kao što rekoh prešao sam oko 50000 i bilo je cca 20 detonacija, većina njih kad su mi svjećice bile pri kraju, zar je to puno? Auto normalno pali nakon detonacije a nekada se niti ne ugasi :nezna:


Sri lip 09, 2010 1:28 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri svi 28, 2008 1:03 pm
Postovi: 189
Lokacija: Zagreb
Ime: Bojan
Godište: 0
Moj auto: W201
svaka detonacija je loša za motor.tu nema diskusije.ovi simptomi mi zvuče kao da pljuje, ne baca ti iskru ponekad kak bi trebao.zašto kako neam pojma...
a u vezi našeg plina nemam riječi hvale...katastrofa,čak je i Tifonov otišao u spolovilo...
začudio bi se koliko "ljepila" se skupi unutra.frend je nakon samo 5 godina vožnje na plin morao i membranu mjenjati i čistiti falnđu na KJetu.van su ispadali neki crni grumeni i šmrklji... :evil:


Sri lip 09, 2010 7:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Ja sam imal velikih problema jer mi su se poderala sjedišta ispušnih ventila i to se dešava na puno auti sa plinom. moji se ventili trebaju štelati ručno a tamo gdje su hidro podizači bilo bi dobro provjeriti dali još ima mjesta za njihov rad ili su ventili upali preduboko. naj bitnije je zamjeniti svječice i staviti naj obočnije i naj jeftinije i mjenjat ih svakih 10 tkm a kablove naj kvalitetnije, kao i kapu i rotor u razvodniku. puno je lakše dobiti da auto na plin radi savršeno nego na benzinu jer kad je na plinu izvor goriva dobiva iz jednog mjesta za svaki cilindar isto a kad je na benzinu onda jako ovisi dali svaka dizna daje istu količinu goriva, dali ima isti kut magle i dali se otvaraju na istom pritisku. isto tak se nege stvari u K glavi daju pojedinačno štelati za svaki izlaz dizne. znači na plin bez problema može raditi savršeno, jedini je problem struja, gore navedeno.

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Sri lip 09, 2010 8:07 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3269
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
Sviječice sam baš nedavno mjenjao, stavljam jeftine sviječice a imam dobre BERU kablove. Sad neznam, meni se ćini da je struja u igri jel auto nekada vuće slabije, a nekada se dogodi da krene ko lud, znaći onda je vjerovatno struja. Kaj vi mislite?


Čet lip 10, 2010 9:25 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Čet pro 06, 2007 1:09 am
Postovi: 406
Lokacija: Zagreb
Ime: Nikola
Godište: 0
Moj auto: W126
Ako ti trokira i nece i onda odjednom krene to je struja, dakle, bobina, kablovi, svjecice, kapa ili rotor, ili sve odjednom kao sto je bilo u mom slucaju. To ne samo da je moje iskustvo nego mi je to potvrdio i jedan iskusni plinarac.

_________________
Impossible is the word you humans use to often.


Čet lip 10, 2010 3:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 20 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr