Mercedes Forum Hrvatska
http://www.mercedesklub.net/forum/

Mercedes Benz W114 Coupe 250CE Restauracija
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=113&t=3897
Strana 3 od 4

Autor:  igorw111 [ Sub pro 08, 2007 4:50 pm ]
Naslov: 

Evo slike restauracije frgazera prije i poslije:
Slika
Slika

Inače auto je u originalu einspritz, ali zbog kompliciranog D-Jetronica koji nije radio odlučio sam se na 2 dupla Zenith frgazera koji su isto bili varijanta na tim motorima. Dao sam ih potpuno reparirati - ma movo su kovani svi leptiri, nove dizne, nove sve puškice, federi i slično.

Slike novih kedera i vodilica šajbi:
Slika
Slika

Nabavka klima uređaja:
Slika
Slika
Slika

Zbog klime je morao ići i drugačiji kokpit nego standard...
Stiže još slika za koji dan!

Autor:  Buxy [ Sub pro 08, 2007 7:30 pm ]
Naslov: 

Bolje se drzi malo vise standarda, bilo bi steta mijenjat tvornicki izgled!! :mrgreen: :beer:

Autor:  igorw111 [ Ned pro 09, 2007 9:57 am ]
Naslov: 

A što nije po tvorničkom standardu?

Autor:  big_bad_benz [ Ned pro 09, 2007 12:58 pm ]
Naslov: 

sviđa mi se kako se to sve pedantno radi, svaka čast!

Autor:  ŠORE [ Ned pro 09, 2007 2:33 pm ]
Naslov: 

odmah mi je lipo gledat kad si pedantan i uredan
svaka čast :beer:

Autor:  igorw111 [ Pon pro 10, 2007 8:57 am ]
Naslov: 

Hvala na pohvalama. Ovih dana ću poslikati ove druge nove stvari koje sam nabavio; lajsne, ostali krom, tepihe i slično!

Autor:  Nik jana [ Pon pro 10, 2007 10:09 pm ]
Naslov: 

Pohvale na radu. Neznam jel se sječaš zadnji put kad smo se vidjeli planiral si u prolječe lakiranje i da če bit ove godine gotov, ali bitnije je da se dobro napravi. Htel bi te pitati u vezi fergazera tko ti ih je uredil, kaj to znači na novo kovani leptiri, koliko to košta i kak si ih naštelal na autu?

Autor:  igorw111 [ Uto pro 11, 2007 10:05 am ]
Naslov: 

Ma, svi ti rokovi se odulje, neću više ništa planirati! Frgazere sam reparirao kod Šoštarića u Blatu. On ti napravi nove dizne, napravi nove leptiriće za zrak (stari izgore s vremenom, pa ne dihtaju). Nove su sve puškice gdje u kučište ulaze pomični dijelovi (štangice), da ne bi vukao falš zrak i tako to. On ih je dobio od oka (dok ih je slagao) da auto radi dobro, ali naravno da to treba odvest njemu kad će auto biti u voznom stanju na štelanje. Cijeli zahvat je trajao oko 3 mjeseca i koštao 2500 kuna. Nije malo, ali u biti nemaš izbora ako hoćeš da motor savršeno radi jer će uvijek negdje vući falš zrak ili previše goriva ili slično. On je imao 2.5 motor s tim frgazerima i veli da u normalnim uvjetima ne bi potrošnja trebala prerlaziti 15ak litara jer kao nisu baš rastrošni :)
E da složio sam alternator, nije bilo nikakvih prespajanja, samo mu je trebala pobuda. Hvala još jednom na savjetu, sad fila :)

Autor:  frane st [ Uto pro 11, 2007 3:19 pm ]
Naslov: 

To Igore tako treba ,najbitnije je da si ti zadovoljan i da te svaki detalj čini sretnim jer to i je poanta slaganja auta iz ljubavi

Autor:  Nik jana [ Uto pro 11, 2007 10:44 pm ]
Naslov: 

Hvala na odgovoru. Imam još pitanje, vidil sam na slikama Mariovog dvorišta tvoj auto kao u fazi skidanja boje sa krova, kakva je to metoda, i dali si imal kakvih djelova da si cinčal, u žuto?

Autor:  igorw111 [ Sri pro 12, 2007 9:47 am ]
Naslov: 

To ti je bivša Ramo tekučina ili sad Desol. Proizvodi ga kromos, imaš ga u svakoj boje i lakovi trgovini i piksa dođe oko 50 kuna. namažeš, malo čekaš i nagriza sve i kit i lak. Meni je to odlično i na autu mi je 6 slojeva svega, pa sad sve to skidam do golog lima, tak da bu auto prilično ravan. Što se tiče cinčanja, to nisam radio, ali htio bi. Kak o tome nemam pojma, molim nekog ko zna da mi malo to objasni ovim putem!

Autor:  DMGforLife [ Sri pro 12, 2007 12:04 pm ]
Naslov: 

igorw114 napisao:
Ma, svi ti rokovi se odulje, neću više ništa planirati! Frgazere sam reparirao kod Šoštarića u Blatu. On ti napravi nove dizne, napravi nove leptiriće za zrak (stari izgore s vremenom, pa ne dihtaju). Nove su sve puškice gdje u kučište ulaze pomični dijelovi (štangice), da ne bi vukao falš zrak i tako to. On ih je dobio od oka (dok ih je slagao) da auto radi dobro, ali naravno da to treba odvest njemu kad će auto biti u voznom stanju na štelanje. Cijeli zahvat je trajao oko 3 mjeseca i koštao 2500 kuna. Nije malo, ali u biti nemaš izbora ako hoćeš da motor savršeno radi jer će uvijek negdje vući falš zrak ili previše goriva ili slično. On je imao 2.5 motor s tim frgazerima i veli da u normalnim uvjetima ne bi potrošnja trebala prerlaziti 15ak litara jer kao nisu baš rastrošni :)
E da složio sam alternator, nije bilo nikakvih prespajanja, samo mu je trebala pobuda. Hvala još jednom na savjetu, sad fila :)


Igore,jel kod šoštarića još radi stari gazda ili su sve preuzeli učenici?

Autor:  igorw111 [ Sri pro 12, 2007 12:14 pm ]
Naslov: 

Kad sam ja bio radio je solo, nisam vidio da ima nekog zaposlenog!

Autor:  DMGforLife [ Sri pro 12, 2007 3:24 pm ]
Naslov: 

:?

Kad sam ja bio,imao je neke šegrte koji veze nisu imali....

jesi li ti zadovoljan poslom?

Autor:  igorw111 [ Sri pro 12, 2007 3:34 pm ]
Naslov: 

Ja sam ti jako zadovoljan s poslom, auto radi super, pali super i ne dimi, a posao izgleda jako kvalitetno napravljen, pogotovo ako uzmeš u obzir da sam mu ih u dijelovima donjel :)

Strana 3 od 4 Vrijeme na UTC + 01:00 sata [LJV]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/