Sada je Ned pro 16, 2018 12:00 pm




Odgovori  [ 15 post(ov)a ] 
LPG kao da radi na 3 klipa 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 28, 2009 2:10 pm
Postovi: 51
Lokacija: Maklosevac, Nasice
Ime: Zoran
Prezime: Rajic
Godište: 1986
Moj auto: VW Vento 1.9 TD, Mercedes C 180 LPG W202 Esprit
Pojavio se problem u zadnjih mjesec dva na MB C180 w202 od starog. Problem je vezan samo uz plin. Auto kada se prebaci na plin radi ko traktor, tj. ja bih reko na 3 klipa. Da li je imo itko slican problem? Da li netko zna u cemu bi problem mogo biti? Ja osobno sumnjam na lambda sondu jer auto inace radi na benzin ko sat samo ponekad se desi kad radi u leru i kad se da gas da krene s mjesta on ostaje na istim obrtajima i stuca lagano kratko vrijeme (oko 5 sec) i onda prestane i opet duze vrijeme bez problema radi. Jos se javlja problem da u leru (na benzin) uvijek obrtajka skace od nekih 700 o/min do cak neki put 1500 o/min (sto ja smatram da bi trebo auto imati konstantu u leru npr na 1000 o/min). Zato i sumnjam na lambda sondu. Receno mi je da je najbolje ga oterat u servis gdje je plin ugradit (znaci cepelin u ZG) pa ce oni reci u cemu je problem. Ja ovdje pitam da budem siguran donekle u cemu je problem, jer ako je problem u nekom dijelu mehanike koji nije iskljucivo vezan samo uz lpg pa da se to popravi u NA. Do nedavno, kazem, je radio bez problema. Atest naravit prije godinu i po kad je kupljen i onda su mi rekli da na plin ima povecan CO ili CO2 u ispuhu (nesjecam se tocno) i da bi to trebalo nastimat.

Hvala na pomoci unaprijed!


Sub kol 29, 2009 4:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Čet sij 08, 2009 10:25 pm
Postovi: 808
Lokacija: Dugo Selo
Ime: Adam
Godište: 1977
Moj auto: Mercedes w204, c200 kompressor LPG, Avantgarde, automatik, 2007.,
Hyundai I40 SW 2017. (ženin)
prvo odi na servis za plin, oni spoje auto na komp, pa će valjda pokazati što mu je... imam isti auto, sve mi radi ok, jedino što mi nekad variraju obrtaji na leru, ali nije strašno...

_________________
jednom mercedes- uvijek mercedes!


Sub kol 29, 2009 9:31 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet ožu 21, 2008 4:39 pm
Postovi: 128
Lokacija: Hercegovina
Ime: Slaven
Godište: 1973
Moj auto: W126 560SEC , R129 500, G 320 ,W220 320 CDI
Moguće je da su ti najprije loše svjecice kablovi ili nešto sa strujom jer naplinuse kvar osjeti puno prije nego na benzinu.
P.S.
Probaj naj prije sa svjećicam

_________________
Slaven


Sub kol 29, 2009 9:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 31, 2006 1:55 am
Postovi: 114
Lokacija: Berlin, Orasje, Zupanja, Crikvenica
Ime: Joso
Prezime: Nedic
Godište: 0
Moj auto: W210S (kombi) 200E sa plinom ICOM JTG
nije kao da radi na tri klipa nego ja mislim da ti zaista radi na tri klipa, kod mercedesa je tako cim osjeti neku gresku u dovodu benzina (plina), ili na struji ugasi mu jedan klip da se moze lakse primjetiti greska. Evi i j a sam kuburim sa tim (samo kada sam na odmoru odnosno kada ne sipam plin u njemackoj, neznam zasto ali sa njemackim plinom sve funkcionira perfektno a kada krenem na odmor sipam u ceskoj, slovackoj, madjarskoj, hrvatskoj i bosni i na sa jednim nisam bio zadovoljan dok vozim na auto putu jos nekako ide ali u gradskoj voznji je uzas kao da je sve pokidano na autu tako da prije nego spustim obrtaje prebacim na benzin i nastavim tako voziti sve do ponovne otvorene voznje, da napomenem kod mene je direktno ubrizgavanje i plin nema svoj komp. nego sve komande idu preko komp. od auta a na benzin nemam niti najmanji problem tako da je moj zakljucak da nisu sve greske ni do ugradnje ili do majstora koji steluju plin nego da problemi leze takodje i u kvaliteti plina. Kda uspijes rjesiti gresku javi pa da vidimo o cemu se radilo.

pozdrav


Sub kol 29, 2009 10:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 28, 2009 2:10 pm
Postovi: 51
Lokacija: Maklosevac, Nasice
Ime: Zoran
Prezime: Rajic
Godište: 1986
Moj auto: VW Vento 1.9 TD, Mercedes C 180 LPG W202 Esprit
Plin ce jos neko vrijeme morat pricekat jer neznam kad ce se uhvatit vremena da se ode do ZG. Ovdje u NA mi je jedan covjek koji drzi firmu za ugradnju i servis auto plina ponudio da ubaci na postojeci sistem svoj kompjuter (od plina) jer on ne radi sa tom markom koja je trenutno u autu. Cijena: 1800 kn (dio i ruke). Neznam da li je isplativo.

Sad mene muci to sto on na benzinu u leru smanju je i dize obrtaje. Pa si zato mislim da tu nesto drugo ne stima. Jer, koliko sam ja upucen, on bi trebo drzat okretaje na onoliko koliko je postavljeno (npr. 1000 o/min). A u vezi onog da zna stucat kad se krece, mijenja brzina.... Tocnije. Gas "do poda", a on stuca i okretaji su na istom (otprilike 800 o/min). Pa si ja kontam, vec kad se tako slicno dogadja na benzinu, a posto je plin puno losije kvalitete (mislim na sagorijevanje u motoru) kao gorivo od benzina i svaka oscilacija, problem i sl. su lakse vidljivi, odn. osjetljiviji je auto na plin nego na benzin i samim tim su i svaka greska, kvar, problem lakse uocljiviji, da se tu ne radi o samom plinu, i zato sam mislio da je lambda sonda jer ona je usko vezana za sagorijevanje i plina i benzina.

Cim se problem rijesi, javit cu ovdje jer mozda bude netko sa slicnim problemom, pa mozda i ovo pomogne.

Hvala na odgovorima!


Ned kol 30, 2009 2:01 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 28, 2009 2:10 pm
Postovi: 51
Lokacija: Maklosevac, Nasice
Ime: Zoran
Prezime: Rajic
Godište: 1986
Moj auto: VW Vento 1.9 TD, Mercedes C 180 LPG W202 Esprit
Jos jedno pitanje...

S obzirom na ovu temu
viewtopic.php?f=136&t=10030
i posto je meni varen taj dio i samim tim zacepita rupica za izlaz zraka, a sam plin mi je spojen preko injectiona, jel postoji mogucnost da je zbog (s obzirom na vec sve spomenuto) toga taj klip, na kojem je taj dio, ne radi, odn. je iskljucen?

Ako ima itko voljan pomoci.


Pet ruj 04, 2009 11:58 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri lip 18, 2008 10:00 am
Postovi: 3270
Lokacija: Zagreb
Ime: Matija
Godište: 1986
Moj auto: LR Disco Sport
Nadovezao bih se na temu! Mjenjao sam menbranu na isparivaću prije 10 dana i sve je radilo odlićno, samo je auto za nijansu sporije vukao! Jućer se samo od sebe sve razjebalo, auto se gasi, nejde s mjesta i užasno smrdi po plinu! Ima li netko ideju što je moglo krenuti po zlu!


Pet ruj 04, 2009 1:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 28, 2009 2:10 pm
Postovi: 51
Lokacija: Maklosevac, Nasice
Ime: Zoran
Prezime: Rajic
Godište: 1986
Moj auto: VW Vento 1.9 TD, Mercedes C 180 LPG W202 Esprit
Hvala na ovom opsirnom odgovoru!

Evo ja sam bas maloprije dosao iz Osijeka. Iso sam kod Skoje u ovlasteni MB servis za savjet, ali nisam dobio sto sam ocekivao. Sto se tice onih propucalih membrana koje su uredno zavarene od drugog majstora, receno mi je isto da taj dio mora imati rupicu i da on tu stoji s razlogom. Sto tocno taj dio radi? E na ovo nisam dobio odgovor. I tako ja pun volje (i pun sebe jer me uzasno teralo na wc - sala) krenio za Josipovac u servis auto-plina. I covjek, na svu srecu, nije se orijentirao na servis jedne marke auto-plina pa je reko da moze sredit ovaj moj plinski sistem. Pao mi kamen sa srca kad sam to cuo jer necu morati ici u ZG u Cepelin na servis posto je tamo ugradjen plin. E sad covjek je rekao da nece nista raditi na plinu u autu dok se ne rijese problemi sa benzinom, tj. dok on ne bude na benzin radio kao da je iz tvornice izasao (ne doslovno).

Tako da ako bude topic i dalje otvoren, ja cu ovdje pisat kako se koji kvar otkloni, sta se dobilo s time, odn. kako auto radi nakon popravka odredjenog dijela.

P.S. Kako mi je danas receno, mislim da cu morat malo dublje zavirit u svoj dzep za novcima.


Pet lis 09, 2009 1:34 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 28, 2009 2:10 pm
Postovi: 51
Lokacija: Maklosevac, Nasice
Ime: Zoran
Prezime: Rajic
Godište: 1986
Moj auto: VW Vento 1.9 TD, Mercedes C 180 LPG W202 Esprit
Ovako......

Jucer je auto napokon bio kod majstora. Nije puno radjeno. Za sada su svjecice zamjenjene. Kaze majstor da je auto toliko istrosio svjecice da je cudo da uopce je auto i palio. Auto puno bolje pali ujutro, mirniji je u leru (mada jos uvijek nije to to kako bi trebao biti, prije je radio od granice krepavanja do nekih 1300 o/min u leru, a znam da bi trebo odrzavat obrtaje na istom mjestu dok stoji u leru) i poceo je opet vuci. Isprobano odmah, do 160 u 4. brzini. Prije je jedva do 140.

Jos je majstor ocistio neki dio (zaboravio sam kako se zove) i rekao je da kupim neki aditiv za gorivo kako bi se to ocistilo.

Cijena svega ovoga: posao 150 kn i svjecice ~100 kn (bosch, bile su te na njemu, pa si kontam, ako je na njima radio dobro, najbolje onda staviti iste takve).

Majstor je isti koji mi je vario onaj dio na injektorima.
Jos je rekao da ga ne isprobavam na plin dok mu kompjuter ne memorira ovo sto je sada odradjeno i dok ne ustima sve to (neznam da li ima to kakve veze, al ajde, ipak nisam ja majstor).


Čet lis 29, 2009 2:39 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub lis 27, 2007 2:01 pm
Postovi: 1820
Ime: Ante
Godište: 1986
Moj auto: W201 250D
zrdesing napisao:
Jos je rekao da ga ne isprobavam na plin dok mu kompjuter ne memorira ovo sto je sada odradjeno i dok ne ustima sve to (neznam da li ima to kakve veze, al ajde, ipak nisam ja majstor).

Plinski ecu kopira benzinski(koji ima mogućnost "refreshanja" za vrijeme voznje,odnosno reguliranja parametara bitnih za pravilan rad motora),zato trebas jedno vrijeme vozit na benzin bez plina. Tako ako vidis da ti auto jedno vrijeme ne vuce ko inace,a dosad nije bilo nikakavih problema,onda prebacis na benzin i provozas ga 10-ak kilometara malo sportskije voznje i kad ga prebacis na plin nazad opet vuce normalno. To je zato sto je benzinski ecu nanovo podesio parametre i plinski ga kopiro i sad i na plin ide normalno. To je naravno pod pretpostavkom da su motor i instalacija u redu.

_________________
Šta će ti život kad puteve mjenjaš, bolje da umreš nego da se predaš!


Pon stu 02, 2009 8:45 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned srp 13, 2008 10:31 pm
Postovi: 165
Lokacija: Dalmacija
Ime: Ante
Godište: 0
Moj auto: w203 c180k sc
Evo da se i ja malo nadovežem na temu, i ja sam imao problema s plinom, isto rad na 3 cilindra, slabo je vukao, trzao je itd...
Problem rješen, problem je bio u nečistom plinu, začepljen filter plina i nakupina neke tekućine (vode) u/oko isparivača, promjenjen filter plina i očišćeno oko isparivača i sad je sve dobro...
:beer:

_________________
Previše sam grešan...


Uto stu 10, 2009 9:49 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Pet kol 28, 2009 2:10 pm
Postovi: 51
Lokacija: Maklosevac, Nasice
Ime: Zoran
Prezime: Rajic
Godište: 1986
Moj auto: VW Vento 1.9 TD, Mercedes C 180 LPG W202 Esprit
Neki dan isprobana voznja na plin. Isto je kao prije. Auto i dalje radi na 3 klipa. Na benzin auto puno bolje radi nego prije. Mislim da cu sad probat sa ovime sto je coke rekao, izmjena filtera.


Pet stu 20, 2009 12:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet kol 24, 2006 10:05 am
Postovi: 3516
Lokacija: Split
Ime: Ivan
Godište: 1986
Moj auto: w220 - S320, w220 - S500, W215 - CL500, W140 - CL500, Kombi MB 208 D, w168 - A170CDI
Koji sistem plina imas i koja marka, za početak ?


Uto pro 29, 2009 7:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub vel 16, 2008 8:10 pm
Postovi: 12
Lokacija: Dalmacija
Ime: Vujo
Godište: 0
Moj auto: C-180,automatik, 1994-god., benzin-plin
Pozdrav..
Ja bi se nadovezao na ovu već otvorenu temu. Naime, meni se trenutno događaju iste stvari kod auta kao šta je pisano gornjim postovima.
Auto mi na benzinu radi odlično. Dok kod rada na plinu auto radi na tri cilindra. Treći cilindar mu ne radi. Auto sam odvezao kod majstora koji mi je ugradio plin i koji ga je spojio na računalo i kaže da je sa parametrima plina sve o.k.(injektori i sl.) Da je cijeli sustav plina ispravan i da po računalu radi kao i kad je ugrađen, dok gledamo motor dok trza i trese se na tri cilindra :). Uglavnom još sam jednom odvezao auto kod ovlaštenih servisera Ladni Renca u Mostaru, i momci su mi rekli sve kao i moj meštar, da je sa sustavom sve o.k. ali da im javlja slab sugnal od jedne bobine na motor, da bi mogli kablovi progorit, pa sam promjenio i kablove i opet isto (promjenio sam i svjećice naravno).
Sad mi ostaje jedino da probam sa bobinama, ali mi svaki meštar govori da ako su otišle bobine nebi ni na benzinu radio kako treba. Neznam ni sam, pa ako ima ko kakvo iskustvo vezano za ovo molio bi ga da proba dati savjet...
Eto toliko...


Sri svi 21, 2014 11:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon kol 06, 2012 4:04 pm
Postovi: 1429
Lokacija: Velika Gorica
Ime: Damir
Godište: 1986
Moj auto: neki merc
Benzinska smjesa ima manji probojni otpor od plinske. Ako je bobina pri kraju može radit dobro na benzin jer je i manji napon dovoljan za iskru, dok na plinu štrajka. Zato su dobri kablovi ključni za plin i obično se skuži loš kabel nakon ugradnje plina.

_________________
MB 123 240D 'HANS', 1981.g. -otišao dalje
MB 124 200E 'KRUGER', 1991.g. -otišao dalje
MB 210 E230 'GRUBER', 1996.g.
MB 211 E320 'TRISTAN', 2002.g.
MB 124 250D 'NORBERT', 1992.g. -otišao dalje
MB 126 280SE 'DIETRICH', 1981.g.


Čet svi 22, 2014 9:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 15 post(ov)a ] 

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr