Sada je Sub svi 26, 2018 9:19 pm




Odgovori  [ 26 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće
Rasprava o cijenama 
Autor Poruka
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 11, 2006 9:39 pm
Postovi: 158
Lokacija: Zagreb
Pomalo mi je dosadno čitati oftopik prežvakane sadržaje, pa počinjem novu temu nadahnut postom sa slikama sa mobile.de.
Zaključujem da mnogi ljubitelj sniva o jeftinoj kupnji i posjedovanju starog korita kojeg bi sa žarom uređivao uživajuću u majstoranju po garaži. I svaki se nada da će naći jeftino. No pitam vas sve ponaosob, koje staro korito je jeftino, a koje skupo? Da li je auto od 2 soma ojra jeftin ili skup.
Moj odgovor je skup. Skup je svaki auto koji košta više od 1 ojra.
Zašto? Jer su radovi skupi, jer su dijelovi skupi, jer je znanje skupo!!!!!!!
Čak i da čovjek dobije auto na poklon i želi ga popraviti (W100, W115, W191 ili W123 liniju svejedno).
Koliko košta uređenje glave motora? Bilo koje serije.
Koliko koštaju sve brtve na motoru?
Koliko košta npr. varenje pukotine na uljnom koritu?
Koliko košta uređenje tlačne crpke (bošpumpa)?

Jednako. Jednako za bilo koju seriju auta.
Da ne spominjem dalje.Limarenje,lakiranje,tapaciranje,kromanje.
Jedan je ispravan način da čovjek posjeduje lijepo uređen klasični auto.
Jednostavan način. Rastaviš ga na sastavne dijelove, sve popraviš i vratiš nazad.
Jednostavno. Jednostavno kao da zatražite od kirurga da netom razdvojene sijamske blizance ponovo spoji. Ili. Kao da tražite ginekologa da novorođenče prirodnim putem vrati u majčin uterus.
Samo ga rastaviš i sastaviš. Koliko vremena za cijelu priču?
Kome još nije jasno zašto su auti za obnovu u Njemačkoj jeftini, samo dva tri soma ojra, neka digne dva prsta.
PS. To mogu samo ljubitelji ili luđaci. Osobno uživam u svakom trenutku obnove auta.
PS2 Mladene pliz nabaci neku novu temu


Uto pro 19, 2006 1:30 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sub pro 02, 2006 5:34 pm
Postovi: 2604
Lokacija: Zagreb
Ime: Kristijan
Godište: 0
Moj auto: W 107 450 SLC
W 123 280 CE
Post 
Bogdaj!

Mislave,u konačnici se slažem s tobom.
Međutim,vjerujem da se puno ljudi čudi na forumu ne cijenama automobila u Njemačkoj,nego razlici cijena ovdje i tamo.Je li restauracija skupa? Pa naravno da jest.Skupa je svugdje.
Čovjek zaista mora biti zaljubljenik u oldtimere da krene u pravu restauraciju.U Hrvatskoj čak mora biti "luđi" nego vani.Tim više čudi razlika u cijeni.Po logici stvari,ako kod nas čovjek mora još više uložiti novaca i truda (zbog većih cijena i nedostupnosti dijelova) ne bi li bilo očekivano da je temelj svega (ruina koju treba restaurirati) nešto povoljnija ???
Isto tako,smatram da kod nas restaurirati auto znači više biti lud nego biti zaljubljen u prošlost.Kod nas,po mom mišljenju,bolje kotiraju oni "zaljubljenici" koji imaju hrpu para pa kupe gotov auto za 50,60 ili 100000 eur.Bolje od tebe,mene i ostalih "luđaka"...Na žalost! :cry:

_________________
"Kupnja Mercedesa je ispunjenje ambicije stila"


Uto pro 19, 2006 11:14 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 11, 2006 4:03 pm
Postovi: 298
Lokacija: Zagreb
Ime: Držislav
Prezime: Krasić
Godište: 0
Moj auto: W 168 A 170 L CDI
Post 
Mislave ti si lud! :wink:


Uto pro 19, 2006 12:53 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 9:25 am
Postovi: 2854
Lokacija: ZAGREB
Ime: Dario
Godište: 0
Moj auto: Mercedes E200
Vidim Marko iz Dubrave ne zeli spominjat cijene,al ipak ja bi volio kao vjerovatno i vecina znat kolko takva igra na kraju košta :roll:
Tek tolko da vidim neke svoje buduce mogucnosti.
Po meni cijene sa mobile.de su vrlo pristupacne,al kad bi se kemijao uvoz i to sve jednostavno bi bilo neisplativo za retauraciju za nekog ko nije bas pri lovi.Neki aute restauriraju godinama,kao sto je igorw114 reko da se ona opel olimpija slaže vec 5 g,sto moze bit financijski razlog vlasnika,pa se to sve razduzilo,al neka sigurno ce mu se to sve isplatit kad ju slozi i kresne nakon5g,al dobro je dok auto moze bit na suhom i pod krovom :wink:
Ak bi i ja kroz godinu dvije uzeo nesto zrelo za restuariranje posto imam 2 garaze moze mi 3 ili5 godina stajat unutra i svaki vikend pomalo radit na autu stim da si ne uzimam kruh iz usta :wink:
I ima jedna opcija da nadem oldija u njemackoj za cijenu od 8-12000 eura koji izgleda ok i kojeg jos nebi trebalo raskapati godinama.Kako imam rodaka u njemackoj lako ga gore registriram(recimo na braticevo ime)da mi punomoc i legalno se vozim po Hrvatskoj sa njemackim papirima i tablicama,jedamput godisnje,ili svake 2godine ili neznam kak to vec ide za njemacke odltimere jer imaju H-oznake ga registiram i miran sam :wink:


Uto pro 19, 2006 4:16 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 05, 2006 7:35 pm
Postovi: 1537
Ime: Mladen
Godište: 1958
Post 
Odgovor na pitanje, zašto neki loši oldtimeri postižu velike cijene, ne znam, čisto stoga što još nisam vidio da je neki oldtimer koji je bezobrazno precijenjen stvarno i prodan za tu cijenu. Ali kad bih odgovarao na pitanje zašto ih njihovi vlasnici toliko procijenjuju, tada je odgovor jasan, kao i svaki put kada vlasnik nečemu da toliko veliku cijenu da je presmiješno o tome i pričati, jasno je da na taj način sam sebi daje na važnosti i podiže, pogotovo u očima onih koji o tome ne znaju ništa, svoj status i sliku osobnog bogatstva, pa i ekskluzivnosti.

Koliko god budemo trudili se oblikovati i obrazovati oldtimersku scenu u RH, uvijek će biti netko tko će za svoj prefarbani oldtimer govoriti kako je “fantastičan i original” kao što će biti i onih koji će puštati da lijepi i popravljivi primjerci trunu “na pol dvora” jer selo dolazi gledati auto za koji “... ja u Njemačkoj mogu dobiti NOOOVI MERCEDES !!!” - Ova legendarna izjava koja pršti s dvije definicije (prva – oldtimeri su skupi, druga – Mercedes je mjerilo cijene i vrijednosti) postala je šlagvort svima koji su ikad prodavali neki poluzgužvani komad hrđe nekome tko je prije 20 godina, kada su to rijetki činili, prepoznavao vrijednost i bio ju spreman sačuvati.

I sad.. koliko god nam smiješno i, iskreno, primitivno zvučalo kad netko stavi Mercedesov znak na “stojadina” ili poršeov znak na Yuga, činjenica je da ima ljudi koji time stvarno dobijaju na značaju svog automobila, a time i svom osobnom.

A koliko vrijedi oldtimer? Na stranu sad katastrofalne “restauracije” koje umanjuju vrijednost vozila, koliko zaista vrijedi moj oldtimer?
Veliko iznenađenje svima koji malo zagrebu površinu, pročitaju “Oldtimer Markt”, „Motor Classic“ ili prosurfaju webom, spoznaja je da RIJETKO koji oldtimer, čak i u izvanrednom stanju vrijedi i toliko koliko vrijedi novi automobil iste klase danas...
Govorim napamet, ali pozivam vas da provjerite...

Peugeot spider ( kabriolet ako niste znali) 204 – 3.700 i nešto eura...
Renault 16 u voznom stanju – 700 EUR
Renault Dauphine u dobrom stanju – 3600 EUR
Škoda Octavia u dobrom stanju (1955.) - 1400 EUR
Renault Florida u fantastičnom stanju, vrhunski restaurirana.. - 12.000 EUR
Rover 2200 TC ( 1975) - 990 EUR
Fiat 1500 u jako dobrom stanju (1964) – 1500 EUR
Mini Cooperi se krecu od 1000 – 4000 EUR
Citroen DS bude obično 3.000 – 7-8 kako kad i 10.000 EUR (ali ne više od toga)
DKW AutoUnion (1958) koji bi kod nas dobio pehar – 7.800 EUR
Ford model T (1919) – ne vjerujte ali je 9.000 EUR
Mercedes 170V – najbolji postižu cijenu od 20 i nešto tisuća eura...
... i što to onda košta toliko puno??

Skupi auti, naravno.. Ako je automobil bio skup kad je bio novi, za očekivati je da će biti skup i kao oldtimer. Stotinjak tisuća eura na više koštaju ( i to uglavnom modeli prije drugog svjetskog rata) savršeno restaurirani ili očuvani primjerci Hispano-Suize, Mercedesa rijetkih serija ili iznimnog luksuza, tu i tamo pokoji Maybach, Aston Martin i naravno Rolce Roys, Bentley i slični automobili te klase.
Prema tome, nije dovoljno da oldtimer bude sjajan, da izgleda onako “hitlerovski” da je crn i da ima kurblu kako bi bio skup.
Prema tome, jako mi je žao, ali svi vi koji u garaži držite neku „staru kantu“ koja nije “palila” zadnjih 8 godina, štakori pojeli instalaciju, gume strulile na felgama, jedno staklo razbijeno a mačke pogadile sjedišta... za taj ćete primjerak “... dobiti NOOOVOG MERCEDESA” ?????
Da, ali samo ako vam je auto ili motor iz rijetke serije i ako u njega uložite još barem nekoliko desetaka tisuća eura i brdo neprospavanih noći i sati rada. I da, naravno, ako imate pravilne knjižice vozila, povijest vozila, te ako uspijete kupca u Njemačkoj zaista uvjeriti da ste restauraciju napravili izvanredno i pokažete mu fotodokumentaciju restauracije.
Ovi su prostori izgubili taj kredibilitet, barem prema nekim navodima, ne bih se to usudio cvrsto tvrditi, ali cinjenica je da oldtimerski pokret živi kod nas oko tridesetak godina a mi još nemamo nikakvo tijelo, bilo državno ili nedržavno koje bi se brinulo o kategorizaciji oldtimera, točnije rečeno, povijesnih vozila

(Prenijeto sa www.oldtimeri.net uz neznatna skraćenja.)


Uto pro 19, 2006 4:21 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
super tema!oldtimeri su skup sport i to rade smo luđaci poput mene koji su ludo zaljubljeni u neki model auta (ja primjerice cupe w114)i spremni su žrtvovati sebe da bi to imali i uživali u tome,kako marko kaže obično brojimo prvih par tisuča pa više ne brojimo da nas glava ne boli.Uglavnom kupujemo djelove a svoj rad ne računamo jer uživamo u tomeljudi moji to vam je sve jedna velika,velika LJUBAV koju rijetki mogu i žele razumjeti


Uto pro 19, 2006 10:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 18, 2006 10:34 am
Postovi: 43
Post 
Tko je sad tu lud?

Onaj koji ode u "Ojrolajn" i kupi novu Mecu za npr. 50.000 Eura (po mogučnosti na kredit), pa mu ona na godinu vrijedi 35.000 pa za dvije 25.000 itd. itd.

Ili netko, tko kupi pravog klasika za 10.000 uloži još 20.000 i ima auto koji će i za 5 godina vrijediti te novce, ako ne i koji Euro više?

Moji razlozi za ovu drugu varijantu:

Svaki Mercedes od cca. 1967 nadalje vozi se jednako dobro kao i svi moderni auti.

Potrošnja goriva se kod Mercedesa nije promijenila zadnjih 30 godina (pričamo o benzicima)

Mogu ga popravirti kod svakog boljeg mehaničaera. Elektronika =0

Nema ekotesta

Tko želi biti upadljiv, sa sređenim starim Coupeom sigurno je upadlljiviji nego sa okanom.

I nema gubljenja vrijednosti

Naravno, sve to pod pretpostavkom da je taj klasik u stvarno dobrom stanju.

Mislim da su u krajnjem slucaju oldtimerasi ipak oni pametniji.


Sri pro 27, 2006 12:42 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 3:15 pm
Postovi: 6499
Lokacija: Rijeka
Ime: Darijan
Godište: 0
Moj auto: W220
Post 
Slazem se sa Josipom. Uvijek sam tako i mislio; provozati se npr. jednim 190SL ili W111 Coupe centrom grada sigurno se privuce vise pogleda nego nekim obicnim "aktualnim" coupe-om. Barem je tako kod mene slucaj - prije pogledam neki oldtimer nego novi model :wink: ....

_________________
Nema nista skuplje od jeftinog Mercedesa ...


Sri pro 27, 2006 11:57 am
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 05, 2006 7:35 pm
Postovi: 1537
Ime: Mladen
Godište: 1958
Post 
Prinz Eugen napisao:
Slazem se sa Josipom. Uvijek sam tako i mislio; provozati se npr. jednim 190SL ili W111 Coupe centrom grada sigurno se privuce vise pogleda nego nekim obicnim "aktualnim" coupe-om. Barem je tako kod mene slucaj - prije pogledam neki oldtimer nego novi model :wink: ....


Sad se ja slažem sa obojicom.

Jedan jedini veliki problem je gdje kod nas nabaviti oldtimer koji se isplati restaurirati. Naši prostori, kao i prostori bivše juge, u Evropi su u potpuno izgubili kredibilitet za nabavu oldtimera za restauracije ili restauriranog.

Zašto je to tako, vrlo jednostavan razlog, naši ljudi su prije dvadesetak ili najviše tridesetak godina shvatili da su stari auti dio povijesti i da polako nestaju. Počeli su naveliko kupovati aute i ostala vozila, ali,
sa njima se trebalo i voziti, a u autu je motor od 6. 8 ili 12 cilindara. Vrlo jednostavno, izbaci taj benzinac i stavi običan perkinsov motor koji paše u skoro svaki mercedes. To što auto nije išao više od 60 km/h nikome nije smetalo. Auto se ionako nije registrirao, tko da još to i plača. Nakon vožnje takvim perkinsom po selu i bližoj okolici auto se cijeli rasklimao i bacao se, prije toga je na otpadu i u smeću završio i motor (dobro se plačalo).
Nakon perkinsa došli su pouzdani mercedesovi dizlaši, ali ni oni nisu odgovarali jer je trebalo mijenjati i getribe, a stare getribe bile su automatske. rezalo se po unutrašnjosti da se stavi normalna getriba i uništavao interijer. Skidali su se stari instrumenti jer ni oni nisu više dobro pokazivali i bacali. Kvarile su se kontakt brave i stavlljale su se tipke za paljenje dizela, gdje drugdje nego na sredini table, da se vidi da je unutra dizel, a pri tome se uništavalo drvo koje je imao auto sa starim benzinskim motorom.

I što na kraju imamo, stare mercedesove S-klase koje ne liče ni na što, ne zbog toga jer su trule ili im ne valja motor, nego zbog toga jer su toliko devastirane da se to jednostavno ne isplati uopće slagati.

Kod Nikole u Sv. Jani nalazi se možda jedan od posljednjih mohinikanaca, Mercedesova S-klasa, W-109, koja doduše ima dizela u sebi, ali ima i originalan motor, originalne instrumente (koji su doduše izvađeni), ali se nadam i da su ispravni, ima drvenih letvica koje najvjerojatnije odgovaraju ili i jesu originalne, ima sve papire od kako je došao u bivšu jugu (ako se ne varam) i još k tome je i "lomg verzija" napravljena samo u 9000 i nešto primjeraka jer auto ima "zračne jastuke" umjesto amortizera, doduše izvađene, ali se nadam da su kompletni.

Restauracija takvoga automobila je jako skupa (dvije gumene mandžete za jedan zračni jastuk stoje u Njemačkoj 310 Eura, a ima ih 4 komada, reparatura nivo ventila, isključivo zamjena staro za novo je oko 1800 Eura, kompresor za navedeno, isto zamjena staro za staro, ali reparirano je oko 1000 Eura), ako se želi dovesti u original stanje, ali je i krajnji efekat, vozilo kakvoga više nitko nema, koje se ne može ni importirati iz USA, kao što je to moderno danas, jer ih nema ni tamo.
A sama vrijednost takvoga vozila: od 25 000 € do 70 000 €, ako je zaista u vrhunskom stanju.


Slika


Jednog dana i Nikolin auto mogao bi izgledati ovako :) :)

-


Sri pro 27, 2006 7:33 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Sub ruj 23, 2006 10:57 pm
Postovi: 1108
Ime: Jakov
Godište: 0
Moj auto: W123 coupe i R107
Post 
Da se malo priključim i ja ovoj raspravi...
U Rijeci isto tako postoji jedan W111(već sam o njemu pisao,misleći da je w108/109),koji je skromno rečeno u genijalnom stanju.
Svjetlo siva boja,krom sav na broju i visokom sjaju,bez ikakvih preinaka(vanjskih),a za motor jedino ne znam...
Auto nisam vidio već barem 3 godine,ali do tada dosta često...
Ima dosta jednostavnu registarciju tipa 202-A ili nešto slično.

Evo još jedan koji je uslikan od člana oldschool foruma,neki dan u Imotskom...
Slika


Sri pro 27, 2006 7:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 3:15 pm
Postovi: 6499
Lokacija: Rijeka
Ime: Darijan
Godište: 0
Moj auto: W220
Post 
Mladen napisao:
Slika


Kako dobro izgleda! Onaj od Nikole je vec na onim slikama (iako ima ozbiljnog posla oko njega) impozantan. Kao sta Mladen kaze, raritetan primjerak medutim financijiski zahtjevan projekt. Nadam se da ce naci nekog zainteresiranog kupca.

Sta se tice problematike cijena, vise-manje je sve receno i ovo sta Mladen govori je zalosna cinjenica....

_________________
Nema nista skuplje od jeftinog Mercedesa ...


Sri pro 27, 2006 8:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 05, 2006 7:35 pm
Postovi: 1537
Ime: Mladen
Godište: 1958
Post 
Prinz Eugen napisao:
Mladen napisao:
Slika


Kako dobro izgleda! Onaj od Nikole je vec na onim slikama (iako ima ozbiljnog posla oko njega) impozantan. Kao sta Mladen kaze, raritetan primjerak medutim financijiski zahtjevan projekt. Nadam se da ce naci nekog zainteresiranog kupca.

Sta se tice problematike cijena, vise-manje je sve receno i ovo sta Mladen govori je zalosna cinjenica....



Obečao sam sam sebi da neću više o cijenama, ali me jednostavno povuče, kao, nekako bi morao nakoga motivirati da "spasi" takav auto.

Čuo sam se sa Nikolom, ako ne naleti neki "jaki" kupac, budem ja to probao riješiti do proljeća, budemo vidjeli i pokušali se dogovoriti.


Sri pro 27, 2006 9:12 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 3:15 pm
Postovi: 6499
Lokacija: Rijeka
Ime: Darijan
Godište: 0
Moj auto: W220
Post 
Opa.. bravo Mladene! Ako ne naleti neki "jaci" kupac, sretno sa pokusajem spasavanja tog auta! Nadam se da ce te uspjeti! :wink: ...

_________________
Nema nista skuplje od jeftinog Mercedesa ...


Sri pro 27, 2006 9:52 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 18, 2006 10:34 am
Postovi: 43
Post 
Citat:
Jedan jedini veliki problem je gdje kod nas nabaviti oldtimer koji se isplati restaurirati. Naši prostori, kao i prostori bivše juge, u Evropi su u potpuno izgubili kredibilitet za nabavu oldtimera za restauracije ili restauriranog.



Nažalost ste potpuno u pravu, kod nas se ne može nabaviti ništa 100% korektnoga. Ili nije original motor, ili papiri ne štimaju, ili je prekucan broj šasije (da, da i toga ima!) ili u najgorem slučaju sve od jednom. Tko se upusti u restauraciju takvog auta, brzo će ga proči sva ljubav prema oldtimerima i sav entuzijazam, jer to je definitivno rupa bez dna.

Moramo priznati da se kod nas prije 40-50 godina nisu ni vozili neki auti. Osim npr. Titovi ili od nekog sekretara. Znaći nemamo šta puno ni tražiti po štalama. Tu i tamo se nešto nađe ali to su onda najčešće predratna vozila. Na ovom mjestu pozdrav Mislavu (Mercedes Tatamata).

U prilogu nekoliko slika


Slika

Mercedes 220A Cabrio, pronađen u Hrvatskoj (2kom)

Slika

Slika

Ovaj repaš 200D je prije 3 gd. uvežen iz Amerike. Podaci o autu:
1 ruka, vlasnik "department of defense", Servisna knjižica kompl. poštambiljana do zadnje milje (125000) u Mercedesovim servisima, Nikada farban , razbijan ili varen!!! Prodano za 10.000,- USD fco Zagreb. Auto ima nekoliko lakših oštečenja laka, treba kompl. novih dihtunga i tepiha. I to je to.


Čet pro 28, 2006 12:18 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 05, 2006 7:35 pm
Postovi: 1537
Ime: Mladen
Godište: 1958
Post 
Josip napisao:
Citat:
Jedan jedini veliki problem je gdje kod nas nabaviti oldtimer koji se isplati restaurirati. Naši prostori, kao i prostori bivše juge, u Evropi su u potpuno izgubili kredibilitet za nabavu oldtimera za restauracije ili restauriranog.



Nažalost ste potpuno u pravu, kod nas se ne može nabaviti ništa 100% korektnoga. Ili nije original motor, ili papiri ne štimaju, ili je prekucan broj šasije (da, da i toga ima!) ili u najgorem slučaju sve od jednom. Tko se upusti u restauraciju takvog auta, brzo će ga proči sva ljubav prema oldtimerima i sav entuzijazam, jer to je definitivno rupa bez dna.

Moramo priznati da se kod nas prije 40-50 godina nisu ni vozili neki auti. Osim npr. Titovi ili od nekog sekretara. Znaći nemamo šta puno ni tražiti po štalama. Tu i tamo se nešto nađe ali to su onda najčešće predratna vozila. Na ovom mjestu pozdrav Mislavu (Mercedes Tatamata).

U prilogu nekoliko slika


Slika

Mercedes 220A Cabrio, pronađen u Hrvatskoj (2kom)

.........................

Ovaj repaš 200D je prije 3 gd. uvežen iz Amerike. Podaci o autu:
1 ruka, vlasnik "department of defense", Servisna knjižica kompl. poštambiljana do zadnje milje (125000) u Mercedesovim servisima, Nikada farban , razbijan ili varen!!! Prodano za 10.000,- USD fco Zagreb. Auto ima nekoliko lakših oštečenja laka, treba kompl. novih dihtunga i tepiha. I to je to.


Josipe pozdrav,

da li je jedan od ta dva automobila pronađen u selu Mekiš kod Podravske Slatine ??

Da li su automobili kod Vas na restauraciji ??


Čet pro 28, 2006 9:45 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 26 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr