Sada je Sub svi 26, 2018 9:23 pm




Odgovori  [ 58 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Auti za obnovu 
Autor Poruka
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 22, 2007 4:42 am
Postovi: 4275
Lokacija: Slavonija, Čepin
Ime: Nikola (zovite me Borko)
Godište: 0
Moj auto: W124 200TE, LCS plin
Post 
Nema beda! Često se u brzini na tipkanju "promaši" slovo, pa ispadne sasvim drugi kontekst!

Važno je da se uvažavamo, nitko nije savršen!! (čak ni ja :rotfl: :rotfl: :rotfl: :beer: )

_________________
"Big Brother" watching you, all the time....


Pon sij 29, 2007 1:00 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 18, 2006 10:34 am
Postovi: 43
Post 
Cinanje se nekada koristilo umjesto kitanja, jer kita još nije bilo. Na novijim autima to se vise ne koristi jer su limovi pretanki (0,6-0,8 mm) i postoji mogučnost deformacije lima.


Materijali:

Cin, Cinpasta, plamenik, drvene "špahtle" za razmazivanje cina, turpija za cin

Postupak:

perfektno očistiti podlogu

Nanijeti Cinpastu na lim

zagrijati cinpastu i obrisati s krpom

nanijeti cin i pri tome paziti, sa se ne ohladi podloga (lim)

razmazati cin u željenom obliku

obraditi s turpijom za cin

Važno!

Kada je cinanje gotovo, dobro očistiti obrađenu plohu jer se u cinpasti nalaze između ostalog i kiseline koje nagrizaju lim. Ako se ploha ne očisti dobro postoji mogučnost brzog i jakog hrđanja.

Cijena:

1 kg cina kod "Wuertha" = 85,00 Kn, Zinpasta 300,00Kn.

1 kg = 3 štange cina,

Slika

Slika
nanošenje cina

Slika
obrađeno s turpijom


Pon sij 29, 2007 10:00 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes fahrer
Avatar korisnika

Pridružen: Pon pro 11, 2006 11:52 am
Postovi: 838
Ime: Igor
Godište: 0
Moj auto: Mercedes W111 220 SEb/coupe, Mercedes w201 190E
Post 
Svaka čast, ja sam pobrkao lončiće, što je najbolje ovaj postupak sam već vidio uživo :) Ja sam svoje varove premazivao između ostalog sa nekakvpm farbom (koja valjda cinča), a onda sam (barem one unutarnje) punio još i sa gumenom diht masom koja se nestvrdnjava, tako da mislim da je i to dobar način zaštite, valjda! Preko svega toga je naravno i nekoliko slojeva elastičnog bitumena


Pon sij 29, 2007 10:12 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Čet lis 05, 2006 7:35 pm
Postovi: 1537
Ime: Mladen
Godište: 1958
Post 
Josip napisao:
Cinanje se nekada koristilo umjesto kitanja, jer kita još nije bilo. Na novijim autima to se vise ne koristi jer su limovi pretanki (0,6-0,8 mm) i postoji mogučnost deformacije lima.


Materijali:

Cin, Cinpasta, plamenik, drvene "špahtle" za razmazivanje cina, turpija za cin

Postupak:

perfektno očistiti podlogu

Nanijeti Cinpastu na lim

zagrijati cinpastu i obrisati s krpom

nanijeti cin i pri tome paziti, sa se ne ohladi podloga (lim)

razmazati cin u željenom obliku

obraditi s turpijom za cin

Važno!

Kada je cinanje gotovo, dobro očistiti obrađenu plohu jer se u cinpasti nalaze između ostalog i kiseline koje nagrizaju lim. Ako se ploha ne očisti dobro postoji mogučnost brzog i jakog hrđanja.

Cijena:

1 kg cina kod "Wuertha" = 85,00 Kn, Zinpasta 300,00Kn.

1 kg = 3 štange cina,

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Najljepša hvala Josipe na informacijama i slikama.

Kakva su vaša iskustva sa samim cinanjem ??

_________________
Replika nije original !


Pon sij 29, 2007 11:05 am
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 18, 2006 10:34 am
Postovi: 43
Post 
Ako situacija dozvoljava meni je cinanje draže od kitanja. Može se nanijeti deblji sloj, mogu se nacinati "luftovi" (šta se kitom nije preporučljivo) i lakše se obrađuje.

Prednosti: originalnost, postojanost,

Mane: cijena

Kvaliteta? Ljudi kažu da se moderni kitovi mogu mjeriti sa cinom.


Pon sij 29, 2007 11:28 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
hvala Josipe na pravom pojašnjenju i ljepim slikama


Pon sij 29, 2007 6:19 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon sij 01, 2007 4:44 pm
Postovi: 353
Lokacija: Beograd
Post 
Pravi odgovor sa demonstracijom,hvala. :shock:


Pon sij 29, 2007 11:35 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 3:15 pm
Postovi: 6499
Lokacija: Rijeka
Ime: Darijan
Godište: 0
Moj auto: W220
Post 
Hvala na informacijama i slikama i od mene. Je to mozda onaj 190SL na slikama?

_________________
Nema nista skuplje od jeftinog Mercedesa ...


Pon sij 29, 2007 11:43 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 9:25 am
Postovi: 2854
Lokacija: ZAGREB
Ime: Dario
Godište: 0
Moj auto: Mercedes E200
Post 
Josipe zar se nakon tog postupka cinanja netreba nista kitat?ili treba samo na tanko proc?


Pon sij 29, 2007 11:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 18, 2006 10:34 am
Postovi: 43
Post 
Alberto_zg napisao:
Josipe zar se nakon tog postupka cinanja netreba nista kitat?ili treba samo na tanko proc?


Ako je dobro pocinano, onda ide odmah filer. U 90% slucajeva treba malo pokitati, ali šta je najbitnije u minimalnim debljinama.


Uto sij 30, 2007 9:58 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 9:25 am
Postovi: 2854
Lokacija: ZAGREB
Ime: Dario
Godište: 0
Moj auto: Mercedes E200
Post 
Josip napisao:
Alberto_zg napisao:
Josipe zar se nakon tog postupka cinanja netreba nista kitat?ili treba samo na tanko proc?


Ako je dobro pocinano, onda ide odmah filer. U 90% slucajeva treba malo pokitati, ali šta je najbitnije u minimalnim debljinama.


Hvala na odgovoru,imam jos jedno pitanje:
Recimo kad vam dode auto vidim da ide sva boja dolje sa njega,mene zanima je li prije filera ide jos kakva zastita na taj cisti lim?
Od kojeg proizvođaca koristite boje i filere?Ciji kit uzimate?


Uto sij 30, 2007 3:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
ekipa vaše mišljenje čime je najbolje zaštititi lim nakon pjeskarenja od daljnje oksidacije


Ned vel 04, 2007 10:48 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 11, 2006 9:39 pm
Postovi: 158
Lokacija: Zagreb
Post 
Dvokomponentna Chromosova reaktivna temeljna boja, obje komponente koštaju cca 100-tinak kuna, 0,85 kg+0,15 kg. Van svake sumnje najkvalitetnija tržišna zaštita za lim. Alternativa je utrljavanje tanina na ispolirani lim, time dobivamo patinu od željeznog tanata. ( ne znam tko bi to radio).Dvokomponentna je inače zelene boje, nenadmašna zaštita, to je ova boja koju vidite na slikama. Prokušano najbolje, iz vlastitog iskustva govorim.


Ned vel 04, 2007 11:27 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes entuzijast
Avatar korisnika

Pridružen: Pon stu 20, 2006 11:22 pm
Postovi: 368
Lokacija: split-strožanac,podstrana
Ime: frane
Prezime: čović
Godište: 0
Moj auto: w114 250ce,w123 200d
Post 
puno hvala Mislave :beer: :beer: :beer:


Ned vel 04, 2007 11:37 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 3:15 pm
Postovi: 6499
Lokacija: Rijeka
Ime: Darijan
Godište: 0
Moj auto: W220
Post 
Nije "Doctor Benz" bez razloga :wink: 8) ...


Ned vel 04, 2007 11:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 58 post(ov)a ]  Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr