Sada je Ned srp 21, 2019 10:54 am




Odgovori  [ 49 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće
Mercedes Benz W136 restauracija motora 
Autor Poruka
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
Evo poceli smo slagat drugi motor za naseg mezimca pa evo da javim.
Nazalost slike jos nisam napravio, jer smo jos u fazi uredjivanja dijelova, ali sutra cu uzet aparat pa u garazu.
Sto se tice tocnih tehnickih podataka sutra ce doc detaljan opis sa mjerama.
Inace stavlja se novi (citaj polovni ali jako dobar) blok, klipovi, nove karike, set brtvi, novi lezajevi na radilici, glava se nosi u cetvrtak na uredjenje sjedista ventila, stavljeni novi podizaci ventila,bregasta je odlicna pa ce se samo polirat,malo cemo i uredit prostor oko motora da sve to izgleda puno pristojnije, uglavnom nadam se da ce bit sve o.k.

Za sad toliko vise o svemu sutra.


Uto tra 01, 2008 9:13 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes ovisnik
Avatar korisnika

Pridružen: Sri kol 23, 2006 3:15 pm
Postovi: 6499
Lokacija: Rijeka
Ime: Darijan
Godište: 0
Moj auto: W220
Post 
Interesantno ... Bas me zanima vidjeti :P ...

Cekamo slicice ;) ...

_________________
Nema nista skuplje od jeftinog Mercedesa ...


Uto tra 01, 2008 9:24 pm
Profil Šalji privatnu poruku Web stranica
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
Post 
a evo i malo slika doduse nije jos pripremljeno pa nemojte zamjerit
izmedjuostalog imam minijaturnu garazu a padala je kisa tako da slike nisu ok ali cim prestane kisa cu iznest sve van i poslikat kako treba

evo za sad podizaci ventila

Slika

bregasta prije poliranja

Slika

blok je brusen stavljene su kosuljice na standard

Slika

radilica dosla sa brusenja
sad je prva specijala

Slika

usisna grana prije poliranja

Slika


aluminijski dekl prije poliranja

Slika


Sri tra 02, 2008 9:46 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 7:34 am
Postovi: 60
Lokacija: Varazdin
Post 
Koliko kod vas uzimaju za piksiranje bloka?
Pošto taj blok nije predviđen za piksiranje. :bye:


Sri tra 02, 2008 9:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
Post 
blok mi je tata nosio u zg na piksiranje bar mislim ja nisam bio s njim pitat cu ga pa javim sutra :oops:


Sri tra 02, 2008 10:03 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
Post 
evo nastavak sljedi

glava je pobrusena ali nazalost zaboravili smo skinut predkomore pa sad moramo

uglavnom:

Slika


Slika


Slika


klipovi:

Slika

Slika

Slika


i klipnjace

Slika

filter nafte neuredjen

Slika

iber:

Slika


hrpa dijelova za uredjenje

Slika

i na kraju

Slika


Sri tra 02, 2008 10:30 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 7:34 am
Postovi: 60
Lokacija: Varazdin
Post 
Koji je to motor?
OM 636.914 ili 636.930? Prvi 34 PS, a drugi 42PS.


Sri tra 02, 2008 10:41 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
Post 
636.914

da da ima cijela 34 konja :rotfl:

ali zato traje i traje i traje i ne kvari se


Sri tra 02, 2008 10:44 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 7:34 am
Postovi: 60
Lokacija: Varazdin
Post 
Nisu ih bezveze stavljali u radne strojeve sljedećih desetak godina, naravno s većim karterom.


Sri tra 02, 2008 10:49 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
Post 
ma stavljali su ih u svasta
na svu srecu znaju se nac jos dosta povoljno kod nekih ljudi, od 3 motora nadjes 10 kvalitetnih djelova ako imas srece
po selima se svasta nadje :D


Sri tra 02, 2008 10:54 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 7:34 am
Postovi: 60
Lokacija: Varazdin
Post 
Istina. Jedan iz kombajna završio kod mene. Samo je bila glava napuknuta.
Sanirano. :bye:


Sri tra 02, 2008 10:58 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 11, 2006 9:39 pm
Postovi: 158
Lokacija: Zagreb
Post 
To blokovi inače jesu predviđeni za piksiranje, bez problema trpe 4 specijale plus košuljice na standard i prvo brušenje, bezbroj puta. Ti motori se proizvode i dan danas, doduše manufakturno,ne serijski, u Engleskoj. Blok koji je ovdje prikazan je u savršenom stanju, tak dobar blok nisam u životu vidio, kao da je jučer iz ljevaonice iznešen. Inače strojna obrada, naprešavanje košuljica, brušenje, brušenje radilice je koštalo sve zajedno 800 kuna. S obzirom da je dotični inžinjer to odradio savršeno, rekao bih da nije puno. Radilica ima 12 centli slobodnog hoda, što je za ovaj tip motora idealno. Uljne crpke ćemo do subote napraviti, a nadam se da će i komplet brtvi biti tu. Pozdrav!


Čet tra 03, 2008 12:19 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Ned vel 17, 2008 7:34 am
Postovi: 60
Lokacija: Varazdin
Post 
mislav napisao:
To blokovi inače jesu predviđeni za piksiranje, bez problema trpe 4 specijale plus košuljice na standard i prvo brušenje, bezbroj puta. Ti motori se proizvode i dan danas, doduše manufakturno,ne serijski, u Engleskoj. Blok koji je ovdje prikazan je u savršenom stanju, tak dobar blok nisam u životu vidio, kao da je jučer iz ljevaonice iznešen. Inače strojna obrada, naprešavanje košuljica, brušenje, brušenje radilice je koštalo sve zajedno 800 kuna. S obzirom da je dotični inžinjer to odradio savršeno, rekao bih da nije puno. Radilica ima 12 centli slobodnog hoda, što je za ovaj tip motora idealno. Uljne crpke ćemo do subote napraviti, a nadam se da će i komplet brtvi biti tu. Pozdrav!


Hvala na iscrpnom odgovoru. Kolko su još došle pikse?
Meni su samo za piksiranje OM 621 sa piksama uzeli 1500 kuna. :bye:


Čet tra 03, 2008 7:03 am
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes štovatelj
Avatar korisnika

Pridružen: Sub stu 11, 2006 9:39 pm
Postovi: 158
Lokacija: Zagreb
Post 
Nisam točno siguran, ali oko 180 kuna po komadu.
Soma i pol za piksiranje sa piksama, to je ta cijena tu negdje.Brušenje jednog cilindra oko sto kuna košta, ipak sa piksiranjem ima dosta posla.


Čet tra 03, 2008 6:38 pm
Profil Šalji privatnu poruku
Mercedes poznavaoc
Avatar korisnika

Pridružen: Sri srp 11, 2007 2:59 pm
Postovi: 610
Lokacija: Rijeka
Ime: Ognjen
Prezime: Drezga
Godište: 0
Moj auto: W136 170 s cabrio B model 1950 - tatin
W187 220 a cabrio 1952 - bratov
Post 
nazalost za sad nista od novih slika, nemogu nista stavit, ali evo opisno

iber: aluminijska posudica ociscena i pripremljena za poliranje, cijev za odusak pofarbana u mat crno

poklopac podizaca ventila: obrusen do sjaja i spreman za poliranje druga varijanta pa mat crnom unutrasnjosti i poliranim rubom, obadvije varijante su spremne samo se ceka tatina odluka koja ce ic na auto

aluminijski drzac ventilatora: baze pofarbane u mat crno a sredisnji dio pripremljen za poliranje

donja remenica: sredisnji aluminijsi dio pripremljen za poliranje a zeljezna remenica pofarbana u mat crno

usisna grana: pociscena do sjaja i spremna za poliranje

poluzje gasa: prepiksano ocisceno i pofarbano u mat crnu

nadam se da ce sutra velika vecina dijelova bit ispolirana do visokog sjaja

vecina vijaka sa motora zuto pocincana

ako uspijem stavit cu slike svega sutra


Čet tra 03, 2008 9:56 pm
Profil Šalji privatnu poruku E-mail MSNM/WLM
Prikaz prethodnih postova:  Sortiraj po  
Odgovori   [ 49 post(ov)a ]  Idi na stranu 1, 2, 3, 4  Sljedeće

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži prema:
Idi na:  
Pokreće phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.
phpbb.com.hr