Sada je Uto stu 13, 2018 9:18 am




Odgovori  [ 38 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3  Sljedeće
190 2.0 e, ima, plin, i brdo problema, molim pomoć 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 11, 2009 6:48 pm
Postovi: 17
Lokacija: Vukovar
Ime: Zoran
Godište: 0
Moj auto: W201 200 E
Pozdrav! Naime, kupio sam po 3 put 190 e, ova je sa plinom, ali... :banghead: dok je hladna radi kao šlogirana, kad se ugrije, malo bolje ipak, na benzinu ga nikako ne mogu dobiti da radi kako treba, tako da možete i misliti ostatak priče, gasi se, nekda pak zaglavi okretaje, ma čudo! e sad, motorić ler gasa, kablovi, svećice, kapa, ruka, bla, bla... izmjenjeno! SUMNJAM NA DVIJE STVARI- k glava i pumpa u rezervoaru, tj, mislim da je oboje u banani! e sada, auto je jako uščuvan, izrazito lijep i atraktivan, trap, lim, unutrašnjost savršeni, tako da mi ga je žao prodati! e , sada, ako itko ima kakav valjan prijedlog, sugestiju ili što slično (ili k glavu za prodati :snf: ) neka se javi! neizmjerno zahvalan!!!!

_________________
para i onako nema a i da ima ODAKLE MI


Sri stu 11, 2009 6:57 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes fahrer
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 16, 2006 11:54 pm
Postovi: 5615
Lokacija: Jastrebarsko
Ime: Nikola
Godište: 1977
Moj auto: W116 280S 78g. W126 280SE 82g.W140 500SE 91g.W124 300CE 90g. W124 300D Turbo 4 matic 89g.
Da bi otklonio sumnje treba ispitat pritisak kako je opisano od majstora Shaga. mislim da nema drugog načina da to rješiš nego onak kak je tam opisano, osim ako imaš tak puno novaca pa mjenjaš dio po dio na koji sumnjaš bez da si se prethodno uvjeril koji dio ne valja. Čini mi se da bi tebi bilo najbolje da se dogovoriš sa njim da ti to on rješi jer i nisi tak daleko od njega jer po svojim metodama češ daleko više novaca potrošit.

_________________
U slučaju potrebe za nekim (hitnim) savjetom moj broj mobitela. 0981696736


Čet stu 12, 2009 8:39 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 09, 2007 7:59 pm
Postovi: 1316
Lokacija: NG
Ime: Siniša
Godište: 1974
Moj auto: W201, 190E, 1992. -prodan; Seat Alhambra 2.0 Tdi, 2010.
Plin ti je na "flanđu" ili ...? I kako ga pališ? Na benzin ili plin pa zaje ...?
Plinske membrane i filter plina, u kakvom su stanju? Opiši malo detaljnije problem. Imam isti auto i mislio sam da je do K glave, pa nije.
Ako pališ na benzin možda su ti dizne zaštopane. Probaj dodati čistač dizni (imaš na svakoj pumpi) na pun tank i vozi par dana samo na benzu.
Ako pališ na plin normalno je da tako radi dok se motor (voda-antifriz) ne ugriju na bar 40 stupnjeva. Topla voda pretvara plin iz tekućeg u plinovito stanje.
Pumpu možeš provjeriti ako nađeš nakog sa istim mercom pa samo zamjenite na par sati pumpe. Ako je do pumpe, znaćete obojica :lol:

Pozz,
:beer:


Sub stu 14, 2009 12:05 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 11, 2009 6:48 pm
Postovi: 17
Lokacija: Vukovar
Ime: Zoran
Godište: 0
Moj auto: W201 200 E
Pazi prijatelju... Kada ga ujutro palim(a palim ga na benz isključivo), uglavnom mi vergla, poduže, mada nekad upali na zub, retko, ali desi se! e onda, nekada mi se odma na paljenju ugasi, nekada mi ok bude, ali ga moram odma prebaciti na plin, e tada ista priča, nekada ostane na oko 1500 obrtaja, nekada, na ispod 1000, iliti taman... u vožnji , kada se ugreje, uglavnom je ok, mada, i tada mu se dogodi da se ugasi na kočenju, zaustavljanju, pa sad već imam fobiju, te tga stalno održavam na gasu, da više i neznam kada će se gasiti a kada ne! auto je 90kw, a na isparivaču mi piše 100hp, tako da mislim da je i on slab! filter menjao, sad više neznam šta bi! plin je rađen u os, ovlašteno, izdan je i atest, e, ja sam ga kupio godinu dana nakon ugradnje.. jednom, a imam ga 2 meseca mi je eksplodirao plin, stanem, vratim crevo nazad (prtpostavljam da znaš o kome se crevu radi) upalim, i gas... ma pazi, ja sam pre ove imao jednog 1.8 190E , pa sam ugrađivao plin u ns, kod drugara, lovato, sve sa papirom za atest, ma perfektan je bio, godinu dana bezbrižne vožnje, dok sada, sam neznam šta! Jer, to što mi vergla ludo na paljenju, pa nekada i ako je vruć, to me brine, a nekada kažem, veuć-hladan, pali kao mina! neznam šta bi ti još rekao, ne štuca, vuče do bola, ide kao simplon, nema šta, ali, paljenje i mali obrtaji, problem ogroman!

_________________
para i onako nema a i da ima ODAKLE MI


Sub stu 14, 2009 1:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 09, 2007 7:59 pm
Postovi: 1316
Lokacija: NG
Ime: Siniša
Godište: 1974
Moj auto: W201, 190E, 1992. -prodan; Seat Alhambra 2.0 Tdi, 2010.
Hm, i sam nekad imam sličnih problema pri paljenju ujutro (ili prvom paljenju tog dana). Zato dva puta godišnje stavim čistač dizni. I uglavnom se situacija popravi neko vrijeme. Probaj. Jeftinije je od K glave. :-) Možda bude bolje.
Ja nisam mehaničar ni plinoserviser, ali imam neko iskustvo s plinom (10 godina, drugi auto na plin). Auto treba odlično raditi na benzin da bi radio na plin. Meni se čini da imaš dva odvojena problema. Jedan je rad na benzin a drugi ponašanje na plin, ne mora značiti da imaju vezu sa istim kvarom. Jesi li provjerio "falš" zrak, možda mu smjesa nije dobra.
Znam da je ekipa za to gašenje u vožnji (plin) ugrađivala neki relej i da to sredi problem. Nakon detonacije ... osim U crijeva ništa drugo nije otišlo? Možda ti se iskrivila ona klapna pa ima malo lufta?
Savjetujem posjet http://www.autoplin-forum.com/ a nije ti ni daleko za skoknuti. Nova K glava je, pretpostavljam, skupa, ako je i nađeš. A polovna možda bude gora od ove na autu.

Pozz

P.S. Davač temperature motora? Provjeri, jer ako ima ove oscilacije ( teško pali vruć-hladan) možda mu on poremeti smjesu.


Ned stu 15, 2009 12:02 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 11, 2009 6:48 pm
Postovi: 17
Lokacija: Vukovar
Ime: Zoran
Godište: 0
Moj auto: W201 200 E
u ponedeljak idem kod drugara, majtor je ok, pa da vidimo navedeno, pa baš javim....

_________________
para i onako nema a i da ima ODAKLE MI


Čet stu 19, 2009 9:18 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 18, 2007 5:24 pm
Postovi: 3090
Ime: Danijel
Godište: 1983
Moj auto: 190E 2.5-16,190D 2.5TD,W210 290TD
mack napisao:
Plin ti je na "flanđu" ili ...? I kako ga pališ? Na benzin ili plin pa zaje ...?
Plinske membrane i filter plina, u kakvom su stanju? Opiši malo detaljnije problem. Imam isti auto i mislio sam da je do K glave, pa nije.
Ako pališ na benzin možda su ti dizne zaštopane. Probaj dodati čistač dizni (imaš na svakoj pumpi) na pun tank i vozi par dana samo na benzu.
Ako pališ na plin normalno je da tako radi dok se motor (voda-antifriz) ne ugriju na bar 40 stupnjeva. Topla voda pretvara plin iz tekućeg u plinovito stanje.
Pumpu možeš provjeriti ako nađeš nakog sa istim mercom pa samo zamjenite na par sati pumpe. Ako je do pumpe, znaćete obojica :lol:

Pozz,
:beer:

jel može bit još kako ili sam na flandžu,konkretno mislim na taj 190et iz teksta :beer:


Čet stu 19, 2009 10:40 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 11, 2009 6:48 pm
Postovi: 17
Lokacija: Vukovar
Ime: Zoran
Godište: 0
Moj auto: W201 200 E
a flandža bi bila???

_________________
para i onako nema a i da ima ODAKLE MI


Sub stu 21, 2009 3:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri tra 18, 2007 5:24 pm
Postovi: 3090
Ime: Danijel
Godište: 1983
Moj auto: 190E 2.5-16,190D 2.5TD,W210 290TD
flandža ili po hrvatski nemam pojma,uglavnom nalazi se,odnosno postavlja se prije leptira(klapne gasa) u usisnoj grani,na nju je spojen plin iz isparivača...
e sad ako je plin direktni onda nema flandže nego su injektori od plina zabušeni u usisnu granu,svaki cilindar ima svoju diznu ko i benzinski injektori...al pošto je ovo zastarjeli tim ubrizgavanja ja sam uvjeren da nemre bit direktni plin nego samo na flandžu...
eventualno da se nasnimi u plinski ecm mapa od nekog drugog ali sličnog auta i stavi u ovaj auto s K-glavom...


Sub stu 21, 2009 10:00 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lip 04, 2009 7:54 pm
Postovi: 21
Ime: misel
Godište: 0
Moj auto: mercedes 230e w124
imao sam 190 mercedesa s 2.0 motorom i plinom.kada mi se dogodila eksplozija u filteru savila mi je klapnu u k glavi onaj tanki okrugli limić.nije rjesenje vratit crijevo nazad od oduška jer ti rksplozija obavezno savije klapnu tj.limic.dovoljno je da ju malo deformira i onda imas te probleme koje si naveo.u njemackoj mi je mehanicar to rijesio jer ovdje nije nitko znao.ali ler me je i dalje patio jednostavno se gasio i to me izludjivalo.nakraju sam ga prodao oa sad imam 230 w 124 i nikad plin vise u auto!!!!! :snf:


Ned stu 22, 2009 12:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 11, 2009 6:48 pm
Postovi: 17
Lokacija: Vukovar
Ime: Zoran
Godište: 0
Moj auto: W201 200 E
ma pazi, izluđije me, definitivno, mada sam pre ove imao istu sa 1.8 motorom, isto plin i bla, bla. ma super mi je bila, bez drame, više od godinu dana bezbrižne voženje... dok mi ovaj eto lepo skače po živcima.... e sad, svašta mi se mota po glavi, da dovezem celou jednu britanku, samo zbog motora, a opet, dal da dovezem 2-5 i da se trajno oprostim od junkersa u autu, ili da ga ostavim, ubacim ceo motor, sve sa drugom, k glavom, neznam... mada, ovao je za popi****i !
spuštena je lepo, znatno više od sportline-a, lepa njena felga na njoj, plava, zdrav i utegnuta kao praćka, pa mi žao dođe da je se rešim, eto, pojma nemam šta bi!

_________________
para i onako nema a i da ima ODAKLE MI


Ned stu 22, 2009 4:59 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lip 04, 2009 7:54 pm
Postovi: 21
Ime: misel
Godište: 0
Moj auto: mercedes 230e w124
pogledaj jos crijevo od oduska ispod filtera sto ide u ventil dekl da li je napuknuo ili je ostecen i odatle zna vuci zrak.ali svakako trebas skinut klapnu i vidjeti da li je ostecena prilikom eksplozije plina.ako je onda nabavi drugu s neke polovne glave jer se stara neda ravnati.


Ned stu 22, 2009 6:25 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon tra 09, 2007 7:59 pm
Postovi: 1316
Lokacija: NG
Ime: Siniša
Godište: 1974
Moj auto: W201, 190E, 1992. -prodan; Seat Alhambra 2.0 Tdi, 2010.
Evo, ekipa ti je već odgovorila. Flanđu bi trebao vidjeti kad skineš poklopac filtera zraka. Okrugli metalni dio sa velikom rupom u sredini (za zrak) i izbušen sa strane (za plin). Na nju ti je spojeno crijevo od plina.
@Dac: Ekipa je znala stavljati i direkciju na ova stara auta. Kao bolje će ići. Ustvari maloo bolje ide, ali puno više košta. :beer:

@w 201 lover Probaj ga prvo srediti na benzin pa tek onda ga fino podesi na plin.

Pozz


Ned stu 22, 2009 11:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sri stu 11, 2009 6:48 pm
Postovi: 17
Lokacija: Vukovar
Ime: Zoran
Godište: 0
Moj auto: W201 200 E
da mack, upravo je tako kako si i rekao... hoću, znam da na benz mora biti skoro pa savršen da bi na plinu ok bio.... javiću baš šta napravim!

_________________
para i onako nema a i da ima ODAKLE MI


Pon stu 23, 2009 1:47 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned tra 25, 2010 1:56 am
Postovi: 11
Lokacija: Zenica-Crkvice
Ime: Igor
Prezime: Tošanovič
Godište: 0
Moj auto: Mercedes 190E 1984 godina 2,0 Benzin -Plin 96 konja
Ovako drugar i ja sam imao isti problem kod mene je 190E benzin-plin 2,0 i tako mi se isto ko kod tebe dešavalo .
Ja sam promjenio zračni filter i filter od plina malo sam pojačao štangas benzina isto tako naštimao sam i malo jače plin i sad je sve perfekcija ali postupak pri paljenju je sljedeči bar kod mene , pali se na benzin i malo gasa dok se smiri tj ako se i krene ugasiti dodaj malo gasa što bi rekli ovi moji da se prihvati i od tog paljenja mislim na prvo plajenje ujutru radi na benzinu dok ja izduhanim jednu cigaretu cirka 3 minute onda ručno prebacim na plin i to je to auto radi ko pišča a i ja sam imao iste tvoje probleme i još sam početnik tako da sam na raskrsnici koristio ručnu i noga na gasu što baš izludjuje .
Ali sad hvala Bogu radi sasvim normalno uz redovnu kontrolu vode i ulja što mi je majstor rekao da je veoma vazno naročito voda .


Ned tra 25, 2010 2:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 38 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
cron
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr